باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2544      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور تعداد بازدید : 766
ال‌جی X Power بزودی در ایران؛ بادوام‌ترین باتری در بین گوشی‌های هوشمند
ال‌جی X Power، از اعضای خانواده سری X ال‌جی با امکانات متمایز و ارزش استثنایی، به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد. در این مدل بسیاری از امکانات پیشرفته پرچمداران سری G و V ال‌جی را در اختیار کاربر قرار دارد. ال‌جی X Power به گوشی‌های X Cam و X Screen می‌پیوندد تا عمق و امکانات بیشتری را به مجموعه محصولات انبوه بازار ارائه دهند.

ال‌جی X Power، از اعضای خانواده سری X ال‌جی با امکانات متمایز و ارزش استثنایی، به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد. در این مدل بسیاری از امکانات پیشرفته پرچمداران سری G و V ال‌جی را در اختیار کاربر قرار دارد. ال‌جی X Power به گوشی‌های X Cam و X Screen می‌پیوندد تا عمق و امکانات بیشتری را به مجموعه محصولات انبوه بازار ارائه دهند.

 

هر گوشی جدید در سری X ویژگی منحصربه‌فردی دارد که مطابق بر نیازهای خاص هر کاربر یا علایق او، مانند ظرفیت باتری بیشتر، پردازنده سریع‌تر، ظاهر زیبا یا نمایشگر بزرگ هستند.

 

lg-x-power-battery-life-news-970-80

 

ال‌جی X Power برای کاربرانی طراحی شده که باتری زیادی مصرف می‌کنند؛ این عده از کاربران حتماً شیفته باتری 4100 میلی‌آمپر در بدنه باریک 7.9 میلی‌متر خواهند شد. فناوری شارژ سریع +PE به X Power امکان می‌دهد تا دو بار سریع‌تر از سرعت معمولی شارژ شود و کاربران بتوانند با گوشی خود در مدت بیشتری کار کنند.

زمانی که شما از مردم می‌پرسید که می‌خواهید چه چیزی در گوشی‌های مدرن بهبود یابد، بدون شک هر کسی به شما پاس خواهد داد که خواستار «عمر باتری بیشتر» است. تست‌های انجام گرفته از گوشی‌های هوشمند جهان مشخص شده ال جی ایکس پاور (LG X Power) دارای قدرتمندترین باتری در بین گوشی‌های مختلف است. این گوشی عمر باتری 15 ساعت و 18 دقیقه‌ای را در شرایط استفاده مدام و سخت از خود به نمایش می‌گذارد.

بنابراین وقتی ال جی متعهد می‌شود که عمر باتری این دستگاه در شرایط استفاده استاندارد دو روز خواهد بود، ما نباید شگفت زده شویم حتی اگر در طول مدت سه الی چهار روز نیز گوشی هوشمند ما نیازمند شارژ نباشد!