باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-275      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۹ شهريور تعداد بازدید : 819
وقتی 30 ساله می شوید....
مادامیکه کودک هستیم برای بزرگ شدن لحظه شماری می کنیم. اما وقتی وارد بیستمین دهه زندگی مان میشویم اوضاع کاملا عوض شده و ما مرتب دعا می کنیم ای کاش زمان دیر و دیرتر بگذرد. با این حال روزهای 20 سالگی هم میگذرد و بالاخره 30 سالگی از راه می رسد. اگر در آستانه سی سالگی قرار گرفته اید بدانید که از حالا با سورپرایز هایی از طرف خودتان روبه رو می شوید. این سورپرایزها را در این متن بخوانید.

مادامیکه کودک هستیم برای بزرگ شدن لحظه شماری می کنیم. اما وقتی وارد بیستمین دهه زندگی مان میشویم اوضاع کاملا عوض شده و ما مرتب دعا می کنیم ای کاش زمان دیر و دیرتر بگذرد. با این حال روزهای  20 سالگی هم میگذرد و بالاخره 30 سالگی از راه می رسد.

اگر در آستانه سی سالگی قرار گرفته اید بدانید که از حالا با سورپرایز هایی از طرف خودتان روبه رو می شوید. این سورپرایزها را در این متن بخوانید.

 

دیگر نمیخواهید بیشتر از ساعت 9 بیرون بمانید

ترجیح می دهید 8 ساعت کامل در شب بخوابید تا اینکه تا دیروقت بیرون بمانید. بنابراین وقتی به یک مهمانی شب نشینی دعوت می شوید عین می ماند که سلامت شما به نوعی تهدید شده است.

 

B12 شما را هیجان زده می کند

مکمل های ویتامینی B12 به بخش لاینفکی از زندگی تان تبدیل می شوند. از خوردن هر یک عدد از این کپسول ها احساس سلامت بیشتری می کنید.

 

علایق بچگی تان می شوند کلاسیک های 30 سالگی

موزیک های دوران نوجوانی تان ، رستوران محبوب آن روزها و یا حتی سینمایی که باید هر هفته می رفتید ، همه ناگهان تبدیل می شوند به کلاسیک های زندگی تان. شاید هم نوستالژی های زندگی تان.

 

سلیقه تلویزیونی شما تغییر می کند

ناگهان به شکل عجیبی همه چیز تغییر می کند. به سریال های جنایی و جدی تر روی می آورید. دست کم یک وعده اخبار را باید گوش بدهید و معمولا برای اینکار ترجیح می دهید اخبار حدود ساعت 8 را به پای ثابت برنامه های زندگی روزمره تان تبدیل کنید.

 

هله هوله خوری تعطیل می شود

یادتان می آید هر زمان ، هر چیزی را که می خواستید می خوردید بدون اینکه روی وزن یا وضعیت خواب شما تاثیر یگذارد؟ حالا باید آن روزها را فراموش کنید! اینروزها اگر چند روز بی محابا چیپس بخورید ، منتظر باشید ک دو کیلو به وزنتان اضافه شود. به همین دلیل است که اتوماتیک وار از خوردن بی محابا پرهیز می کنید.

 

استخوان های شما صداهای وحشتناک می دهد

با فشار دادن استخوان انگشت های دستتان صداهایی می شنوید که کمی وحشت می کنید. وقتی در خم و راست شدن زانوهایتان هم همین صدا می آید و در کشیدن بدنتان برای رفع خستگی هم نیز ؛ ترس تان بیشتر هم می شود! خیلی نگران نباشید این صداها با ورزش منظم قطع می شود.

 

سر و صدای زیاد اذیت تان می کند

دیگر حوصله جاهای خیلی شلوغ را ندارید. موزیک خیلی بلند کلافه تان می کند و کلا سر و صدای بسیار زیاد را تاب نمی آورید. ترجیح می دهید به کافه رستوران هایی بروید که در مناطقی دنج واقع شده اند و خیلی هم شلوغ نیستند!

 

نوجوان ها را درکد نمی کنید

ذفتار نوجوان ها برای شما گیج کننده است. بدون شک قبلا هرگز فکر نمی کردید تبدیل به آدمی بشوید که تحمل رفتار طبیعی نوجوان ها را ندارد! موزیک هایی که گوش می دهند ، فیلم هایی که تماشا می کنند و جنب و جوش خاصی که دارند برای شما قابل درک نیست! انگار نه انگار خودتان هم روزی نوجوان بوده اید.

 

امان از روز بعد از ورزش

جوان تر که بودید! البته نه اینکه حالا پیر شده باشید اما آنوقت ها می توانستید بعد از یک ایروبیک سخت ، صبح فردا از خواب بیدار شوید و بی دردسر فعالیت های روزانه تان را پیگیری کنید. حالا اما ، بعد از یک وعده ورزش ، فعالیت در فردای همان روز کمی سخت به نظر می رسد.

 

هیچ کاری نکردن بهترین کار است

می توانید بدون هیچ عذاب وجدانی ، آخر هفته ها را بدون برنامه بگذرانید. هیچ کاری نکنید جز استراحت. در حال حاضر در آخر هفته ها هیچ کاری نکردن برایتان بهترین کاری است که می توانید انجام دهید.

 

منبع: msn.com