باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2668      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ دوشنبه ۵ مهر تعداد بازدید : 536
شروعی دوباره برای جولیا رابرتز
سینما در سال‌های گذشته روی خوشی به جولیا رابرتز نشان نداده است. در این سال‌ها رابرتز در فیلم‌ بدی بازی نکرده است اما هیچ‌کدام از بازی‌های او با کارنامه درخشانی که در دهه‌های 1990 و 2000 از خود بر جای گذاشته، همخوانی ندارد. حالا ظاهرا همه‌چیز در حال تغییر است. او که پیش از این برای ایفای نقش ارین براکویچ اسکار بهترین بازیگری زن را از آن خود کرد قرار است در داستانی جنایی بازی کند.

سینما در سال‌های گذشته روی خوشی به جولیا رابرتز نشان نداده است. در این سال‌ها رابرتز در فیلم‌ بدی بازی نکرده است اما هیچ‌کدام از بازی‌های او با کارنامه درخشانی که در دهه‌های ١٩٩٠ و ٢٠٠٠ از خود بر جای گذاشته، همخوانی ندارد. حالا ظاهرا همه‌چیز در حال تغییر است. او که پیش از این برای ایفای نقش ارین براکویچ اسکار بهترین بازیگری زن را از آن خود کرد قرار است در داستانی جنایی بازی کند.

 


به گزارش ال‌جی و به نقل از اعتماد، این فیلم تحت عنوان «دسیسه‌سازی» براساس داستان واقعی زندگی کلی پیترز، مدیر انجمن اولیا و مربیان مدرسه‌ای است که رابرتز شخصیت پیترز را بازی می‌کند و تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارد. این فیلم براساس کتابی نوشته کلی پیترز و سم رول ساخته می‌شود اما هنوز فیلمنامه‌نویس آن مشخص نشده است. ممکن است جورج کلونی، همبازی همیشگی رابرتز در این فیلم ایفای نقش کند.


 فیلم روایتی از اتفاقی است که در دستگاه آموزشی کالیفرنیا در سال ٢٠١١ می‌افتد. جیل و کنت ایستر در اتومبیل پیترز قرص و مواد مخدر جاسازی می‌کنند تا او را از ریاست انجمن برکنار و شهرتش را زیر سوال ببرند. پیش از جاسازی مواد مخدر، ایسترها که هر دو وکیل هستند، از رفتار پیترز به ستوه آمده‌اند و حتی از پیترز شکایت کرده‌اند. این ماجرا از آنجا شروع می‌شود که پیترز پسر آنها را بعد از مدرسه نگه داشته است.


ظاهرا رابرتز با ایفای نقش پیترز به مسیر حرفه‌ای خود بازمی‌گردد. بازی در فیلم «زن زیبا» (١٩٩٠) رابرتز را به ستاره هالیوود تبدیل کرد. با بازی در فیلم‌های «هوک» (١٩٩١)، «عروسی بهترین دوست من» (١٩٩٧)، «تئوری توطئه» (١٩٩٧)، «ناتینگ هیل» (١٩٩٩)، «عروس فراری» (١٩٩٩) و «لبخند مونا لیزا» (٢٠٠٣) رابرتز به موفق‌ترین بازیگر گیشه بدل شد. فیلم «ارین براکویچ» اوج موفقیت این ستاره سینمای هالیوود بود که بخاطر ایفای نقش ارین براکویچ توانست به جوایز اسکار، گلدن‌گلوب و بفتا دست یابد.


او در سال‌های گذشته نقش‌های جدی‌تری را بازی می‌کند و به فضای تاریک‌تر علاقه بیشتری نشان می‌دهد. رابرتز در فیلم «روز مادر» به کارگردانی‌گری مارشال شخصیت زنی را بازی می‌کند که فرزندش را ترک می‌کند. او در حال حاضر در فیلم «معجزه» به کارگردانی استیون شباسکی، اقتباسی از رمانی به همین نام اثر آر. جی. پالاسیو مشغول بازی است. در این فیلم او مادر پسری ١٠ساله است که صورتی ناقص دارد و مبتلا به سندرم تریچر کالینز است.


در سال‌های گذشته داستان‌های جنایی براساس واقعیت ژانر محبوب به شمار می‌روند. در سینما و تلویزیون اقتباس از جنایت‌های زندگی حقیقی طرفداران زیادی در هالیوود دارد. از سریال «مردم در برابر او.جی.سیمسون» در تلویزیون تا «دسیسه‌سازی» روی پرده نقره‌ای به نظر می‌رسد مخاطبان به داستان‌های واقعی علاقه بیشتری دارند.