باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-25      تاریخ انتشار : ۱۳۹۳ شنبه ۱۱ بهمن تعداد بازدید : 1935
7 فیلم برای الهام بخشیدن به سال جدید
سال نو نزدیک است، و این بدان معناست که ، زمان آن رسیده است که اقدامات لازم برای اینکه سال 2015 را به بهترین سال خود تبدیل کنید. این فیلم های الهام بخش به شما برای ایجاد تغییرات لازم برای بهتر ساختن سال جدید کمک خواهد کرد.

 

  7  فیلم برای الهام بخشیدن به سال جدید 

 

سال نو نزدیک است، و این بدان معناست که ، زمان آن رسیده است که اقدامات لازم برای اینکه سال 2015 را به بهترین سال خود تبدیل کنید. این فیلم های الهام بخش به شما برای ایجاد تغییرات لازم برای بهتر ساختن سال جدید کمک خواهد کرد.

1-      It’s A Wonderful Life

این یک فیلم انتخابی برای شب کریسمس برای بسیاری از افراد می باشد، اما چرخش برای جورج بیلی در فیلم "این زندگی فوق العاده است" به همان اندازه که برای خود او جالب است برای شما  در سال جدید الهام بخش خواهد بود. در مواجهه با فاجعه مالی و دست و پنجه نرم کردن با مسئولیت های خانوادگی، این آدم ساده  فقیر در مورد شکوه خود فکر می کند ، تنها به خاطر کلارنس ، فرشته نگهبان که به او نشان می دهد که جهان بدون او چگونه می توانست باشد و اینکه زندگی بسیار با ارزش است .

2-     Mandela: Long Walk to Freedom

اگر یک مرد سیاه پوست جوان در آپارتاید آفریقای جنوبی تنها به خاطر پایان دادن به تغییر سیاست های میهن خود برای همیشه برای زندگی به زندان فرستاده شود ، پس ما نمی فهمیم که چرا شما نمی توانید در سال 2015  تغییر موقعیت کاری یا از دست دادن چند پوند را تحمل کنید. داستان ماندلا برای کل جهان الهام بخش است، و عملکرد ادریس البا به عنوان شخصیت اصلی پر شور است. شنیدن سخنرانی او در دادگاه، که در آن می گوید که او در مورد آنچه که به آن معتقد است مایل به مرگ است، بیننده را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.

3-     Mary & Max

یک انیمیشن زیبا که در آن یک دختر کوچک در استرالیا می شود با یک پسر بد خلق قدیمی در شهر نیویورک، دوستی غیر معمول بر قرار می کند که در آن حقایق جهانی در مورد دوران کودکی، تنهایی، و چیزهایی که زندگی را ارزشمند می کند را برجسته می کند. این انیمیشن تنها برای بزرگترها نیز جذاب است و بازی فیلیپ سیمور هافمن و تونی کولت بسیار شگفت انگیز است.

4-     Adaptation

فیلم اسپایک جونز پس از جان مالکوویچ ساخته شده است، سازگاری یک روایت  است که زندگی یک  فیلمساز و نویسنده عاشق دلخسته ،  (چارلی) را دنبال می کند ، او تلاش می کند کتاب دزد ارکیده را برای صفحه نمایش مطابقت دهد. مبارزه او در نهایت منجر به انطباق می شود، و آن زمانی است که نوشته های او شروع به تعامل با داستان دزد ارکیده که در آن همه چیز عجیب و غریب است می کند .نقش سوزان ، که کتاب را نوشته است، توسط مریل استریپ بازی می شود، در حالی که کریس کوپر در نقش کسی که از کتاب ارکید  الهام گرفته است(جان لارچو) می درخشد. اما جستجوی روح چارلی و ارتباط به ظاهر بی معنی خود او با برادر دوقلویش ا شما را به فکر کردن در مورد آنچه که مهم است وا می دارد.

5-     Murderbal

این مستند در مورد تیم راگبی المپیک معلولین آمریکا در مسابقات المپیک معلولان سال 2004 می باشد. در این فیلم با تیم در مورد صدمات شان ، روابطشان  و زندگی شان با آنها گفتگو می شود . این فیلم موانع بازیکنان برای غلبه کردن به آنها برای پیدا کردن جای خودشان در تیم را نشان می دهد. رقابت با تیم کانادا (به رهبری مربی تیم سابق آمریکا) کمی ادویه به داستان های شخصی الهام بخش اضافه می کند.

6-     The Truman Show 

این فیلم کلاسیک جیم کری از سال 1998  زمانی رسید که دوره فیلم های واقع گرایانه به اتمام رسیده بود. داستان درباره یک کابوس افراطی است، که در آن یک کودک از زمان تولد ندانسته به عنوان ستاره یک نمایش 24 ساعته تلویزیون قرار می گیرد ،همراه با بازیگرانی که نقش مردم را در زندگی او بازی می کنند. و تنها زمانی که ترومن یک بزرگسال می شود متوجه می شود که چه خبر است، و باید تصمیم بگیرد که آیا در این چارچوب فیلم که برای او ساخته شده است به زندگی خود ادامه دهد یا  به جهان واقعی جهش کند .

7-     Sideways

مايلز» (جياماتي) معلم و نويسنده ي ناموفقي است که در ميان سالي از همسرش جدا شده است. «جک» (چرچ) نيز دوستي صميمي است که «مايلز» او را از دوران دانشجويي مي شناسد. «جک» قرار است هفته ي آينده ازدواج کند و «مايلز» به عنوان هديه ي ازدواج به او پيشنهاد مي کند که يک هفته اي به کاليفرنيا بروند
فيلمي که يک لحظه را هم از دست نمي دهد. پين به قدري خوب نااميدي و بحران دوران چهل سالگي را به تصوير مي کشد که آدم حيفش مي آيد از تماشاي صحنه ي اميدوارکننده ي آخر. راه هاي جانبي يکي از بهترين فيلم هاي «دو رفيق» است که بازيگرانش خوب برگزيده شده اند.