باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2592      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور تعداد بازدید : 371
ال‌جی همچون همیشه در میان "پیشگامان صنعت"
گزارش سالانه پایداری ال‌جی را “پیشگام در گروه صنعت” نامید. شرکت ال‌جی در بخش گروه رقابتی صنعت پوشاک و کالاهای مصرفی بادوام توسط شاخص‌های پایداری داوجونز (Dow Jones)، که در جهان نامی معتبر و شناخته شده است، برای سومین سال متوالی “پیشگام در گروه صنعت” نامیده شد.

گزارش سالانه پایداری ال‌جی را “پیشگام در گروه صنعت” نامید. شرکت ال‌جی در بخش گروه رقابتی صنعت پوشاک و کالاهای مصرفی بادوام توسط شاخص‌های پایداری داوجونز (Dow Jones)، که در جهان نامی معتبر و شناخته شده است، برای سومین سال متوالی “پیشگام در گروه صنعت” نامیده شد.

 

عنوان برتر پیشگام در گروه صنعت به شرکتی جایزه داده می‌شود که بهترین عملکرد را در میان ۲۴ بخش صنعتی ثبت شده در شاخص جهانی DJSI  داشته باشد. ال‌جی برای اقداماتی که در جهت مدیریت مبتکرانه در سرمایه‌گذاری تحقیق و توسعه، مدیریت برند، بازده اجرایی سازگار با محیط زیست، مدیریت ارتباط با مشتری، واکنش مؤثر نسبت به تغییرات جوی، مدیریت مواد خطرناک، کمک‌های اجتماعی و مشارکت‌ سرمایه‌گذاران انجام داده امتیازات بالایی را کسب کرده است. امسال، فقط ال‌جی از کره جنوبی “پیشگام در گروه صنعت” نام گرفته و یکی از تنها  ۳ شرکت آسیایی است که به چنین افتخاری نایل شده است.

این متخصص سرمایه‌گذاری توسط S&P Dow Jones و RobecoSAM شگل گرفته و منحصراً بر سرمایه‌گذاری پایدار متمرکز است. DJSI اولین شاخص جهانی است که شرکت‌های پیشگام در جهان را بر اساس تحلیل‌های محیطی، اجتماعی و شیوه مدیریت شرکت پیگیری می‌کند و مورد ارزیابی قرار می‌دهد. فقط نام شرکت‌هایی که جزو ۱۰ درصد از برترین شرکت‌ها هستند در فهرست شاخص جهانی قرار می‌گیرد و نتایج آن هر سال در ماه سپتامبر منتشر می‌شود.

فهرست کامل پیشگامان گروه صنعت و گزارشات مفصل را می‌توانید در آدرس زیر بیابید:

اینجا

 

dj