باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2575      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ شهريور تعداد بازدید : 615
ال‌جی V20 گوی سبقت را از رقبا خواهد ربود
ال‌جی از تلفن هوشمند و پرچمدار V20 در سانفرانسیسکو پرده‌برداری کرد. ال‌‎جی در سال‌های اخیر به طور جدی پا به دنیای رقابت جهانی تلفن‌های هوشمند گذاشته و این تصمیم را با معرفی ال‌جی V10 در سال گذشته به اثبات رسانده است. فروش این محصول در سال گذشته برای ال‌جی در سطح جهانی یک موفقیت محسوب می‌شود.

ال‌جی از تلفن هوشمند و پرچمدار V20 در سانفرانسیسکو پرده‌برداری کرد. ال‌‎جی در سال‌های اخیر به طور جدی پا به دنیای رقابت جهانی تلفن‌های هوشمند گذاشته و این تصمیم را با معرفی ال‌جی V10 در سال گذشته به اثبات رسانده است. فروش این محصول در سال گذشته برای ال‌جی در سطح جهانی یک موفقیت محسوب می‌شود.

 

به گفته یکی از مقامات ال‌جی، ال‌جی V20 مملو از امکانات قوی، برجسته و منحصربه‌فرد است. این محصول مبدل صدای دیجتال به آنالوگ چهارگانه 32 بیت دارد که برای پخش موسیقی با کیفیت صدای بسیار عالی برای اولین بار در یک تلفن هوشمند طراحی شده است. علاوه بر این، اولین تلفن همراهی است که با اندروید 7.0 نوقا عرضه می‌شود.

وی افزود: «ما همکاری خود با بنگ اند اولافسن را ادامه دادیم تا در V20 هم بهترین عملکردهای صوتی را داشته باشیم. با وجود چنین امتیازاتی، اطمینان داریم که این مدل جدید بازار را در دست خواهد گرفت.»

این اولین باری نیست که ال‌جی چنین راهبردی را در پیش گرفته است و از V20 درست یک روز قبل از معرفی آیفون 7 پرده‌برداری کرد. ال‌جی G5 را نیز در ماه فوریه، درست در همان روزی که سامسونگ از Galaxy S7 پرده ‌برداشت، معرفی کرد.

طراحی متفاوت ماژولار، بدنه آلومینیومی یکپارچه و باتری کشویی قابل تعویض در ال‌جی G5 و نیز امکانات شگفت‌انگیز V20 در زمینه صدا و تصویر و سایر امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در مقابل آتش گرفتن‌ها و انفجارات خودبه‌خودی Galaxy Note 7 سامسونگ به دلیل مشکلاتی که در سیستم مدیریت باتری و توزیع جریان برق دارد، می‌تواند برای ال‌جی برگ برنده باشد و موفقیت پرچمدارانش را در بازار تضمین کند.