باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2695      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ شنبه ۱۰ مهر تعداد بازدید : 1332
رونمایی از یخچال جدید Door- in- Door ال‌جی
شرکت ال‌جی ایران با همکاری شرکت گلدیران به تازگی از عضو جدید این خانواده، یخچال سایدبای‌ساید Door- in- Door رونمایی کرد. در ادامه با پیشینه یخچال‌های ال‌جی و همچنین قابلیت‌های این محصول جدید ال‌جی آشنا خواهید شد.

شرکت ال‌جی ایران با همکاری شرکت گلدیران به تازگی از عضو جدید این خانواده، یخچال سایدبای‌ساید Door- in- Door رونمایی کرد. در ادامه با پیشینه یخچال‌های ال‌جی و همچنین قابلیت‌های این محصول جدید ال‌جی آشنا خواهید شد.

 

 

تاریخچه

اولین یخچال ال‌جی در سال ۱۹۶۵ و با نام گلداِستار تولید شد. بعد از گذشت بیش از یک دهه و در دهه هفتاد، یخچال‌های ا‌ل‌جی به فناوری‌های جدیدی مجهز شدند. فناوری‌هایی مانند قابلیت ضدبرفک و آبسرد‌کن که از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های آن زمان محسوب می‌شدند. از همان زمان، ال‌جی پیشروی خود را در این صنعت حفظ کرد و در دهه ۸۰ توانست اولین شرکت دنیا باشد که فناوری‌های بسیاری به دنیا عرضه می‌کند. مانند اولین یخچال با قابلیت تازه نگهداشتن مواد در دمای ۱ – درجه.

 در دهه ۹۰ ال‌جی به نوآوری‌های خود در این عرصه ادامه داد و خود را به عنوان یک شرکت بزرگ در سطح جهان و پرچمدار این صنعت معرفی کرد. در اواخر همین دهه بود که ال‌جی موفق شد اولین یخچال مجهز به کمپرسور اینوِرتر را به بازار کره جنوبی عرضه کند. در دهه ۲۰۰۰، نوآوری‌های ال‌جی شتاب بسیار زیادی گرفت. در اواخر این دهه، یخچال‌های سایدبای‌ساید ال‌جی با طراحی‌های جدیدی مثل اولین مدل محدب دنیا در همه دنیا عرضه شدند.

تا آخر دهه اول ۲۰۰۰ ، ال‌جی با دریافت جوایز بسیار و پیشگامی در عرصه‌های مختلف فناوری‌های یخچال، جایگاه برتر خود را در این صنعت باز هم ارتقا داد. در سال ۲۰۱۰، ال‌جی برای اولین بار مفهوم جدید درب دولایه، یا همان Door- in- Door  را به دنیا معرفی کرد؛ یخچالی که با کسب جوایز مختلف به عنوان یک پیشرفت و ابتکار تازه در این صنعت شناخته شد.

این مدل در سال‌های اخیر مجهز به تصفیه آب، فناوری انجماد سریع (Freeze Express) و سیستم عیب یابی هوشمند (Smart Diagnosis) نیز شد. تا اینکه امروزه با این یخچال جدید که حاصل تجربه نیم قرن پیشروی در صنعت یخچال است، دوباره پا به عرصه رقابت گذاشته و همه سرها را به طرف خود برگردانده است.

طراحی جدید، قیمت مناسب و مصرف انرژی بسیار کم از قابلیت‌های این یخچال فوق‌العاده است.

 

global_p-veyron6_2016_feature_01_600l-mega-capacity_d

 

 

دسترسی آسان به فضای بزرگتر

نوآوری جدید ال‌جی ویژگی درب جدید دو لایه (Door- in- Door) است که امکان دسترسی راحتتر به فضای بیشتری از یخچال را برای شما فراهم می‌سازد. شما می‌توانید به راحتی به مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی که بیشتر مصرف می‌کنید، دسترسی داشته باشید. درب بزرگی که بر روی درب اصلی یخچال تعبیه شده و با فشار اندکی باز می‌شود، باعث می‌شود تا دیگر نیازی به باز کردن مکرر درب اصلی یخچال نبوده و شما بتوانید به آسانی به مواد غذایی مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

 

 

جلوگیری از اتلاف هوای سرد

با قرار دادن اقلام و خوراکی‌های پرمصرف در درب Door- in- Door و کاهش تعداد دفعات باز و بسته کردن درب یخچال از اتلاف هوای سرد جلوگیری می‌شود. بدین وسیله، کاهش اتلاف هوای سرد تا میزان ۳٫۴۷ درصد منجر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌گردد.

 

global_p-veyron6_2016_feature_02_new-door-in-door_d

 

 

طراحی جدید

  • درب Door- in- Door با دکمه جدید

 

ال‌جی با فنآوری جدید، موفق شده است ضخامت قاب درب یخچال را کاهش و از این طریق فضای محفظه را تا ۹ درصد افزایش دهد. حال مشتریان می‌توانند فضای بیشتری از داخل یخچال را از طریق محفظه روی درب ببینند. محفظه‌ای که به راحتی و با فشار دادن دکمه ی زیر درب یخچال باز می‌شود. در این یخچال دکمه درب در قسمت پایینی قرار داده شده است که علاوه بر زیبایی بیشتر منجر به سهولت بیشتر در باز کردن درب یخچال می گردد.

 

global_p-veyron6_2016_gallery_large_10

 

  • ظاهر شکیل و دستگیره های پاکتی

یخچال ساید بای ساید جدید ال‌جی در دو رنگ عرضه می شود. رنگ اول، بدنه نقره‌ای خیره کننده با دستگیره‌های پاکتی کروم و ترکیبی هوشمندانه از آبریز مشکی رنگ است و رنگ دوم، سفید براقی است که هردو نسبت به خط و خش مقاوم هستند و اثر انگشت روی آنها باقی نمی‌ماند.

 

  • آبریزی با طراحی خاص:

این یخچال دارای آبریزی با طراحی جدید همراه با لبه های خمیده برای سهولت استفاده مصرف‌کنندگان است.

 

global_p-veyron6_2016_feature_08_inverter-linear-compressor_d

 

بیشترین صرفه جویی در مصرف انرژی

یخچال‌های ال‌جی از کمپرسور خاص اینورتر خطی  (Compressor Linear Inverter) قدرت می‌گیرند که از پیستون خطی رفت و برگشتی به جای پیستون دورانی استفاده می‌کند. این امر اصطکاک داخلی کمتری تولید کرده و به موجب آن سر و صدای کمتر، اطمینان و دوام بیشتر و البته مصرف انرژی پایین‌تری را به ارمغان می‌آورد. این کمپرسور با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، بسیار با دوام است؛ به طوری که شرکت ال‌جی وگلدیران عملکرد آن را ۱۰ سال گارانتی می‌کنند. همچنین در یک تحقیق در انجمن علوم و تحقیقات آلمان VDE مشخص شد که کمپرسور خطی ال‌جی به راحتی تا بیش از ۲۰ سال عمر می‌کند.

 

global_p-veyron6_2016_feature_05_moist-balance-crisper_d

 

حفظ رطوبت بیشتر

این مدل یخچال به دلیل داشتن کشوی نگهدارنده رطوبت با قابلیت Moist Balance Crisper  می‌تواند منجر به حفظ رطوبت تا ۲۰ درصد بیشتر از مدل‌های معمولی شود. این قابلیت کمک قابل توجهی به حفظ طراوت و تازگی میوه‌ها و سبزیجات درون این کشو می‌کند.

 

global_p-veyron6_2016_feature_09_smart-thinq_d

 

 

سخن آخر

سئونگ جین-جو، مدیر عامل شرکت محصولات لوازم خانگی و تهویه ال‌جی، در مورد این محصول گفت: «ما تلاش بسیاری انجام دادیم تا مطمئن شویم آخرین یخچال سایدبای‌ساید ما به مشتریان فضای کافی می‌دهد تا مواد غذایی خود را تازه نگه دارند. این نوآوری‌ها و توجه به جزئیات است که باعث شده ال‌جی جایگاه برجسته خود را در صنعت لوازم خانگی حفظ کند.»