باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-251      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۷ شهريور تعداد بازدید : 1111
شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین
تیم ملی والیبال ایران ، صبح امروز ساعت 7.40 دقیقه در ورزشگاه مرکزی هاماماتسو ، برابر تیم ملی والیبال آرژانتین قرار گرفت.

تیم ملی والیبال ایران ، صبح امروز ساعت 7.40 دقیقه در ورزشگاه مرکزی هاماماتسو ، برابر تیم ملی والیبال آرژانتین قرار گرفت.

فرهاد قائمی ، میلاد عبادی پور ، شهرام محمودی ، سعید معروف ، عادل غلامی و محمد موسوی بازیکنان شروع کننده این مسابقه بودند. این ترکیب نسبت به مسابقات لیگ جهانی با یک تغییر از طرف کواچ ، سرمربی والیبال تیم ملی ایران انتخاب شده بود.

این مسابقه اما به نوع خود از حساسیت های ویژه ای برخوردار بود چه اینکه ولاسکو ، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران که البته نقش بسزایی در پیشرفت چشمگیر والیبال کشورمان داشت در قامت سرمربی آرژانتین ، اینبار در برابر شاگردان سابق خود قرار گرفت.

والیبالیست های ایرانی اما موفق شدند ست اول را با نتیجه 27 بر 25 در برابر آرژانتین پیروز شوند.

اوضاع اما در ست های بعدی هم به همین خوبی پیش نرفت به طوریکه در ست دوم این آرژانتین بود که موفق شد با نتیجه 25 بر 22 ، برنده این ست شود.

در ست سوم ، باز هم با تکرار نتیجه ست دوم یعنی 25 بر 22 ، آرژانتین پیروز شد.

در ست چهارم که با توجه به برد آرژانتین آخرین ست این مسابقه باز هم شاگردان ولاسکو بودند که موفق شدند با نتیجه 26 بر 24 برنده شوند تا آرژانتین در اولین دیدار تیم ملی والیبال کشورمان یک شکست نه چندان خوشایند را به آنها تحمیل کند.

ولاسکو با این پیروزی به نوعی شکست آرژانتین برابر ایران در لیگ جهانی والیبال را جبران کرد.

باید منتظر ماند و دید در ادامه مسابقات جام جهانی والیبال که در ژاپن برگزار می شود ، تیم ملی ایران تا چه اندازه موفق به حفظ جایگاه چند سال گذشته اش در رقابت های بین المللی خواهد بود.