باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2621      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور تعداد بازدید : 977
ARX8، غول صدای ال‌جی، در راه ایران
گلدیران، عرضه کننده تکنولوژی‌های برتر،​ به زودی ARX8 ال‌جی، سیستم صوتی حرفه‌ای ال‌جی با قابلیت بلوتوث را وارد بازار ایران خواهد کرد. قابلیت بلوتوث این دستگاه این امکان را به شما میدهد که به راحتی از طریق گوشی هوشمند، آهنگ دلخواه خود را به دستگاه ARX8 انتقال دهید و از تفکیک و قدرت صدای آن لذت ببرید.

گلدیران، عرضه کننده تکنولوژی‌های برتر،​ به زودی ARX8 ال‌جی، سیستم صوتی حرفه‌ای ال‌جی با قابلیت بلوتوث را وارد بازار ایران خواهد کرد. قابلیت بلوتوث این دستگاه این امکان را به شما میدهد که به راحتی از طریق گوشی هوشمند، آهنگ دلخواه خود را به دستگاه ARX8 انتقال دهید و از تفکیک و قدرت صدای آن لذت ببرید.

 

برای آن دسته از کسانی که می‌خواهند موسیقی را همراه با حجم بالای صدا و تفکیک بشنوند، ARX8 می‌تواند با 2 ساب ووفر قدرتمند و قدرت صدای 1600 واتی و تفکیک صدای بالا این نیاز مشتریان را در هنگام پخش فیلم و موسیقی بر آورده کند.

 

 

 

 04-tv-sound-sync_arx8

 

همچنین این دستگاه دارای 3 ورودی HDMI است که به راحتی به کاربر اجازه می‌دهد کنسول بازی، تلویزیون و گیرنده دیجیتالی خود را همزمان به بلندگو متصل کند. با استفاده از قابلیت Smart Dj این دستگاه می‌توانید از افکت‌های متنوع این دستگاه بهره مند شوید.

این محصول به زودی وارد بازار ایران می‌شود و در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش خواهد رسید.

 


medium02