باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2771      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ شنبه ۲۴ مهر تعداد بازدید : 702
برای بهره‌وری بیشتر نسبت 90/10 را تغییر دهید
برایان لوِ طراح، نسبت 90/10 را مطرح می‌کند. منظور این است که شما احتمالا 90% روز کاریتان را روی وظایف بی‌حاصلی صرف می‌کنید که نباید انجام دهید. سعی کنید مقداری این نسبت را تغییر دهید تا کار بیشتری انجام داده باشید.

برایان لوِ طراح، نسبت 90/10 را مطرح می‌کند. منظور  این است که شما احتمالا 90% روز کاریتان را روی وظایف بی‌حاصلی صرف می‌کنید که نباید انجام دهید. سعی کنید مقداری این نسبت را تغییر دهید تا کار بیشتری انجام داده باشید.

 

به گزارش ال‌جی و به نقل از لایف‌هکر، لو با کارشناسان مسکنی همکار است که هر روز با حجم بزرگی از وظایف بی‌حاصل روزمره روبرو هستند. وظیفه او حل سریع‌تر آن وظایف است تا کارشناس به جای دست وپا زدن میان صفحات خسته کننده پیش رویش کار معنادار بیشتری انجام دهد. هدف او تغییر نسبت 90/10 است. به جای آنکه کارمند 90% زمانش را صرف کار بیهوده کند و 10% زمانش مفید باشد، او می‌خواهد وظایف سنگین سریع‌تر انجام شود تا  90% زمان کارمندان روی چیزی ارزشمند صرف شود.

 

هدف من تغییر نسبت  90/10 برای کارشناسان مسکن است وضعیتی که  آن‌ها به جای 10% فعلی  90% زمانشان را صرف کارهای سودمند می‌کنند و  اگر بتوانم آن را انجام  دهم از لحاظ درآمدزایی 900% پول  بیشتری خواهیم داشت. من همیشه اینجا می‌گویم به نسبت 90/10 پرداخت نهایی را انجام می‌دهیم. هر چه بیشتر به سمت این نسبت حرکت کنیم کارشناسان ما درآمد بیشتری خواهند داشت و شرکت ما هم همینطور خواهد بود. من باید مطمئن شوم که ابزارهایی که می‌سازیم زندگی کارمندان ما را آسان‌تر می‌کند و در نتیجه آن‌ها پول بیشتری تولید می‌کنند.

 

بقیه ما هم می‌توانیم این اصل را پیاده سازی کنیم. چه مدت زمان را شما صرف کپی کردن داده‌ها از یک صفحه به صفحه دیگر می‌کنید؟ به جای آنکه تکنیک‌های بی‌حاصل را سریع‌تر انجام دهید، اگر بتوانید فرایند آن را اصلاح کنید آنگاه می‌توانید بهره‌وری‌تان را بهبود ببخشید.