باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2468      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ شهريور تعداد بازدید : 769
ال‌جی وارد صنعت قطعات خودرو می‌شود
ال‌جی تولید انبوه قطعات برای خودروی شورلت بولت جنرال موتورز (GM) را از همین ماه آغاز خواهد کرد. شرکت ال‌جی با آغاز تولید انبوه قطعات اصلی برای شورلت بولت هیبرید پلاگین جنرال موتورز در بخش قطعات خودروی خود تا آخر همین ماه، خود را برای ورود به عصر جدید در صنعت قطعات خودرو آماده می‌کند.

ال‌جی تولید انبوه قطعات برای خودروی شورلت بولت جنرال موتورز (GM) را از همین ماه آغاز خواهد کرد. شرکت ال‌جی با آغاز تولید انبوه قطعات اصلی برای شورلت بولت هیبرید پلاگین جنرال موتورز در بخش قطعات خودروی خود تا آخر همین ماه، خود را برای ورود به عصر جدید در صنعت قطعات خودرو آماده می‌کند.

 

این شرکت به تازگی خط تولید جدیدی در مرکز تحقیقات اینچئون تأسیس کرده تا ۱۱ عنوان از قطعات اصلی را برای خودروی الکتریکی جنرال موتورز، شامل موتورها، اینورترها و سیستم‌های سرگرمی و اطلاع‌رسانی را تولید کند. در ژوئن ۲۰۱۳، شرکت ال‌جی الکترونیکس مجتمع اینچئون را در غرب کره افتتاح کرد تا بر صنعت قطعات خودرو تمرکز بیشتری داشته باشد.

 

این شرکت، که دومین شرکت الکترونیک بزرگ در کره جنوبی است، بخش قطعات خودرو را به عنوان بخش درآمدزای خود در آینده عنوان کرد. از زمان آغاز به کار این واحد در سال ۲۰۱۳ تا کنون، ال‌جی سرمایه‌گذاری و استخدام پرسنل در بخش قطعات خودرو را توسعه داده است.

شرکت ال‌جی به بخش قطعات خودرو بسیار خوش‌بین است و این بخش را به عنوان موتور رشد جدیدی برای آینده می‌بینید. جالب این است که طبق پیش‌بینی‌های ال‌جی، در نیمه اول امسال، فروش این بخش در مقایسه با سال گذشته ۴۷٫۹ درصد افزایش داشته و به ۱٫۲۳ هزارمیلیارد وون رسیده است.

 

2017-Chevrolet-Bolt-EV-111-876x535

 

یکی از مقامات رسمی شرکت ال‌جی اظهار داشت: «خودروسازها در زمینه امنیت و ایجاد روابط طولانی‌مدت بسیار جدی و سخت‌گیر هستند و تنها چند تأمین‌کننده قطعات هستند که از نظر ملاحظات امنیتی شایستگی آنها احراز شده است. به همین دلیل است که زمان بیشتری می‌برد تا نتایج ملموس در این تجارت ایجاد شود. ما هنوز در فاز سرمایه‌گذاری هستیم.»

پارک کیونگ-ریول، معاون بخش قطعات خودروی ال‌جی الکترونیکس، خطاب به سهامداران در کنفرانس تلفنی سه ماهه دوم، گفت: « بخش قطعات خودرو هر سال با رشد دورقمی در کسب سفارشات روبه‌رو می‌شود. تجارت قطعات خودرو به زمان زیادی برای دست‌اندرکاران نیاز دارد تا به واسطه ویژگی‌های خاص این صنعت به سوددهی پایداری برسد.»

 

21

 

شرکت ال‌جی الکترونیکس تصمیم دارد امسال تا ۴۰۰ میلیارد وون در بخش قطعات خودرو سرمایه‌گذاری کند. با رشدی که این شرکت در سال‌های اخیر داشته است، انتظار می‌رود بخش قطعات خودرو بتواند فروش کلی ال‌جی را در نیمه دوم امسال به طرز چشمگیری بهبود دهد.

ماه گذشته، ال‌جی اعلام کرد که ال‌جی و جنرال موتورز سند همکاری خود را در اکتبر ۲۰۱۵ امضا کرده‌اند و ال‌جی قرار است تولید انبوه قطعات را برای خودروی بولت به مدت ۶ سال، با آغاز همین ماه، بر عهده بگیرد.

 

2017-Chevrolet-Bolt-EV-117-876x535

 

لازم به ذکر است که ال‌جی سه کارخانه اصلی برای بخش خودرو در اینچئون کره جنوبی، نانجینگ چین و هایفونگ ویتنام دارد.