باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-243      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور تعداد بازدید : 1150
آغاز نمایشگاه زنان در تهران
خبرگزاری مهر از آغاز نمایشگاه زنان در تاریخ 18 مهر ماه خبر داد. بنا به گزارش این خبرگزاری رئیس ستاد توانمندسازی زنان شهرداری تهران اعلام کرد : هفتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از ۱۸ تا ۲۷ شهریور ماه در بوستان گفتگو برگزار می شود .

خبرگزاری مهر از آغاز نمایشگاه زنان در تاریخ 18 مهر ماه خبر داد.

بنا به گزارش این خبرگزاری رئیس ستاد توانمندسازی زنان شهرداری تهران اعلام کرد : هفتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از ۱۸ تا ۲۷ شهریور ماه در بوستان گفتگو برگزار می شود .

فهیمه فیرروز فر ، رئیس ستاد توانمندسازی زنان شهرداری تهران در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد ، اعلام کرد : هفتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از ۱۸ تا ۲۷ شهریور ماه در بوستان گفتگو برگزار می شود .

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۱۰ صبح تا ۹ شب دایر خواهد بود ، اظهار داشت : برنامه ریزی های جانبی نیز اعم از غرفه کودکان، برنامه ورزشی و ... نیز در حاشیه نمایشگاه در نظر گرفته شده است و بحث خط سفید و هوای پاک را نیز در نمایشگاه دنبال می کنیم .

فیروزفر افزود: ۷۵ برند در این نمایشگاه شرکت می کنند و تولیدات خود از جمله پوشاک و کیف و کفش زنانه ، مردانه و کودکان را عرضه خواهند کرد. مواد غذایی نیز امسال تنها در اختیار برندها خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر در این نمایشگاه کسی عرضه خوب نداشته باشد ، همکاری را قطع می کنیم ، تصریح کرد: درجه ای که برای برندهای شرکت کننده در نظر می گیریم بر اساس میزان حمایت از مراکز کوثر تحت نظارت ما است .

فیروزفر با اشاره به اینکه نمی خواهیم زنان سرپرست خانوار کارگر یا کارفرما شوند بلکه قصد ما این است که اشتغال مطمئن ایجاد کنیم ، خاطرنشان کرد :در حال حاضر ۱۳۰ مرکز کوثر در مناطق ۲۲ گانه وجود دارد که ظرفیت ۲۵۰۰ نفر را دارد و اکنون ۱۷۰۰ زن تحت پوشش این کوثر ها هستند.

وی درباره این نمایشگاه ادامه داد :از ۵ هزار و ۷۶۳ نفر تولید کننده که برای این نمایشگاه کار می کنند ، ۳ هزار و ۹۳۴ نفر زن هستند که هزار و ۴۸۵ نفز از آنها زنان سرپرست خانوار هستند.

رئیس ستاد توانمندسازی زنان شهرداری تهران با تأکید بر اینکه بانک اطلاعاتی کامل درباره زنان وجود ندارد ، اظهار داشت : در صورتی که چنین سیستمی وجود داشته باشد به راحتی می توان با ارتباط با برندهای مختلف ایجاد اشتغال کرد.