باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-264      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ شهريور تعداد بازدید : 1183
تعهدات موبایل ال جی
خیالتان از بابت خرید گوشی‌های ال‌جی جمع! ال‌جی موبایل با ۴ تعهدی که به مشتری می‌دهد خریدی مطمئن و قابل اعتماد را برای شما میسر می‌کند. با این وصف اگر اخیرا گوشی تلفن ال جی خریداری کرده اید یا در صدد هستید از این گوشی تهیه کنید مطمئن باشید که با خواندن این متن بابت این انتخاب آسوده خاطر خواهید شذ.

خیالتان از بابت خرید گوشی‌های ال‌جی جمع! ال‌جی موبایل با ۴ تعهدی که به مشتری می‌دهد خریدی مطمئن و قابل اعتمادی را برای شما میسر می‌کند. با این وصف اگر اخیرا گوشی تلفن ال جی خریداری کرده اید یا در صدد هستید از این گوشی تهیه کنید مطمئن باشید که با خواندن این متن بابت این انتخاب آسوده خاطر خواهید شذ.

 

۱۰۰ درصدواردات قانونی

 

اگر تاکنون هنگام خرید تلفن همراه دغدغه اصلی یا غیر اصل بودن آن را داشتید و همیشه از کلاهبرداری فروشندگان سودجو واهمه داشتید، دیگر نگران نباشید. با خرید از فروشگاه‌های ال‌جی مطمئن خواهید بود که گوشی تلفن همراه ال‌جی شما به صورت قانونی وارد کشور شده است.

 

100 درصد ساخت کره

 

خبر خوب برای علاقه‌مندان به گوشی‌های ال‌جی این است که همه محصولات موبایل ال‌جی صد در صد ساخت کشور کره جنوبی هستند و در هیچ کشور دیگری مونتاژ یا ساخته نمی‌شوند.

 

2 سال ضمانت

 

تلفن‌های همراه ال‌جی از ۲ سال ضمانت برخوردار هستند. در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی می‌توانید به خدمات مشتریان ال‌جی مراجعه کنید و از سرویس‌های خدماتی ال‌جی برای موبایل‌هایش برخوردار شوید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به lgblog.ir مراجعه کنید.

 

 

 

۲ ماه ضمانت تعویض G4

 

گوشی هوشمند و قاب چرمی ال‌جی G4 از جدیدترین پرچمداران ال‌جی و شایسته بهترین و ارزنده‌ترین خدمات است. با خرید گوشی‌های دارای هولوگرام شرکت‌های مدیاپردازش و آرمان همراه آرین همراه با گارانتی ٢ ساله طلایی ال‌جی از گارانتی تعویض برخوردار شوید.