باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2527      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ شهريور تعداد بازدید : 726
توسعه قابلیت‌های اکوسیستم اینترنت اشیاء ال‌جی در IFA 2016
در نمایشگاه IFA 2016 برلین، ال‌جی با مشارکت‌ها و همکاری‌های جدید، که برجسته‌ترین آنها مشارکت با شرکت آمازون- بزرگترین فروشگاه تجاری الکترونیک- است، توسعه اکوسیستم خانه هوشمند خود را به نمایش می‌گذارد. ال‌جی، با راهبرد مشارکت باز، پلت‌فرم باز و اتصال باز در زمینه اینترنت اشیا، فناوری هوشمندی را به نمایش می‌گذارد که به شیوه‌ای پویا الگوهای استفاده مشتریان را می‌فهمد و راهکارهای بهینه‌ای برای سبک زندگی متفاوت کاربر ارائه می‌دهد.

امروز، در نمایشگاه IFA 2016 برلین، ال‌جی با مشارکت‌ها و همکاری‌های جدید، که برجسته‌ترین آنها مشارکت با شرکت آمازون- بزرگترین فروشگاه تجاری الکترونیک- است، توسعه اکوسیستم خانه هوشمند خود را به نمایش می‌گذارد. ال‌جی، با راهبرد مشارکت باز، پلت‌فرم باز و اتصال باز در زمینه اینترنت اشیا، فناوری هوشمندی را به نمایش می‌گذارد که به شیوه‌ای پویا الگوهای استفاده مشتریان را می‌فهمد و راهکارهای بهینه‌ای برای سبک زندگی متفاوت کاربر ارائه می‌دهد.

 

 

به عنوان نمونه در مورد فناوری هوشمند در جهان امروز می‌توان گفت که ال‌جی یخچال هوشمند خود را با درب دولایه Smart InstaView Door-in-Door مجهز به نمایشگر ۲۹ اینچ LCD لمسی و شفاف در IFA 2016 به نمایش می‌گذارد. این یخچال با Compute Stick، ساخت شرکت اینتل، نیرو می‌گیرد که یک کامیپوتر کوچک با پردازنده اتم اینتل است و می‌تواند هم به عنوان مانیتور عمل کند و هم پنجره‌ای برای شفاف کردن صفحه‌نمایش باشد که محتویات داخل یخچال، بدون باز کردن درب و تنها با استفاده از دو ضربه کوچک Knock-On نشان می‌دهد. این یخچال که در IFA 2016 به نمایش درآمد و می‌تواند برنامه‌های کاربردی مفیدی را نظیر دستور غذا، گوش دادن به موسیقی، تماشای ویدئو و حتی خرید آنلاین را اجرا کند.

 

LG Smart Refrigerator

 

ال‌جی، در برلین، یخچال هوشمند LG SIGNATURE را به نمایش می‌گذارد. این محصول برای رضایت مشتری و تناسب با سبک زندگی متفاوت آنها از طریق انتخاب الگوهای محیطی و نحوه استفاده با فناوری حسگر پیشرفته متحول شده است. این کالای خانگی پیشرفته از حسگرهایی برای درب یخچال، رطوبت و همین طور دمای بیرونی و داخلی برخودار است. حسگر دما می‌تواند بگوید چه زمانی غذای گرم یا داغ داخل یخچال گذاشته شده است و بر طبق آن، فن یخچال را ۳۰ درصد سریع‌تر از یخچال‌های معمولی به فعالیت وامی‌دارد. یخچال LG SIGNATURE دوربین داخلی ۲ مگاپیکسل پانوراما بسیار عریض یا واید دارد که تصاویر داخل یخچال را از زوایای مختلف ثبت می‌کند. کاربر می‌تواند در زمانی که برای خرید به فروشگاه رفته است، این تصاویر را از طریق تلفن هوشمند خود مشاهده نماید.

 

در نمایشگاه IFA 2016، ال‌جی مجموعه‌ای از لوازم جانبی جدید در زمینه اینترنت اشیا معرفی می‌کند؛ لامپ SmartThinQ، دوشاخه SmartThinQ و حسگر حرکتی SmartThinQ که همه با هاب و حسگرهای SmartThinQ به طور یکپارچه کار می‌کنند از جمله این لوازم جانبی هستند.

 

 

 

جو سئونگ-جین، رئیس شرکت لوازم خانگی و راهکارهای هوای ال‌جی، گفت: «همکاری با پیشگامان مبتکر در صنعت راهبرد اصلی ما برای دسترسی مشتریان به محصولات خانه هوشمند ال‌جی و آسایش بیشتر آنهاست. ما بر این باوریم که تمایز در فناوری اینترنت اشیاءِ ما از طریق باز بودن و همکاری، نسبت به سیستم‌های بسته، برای مشتریان سودمندتر خواهد بود.

 

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی، واقع در سالن ۱۸ مس برلین، در طول برگزاری نمایشگاه IFA 2016، این شانس را دارند که جدیدترین راهکارهای خانه هوشمند را خودشان از نزدیک مشاهده کنند.