باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2504      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ شهريور تعداد بازدید : 617
خودپردازهای LG CNS با حسگر اثر انگشت مبتنی بر رگ
شرکت LG CNS اعلام کرد که از خودپرداز ای.تی.ام هوشمند بر اساس تشخیص رگ انگشت پرده‌برداری خواهد کرد. این پروژه آزمایشی برای بانک BNK شهر بوسان به کار خواهد رفت.

شرکت LG CNS اعلام کرد که از خودپرداز ای.تی.ام هوشمند بر اساس تشخیص رگ انگشت پرده‌برداری خواهد کرد. این پروژه آزمایشی برای بانک BNK شهر بوسان به کار خواهد رفت.

این سیستم می‌تواند نیاز مشتریان به حضور فیزیکی پرسنل بانک را برطرف کند و عملیاتی نظیر سپرده‌گذاری، برداشت از حساب، افتتاح حساب سپرده و پس انداز، برنامه‌های کاربردی برای بانکداری اینترنتی، صدور دفترچه‌های بانکی و کارت‌های خودپرداز را بر عهده بگیرد.

 

 

شرکت LG CNS از فناوری تشخیص رگ انگشت ال‌جی هیتاچی (LG Hitachi) برای این سیستم بهره می‌برد. این دو شرکت این گونه اظهار داشتند که ساخت و جعل عملی نیست زیرا این دستگاه از الگوی رگ انگشت استفاده بهینه می‌کند و تصویر اصلی هیچ گاه به بیرون از دستگاه خودپرداز درز پیدا نمی‌کند. پس، این دستگاه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. مخصوصاً اینکه فناوری رگ انگشت دیگر فناوری‌های رقیب را تحت‌الشعاع قرار داده و از نظر سرعت و آسودگی کاربر از آنها پیشی می‌گیرد.  این محصول پیشرفته در بیش از ۸۰ درصد از دستگاه‌های خودپرداز در کشور ژاپن که مجهز به قابلیت تشخیص زیستی هستند به کار رفته و پایداری خود را با پیشرفت به امریکای جنوبی و مرکزی و همین طور اروپا به اثبات رسانده است.

 

با نگرش به سوی افزایش امنیت، این دو شرکت برای جداسازی و رمزدار کردن اطلاعات منحصربه‌فرد رگ انگشت اقدام کردند و در پروژه آزمایشی بانک BNK بوسان به صورت مجزا به کار بردند.

 

لی سئوک-هی، مسئول بخش استراتژی تجارت جدید ال‌جی هیتاچی، گفت: «با اعمال سرویس تشخیص رگ انگشت در خودپرداز بانک BNK بوسان برای آغاز به کار، ما با ایجاد آن در تلفن هوشمند مبتنی بر رگ انگشت علاوه بر پرداخت‌های راحت بدون واسطه، ارزش‌های جدید و مبتکرانه‌ای را به مشتریان بر اساس امنیت و آسایش ارائه خواهیم داد.»