باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2567      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور تعداد بازدید : 603
با این روش میان کار و زندگی شخصی‌تان تعادل ایجاد کنید
نگه‌داشتن تعادل میان بخش‌های مختلف زندگی از کار تا سرگرمی تا خانواده و دوستان انرژی زیادی را می‌تواند بگیرد. با استفاده از «قاعده چهار» کار خود را برای تمرکز بر چیزی که واقعا برای شما اهمیت دارد ساده کنید.

نگه‌داشتن تعادل میان بخش‌های مختلف زندگی از  کار تا سرگرمی تا خانواده و دوستان انرژی زیادی را می‌تواند بگیرد. با استفاده از «قاعده چهار» کار خود را برای تمرکز بر چیزی که واقعا برای شما اهمیت دارد ساده کنید.

 

به گزارش ال‌جی و به نقل از لایف‌هکر، گاهی کار حرفه‌ای که انجام می‌دهید به طرز اجتناب ناپذیری به زندگی  شخصی شما وارد می‌شود، مخصوصا اگر رئیس از خودراضی و دستور دهی داشته باشید.

 

چلسا فگان در The Financial Diet توضیح می‌دهد چگونه او میان زندگی شخصی و کارش تعادل ایجاد می‌کند.

 

من به شخصه «قاعده چهار» را برای اطمینان از حفظ تکثر و تعادل در این زمینه  درست کرده‌ام. من همواره اگر این تعادل بهم‌ از بین برود آماده «نه گفتن» به کار بیشتر هستم. «قاعده چهار» ساده است: من همیشه باید چهار چیز ملوموس و قابل حس برای خوشحال شدنم داشته باشم. این باعث می‌شود خودم را احساس کنم چرا  که زمان و انرژی‌ام را به آن اختصاص می‌دهم  و فعالانه در حال ساختن آن هستم.

 

مثلا ممکن است شما ورزش، خانواده و یک سرگرمی دیگر را به مثابه نقاط تمرکز خودتان انتخاب کنید. در واقع نیازی هم به تعهد داشتن به عدد چهار نیست. فقط به این ایده کلی توجه داشته باشید که با محدود کردن وقت و انرژی‌تان به تعداد مشخصی از چیزهایی که به آن‌ها علاقه و تعهد دارید در نهایت لذت بیشتری خواهید برد. در نتیجه به کار حرفه‌ای، پروژه‌ وحمایت کردن دیگران تعهد بیش از اندازه نخواهید داد.