باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2738      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر تعداد بازدید : 445
رسوایی جدید ترامپ
روزنامه واشنگتن‌پست به تازگی ویدویی سه دقیقه‌ای از ترامپ منتشر کرده است که در آن وی حرف‌های رکیکی درباره زنان می‌گوید.

روزنامه واشنگتن‌پست به تازگی ویدویی سه دقیقه‌ای از ترامپ منتشر کرده است که در آن وی حرف‌های رکیکی درباره زنان می‌گوید.

به گزارش ال‌جی و به نقل از سی‌ان‌ان، این ویدیو که به سال 2005 تعلق دارد امروز از طریق روزنامه واشنگتن‌پست منتشر شد. میکروفونی که به ترامپ وصل است صحبت‌های وی را ضبط می‌کند. ابتدا جملات زشتی را درباره زنی ناشناش که ازدواج کرده است به زبان می‌آورد و سپس سخنان رکیکی را درباره همه زنان می‌گوید. 

در حالی که نها چند ساعت از انتشار این ویدیو می‌گذرد فضای سیاسی و رسانه‌ای ایلات متحده آمریکا دچار شک بزرگی شده است. پل رایان رهبر حزب جمهوری‌خواه آمریکا و هم حزبی ترامپ می‌گوید بعد از شنیدن حرف‌های ترامپ بیمار شده است. همچنین رایان ملاقات شنبه شب خود را با ترامپ کنسل کرد.  

گزارش‌ها حاکی از آن است که مشاور کمپین انتخاباتی ترامپ جمعه شب در برج وی حضور پیدا کرده است تا راهی برای مواجه شدن با این دردسر جدید پیدا کند.

وخامت این موضوع به حدی بود که ترامپ مجبور شد در اولین ساعات روز شنبه ویدویی 90 ثاینه‌ای را منتشر کند و در آن عذرخواهی رسمی کند. البته او بلافاصله حمله‌ای هم به کلینتون‌ها کرد و ماجرای رسوایی اخلاقی بیل کلینتون را در دوران ریاست‌جمهوری‌اش یادآوری کرد.

کمپین انتخاباتی کلینتون با توییت کردن این جمله که «این وحشناک است. ما نمی‌توانیم به این مرد اجازه دهیم رئیس‌جمهور شود.» واکنش داده است. کلینتون همواره سعی کرده‌اند از ترامپ چهره‌ای ضد زن به نمایش بگذارد. حالا او با این رسوایی جدید کار سختی برای خراب‌تر کردن وجه ترامپ نزد زنان آمریکایی ندارد. 

این جنجال در حالی به پا شده است که یکشنبه شب قرار است دومین مناظره انتخاباتی میان کلینتون و ترامپ برگزار شود. احتمالا کلینتون ترامپ را از این بابت در مناظره راحت نخواهد گذاشت.