باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2754      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر تعداد بازدید : 717
این ماشین لباسشویی و خشکشویی ال‌جی در دنیا تک است!
ماشین لباسشویی و خشکشویی ال‌جی با قابلیت جدید تک و منحصربه‌فرد: درب جلوی این محصول به دو طرف باز می‌شود.

ماشین لباسشویی و خشکشویی ال‌جی با قابلیت جدید تک و منحصربه‌فرد: درب جلوی این محصول به دو طرف باز می‌شود.

ال‌جی به تازگی از محصول لباسشویی و خشکشویی خود با مدل DLEY1701VE پرده‌برداری کرده است که درب آن به دو جهت متفاوت باز می‌شود. درب این ماشین لباسشویی دو لولا دارد که بستگی به نیاز شما در شست‌وشوی لباس، هم از چپ به راست و هم از بالا به پایین باز می‌شود. این راحت‌ترین مدل کار کردن با یک ماشین لباسشویی تا به امروز است.

 

سیمون جئون، معاون ارشد لوازم خانگی ال‌جی، در مراسم رونمایی از این ماشین لباسشویی گفت: «با رشد تقاضای مردم برای محصولات خاص مدیریت لباس، ما به تولید و عرضه انواع گوناگونی از ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی ادامه خواهیم داد تا در بازار صدرنشین باشیم.»

اگر این درب جالب و کاربردی شما را برای دست در جیب کردن و خرید ترغیب نمی‌کند، خب، باید بگوییم امکانات عالی دیگری نیز وجود دارد. مثلاً، ماشین خشکشویی جدید ال‌جی حسگرهایی دارد که میزان رطوبت باقیمانده روی لباس را تشخیص می‌دهد و از اطلاعات کسب شده برای تنظیم زمان باقی مانده برنامه به صورت خودکار استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، شما بعد از خشک کردن بیش از اندازه لباس‌ها آنها را خراب نمی‌کنید یا لباس‌ها را مرطوب یا نم‌دار نخواهید دید.

 

dley1701ve-large02dley1701ve-large04

این ماشین خشکشویی از طریق مایع کردن گاز طبیعی برای سوخت استفاده می‌کند و می‌تواند ۴ کیلوگرم لباس را در هر ۴۰ دقیقه خشک کند. یک حالت اکسپرس یا سرعتی هم وجود دارد که مدت زمان را به ۲۵ دقیقه می‌رساند و کاهش می‌دهد.

 

dley1701ve-large06

اگر اینها را هم دوست نداشتید، شما می‌توانید از تلفن هوشمند خود برای دانلود برنامه‌های خشکشویی بیشتر متناسب با نیازتان استفاده کنید: چیزهایی مثل خشکشویی لباس‌های جین کلفت یا پتوهای پشمی.

این ماشین لباسشویی و خشکشویی در حال حاضر فقط در بازار کره عرضه شده است و هنوز زمان عرضه آن در بازار ایران مشخص نیست.

 

dley1701ve-large03