باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-265      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ شهريور تعداد بازدید : 885
ثروتمندان ، شلدون ادلسون
شاید او امروز در لیست ثروتمندان باشد اما واقعیت این است که زندگی این مرد همیشه هم به این پر زرق و برقی نبوده است.

شاید او امروز در لیست ثروتمندان باشد اما واقعیت این است که زندگی این مرد همیشه هم به این پر زرق و برقی نبوده است.

ادلسون در بوستون بزرگ شده است. جایی که پدرش با یک تاکسی کار می کرد و مادرش هم یک کارگاه هم خیاطی را اداره می کرد. ادلسون هم مانند بسیار از آدم های دیگری که در لیست ثروتمندترین ها قرار دارند ، از سن خیلی کم کار را شروع کرد.

او از 12 سالگی کار را استارت زد. برای شروع 200 دلار از عمویش قرض گرفت. شلدون با این پول توانست کسب و کار خودش را راه بیاندازد. شروع کار او با روزنامه فروشی بود.

ادلسون در 16 سالگی یک ماشین آب نبات ساز داشت که با همان ماشین بیزنس کوچکش را پیش می برد. او در نهایت به سیتی کالج نیویورک رفت هر چند در نهایت ادامه نداد و کالج را رها کرد. در همین مقطع زمانی بود که کسب و کارش را در مسیر لوازم بهداشتی ادامه داد.

ادلسون با تولید شیشه پاک کن های مخصوص ماشین ها برای جلوگیری از یخ زدن شیشه آنها کم کم تجارت خود را بسط میداد. او در همین زمینه امتیاز کار با اتوبوسرانی را گرفت.

او در ابتدای راه تبدیل به یک میلیونر شد. با این حال ادلسون دو مرتبه شکست مالی را تجربه کرد هر چند دوباره وضعیت را از نو ساخت.

در همین مسیر بود که او موفق شد بیش از 50 بیزنس مختلف برای خودش راه بیاندازد. اما ادلسون عمده موفقیت مالی خود را از کلوپ تفریحی اش به دست آورد. شلدون ادلسون بیزنس باشگاه های تفریحی خود را تا آسیا گسترش داد.

در سال های 2007 و 2013 که این مرد در لیست ثروتمندترین ها قرار گرفت روزانه 32 میلیون دلار درآمد داشت.

در حال حاضر ارزش درآمد خالص او 28.5 میلیارد دلار است.