باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-27      تاریخ انتشار : ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۲ بهمن تعداد بازدید : 1883
وضوح تصویر در LG & OLED
تلوزیون 2015 LG به لطف ایده های هوشمندانه ، کاربردی تر ، خوش قیافه تر ، سرگرم کننده تر و حتی هوشمند تر شده است.

 

امسال سال ویژه ای برای OLED خواهد بود. LG در نمایشگاه CES ، 7 دستگاه تلویزیون OLED را معرفی کرد. همگی 4K و محور اصلی همگی یک سینمای خانگی از هر نظر تمام بود. کوچکترین اندازه 55 اینچ و بزرگترین اندازه 77 اینچ و تلوزیون 65 اینچی هم می توان به عنوان اندازه متوسط دانست. تلوزیون ها حتی در اشکال متنوعی بودند: صفحه تخت استاندارد ، یک طراحی منحصر به فرد خمیده ، و مدل 77 اینچی که حتی تغییر پذیر تر هم است یعنی کافی است یک دکمه کنترل هوشمند را فشار دهید تا صفحه از حالت تخت به خمیده تبدیل شود.

 

قدرت پیکسل

تلوزیون های LG OLED تمرکز خود را بر روی کیفیت تصویر گذاشته. تلوزیون های معمولی پیکسل های 3 رنگه دارند ، در حالی که سری LG OLED پیکسل های 4 رنگه دارند با تفاوت یک پیکسل رنگ سفید بیشتر. این تکنولوژی WRGB طیف رنگی گسترده تری را همزمان به شما ارائه می دهد و به این معنی است که رنگ های صفحه نمایش ، دقیق تر با سیاهی عمیق تر و طبیعی تر است. به سرعت این صفحه نمایش هم می توان اشاره کرد . با حداکثر زمان پاسخگویی پیکسلی فقط 0.001 میلی ثانیه حرکات کاملا روانی را مشاهده می کنید.

 

سادگی

اگر شما می خواهید یک تلویزیون بی نقص در خانه خود داشته باشید منطقی است که باید جزئی همخوان با دکوراسیون خانه باشد. حداقل فرورفتگی در طراحی و پایه نگهدارنده شفاف ، تلوزیون های LG را به نظر معلق می سازد و امکان نصب بر روی دیوار نیز وجود دارد.

تلوزیون های دارای ویژگی های هوشمند استفاده بسیار بیشتری دارند ، به همین دلیل در تلوزیون های LG از سیستم webOS 2.0 استفاده شده است. با هوش و دوستانه ، با درخشندگی Bean Bird (پرنده لوبیایی) است. و به این معنی است که هر کسی می تواند با تلوزیون های هوشمند LG کار کند بدون اینکه تجربه تکنیسین سینما را داشته باشد.