باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2783      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۶ مهر تعداد بازدید : 1163
تلویزیون جدید ال‌جی با مدل LH54100 در بازار ایران
سری جدید LH از تلویزیون‌های ال‌جی به تازگی وارد بازار ایران شده‌اند و در ابعاد مختلف و باب سلیقه همه خانواده‌ها در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران با قیمتی بسیار مناسب و امکاناتی پیشرفته و به‌روز به فروش می‌رسند.

سری جدید LH از تلویزیون‌های ال‌جی به تازگی وارد بازار ایران شده‌اند و در ابعاد مختلف و باب سلیقه همه خانواده‌ها در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران با قیمتی بسیار مناسب و امکاناتی پیشرفته و به‌روز به فروش می‌رسند.

یکی از مدل‌های جدید این سری تلویزیون LH54100 ال‌جی است که در ابعاد 43 و 49 اینچ عرضه می‌شود. این تلویزیون جدید به وضوح FULL HD، پنل با کیفیت و مقاوم IPS، خروجی صدای 2 کاناله، قدرت صدای 20 وات، قابلیت DVB -T2، دو ورودی HDMI و یک ورودی USB مجهز شده است.

طراحی متالیک

با طراحی فلزی براق و همچنین مدرن، تلویزیون شما محیط زندگیتان را زیباتر خواهد کرد.

 

fhd-feature_metallic-design_45400

 

صدای فراگیر مجازی یا   Virtual Surround

با صدای فراگیر مجازی موجود در این دستگاه، خود را در میان تصاویر حس کنید.

 

05_fhd_feature_virtual-surround

 

Picture Wizard III

این ویژگی امکان تنظیم راحت عناصر تصویر، مانند اندازه رنگ مشکی‌، سایر رنگ‌ها، سایه‌ها‌، میزان Sharpness و نور پس‌زمینه را به شما می‌دهد.

 

04_fhd_feature_picturewizard

 

Clear Voice

ویژگی Clear Voice با تقویت کیفیت و جداسازی صداهای اصلی از صداها‌ی پس‌زمینه تجربه شنیداری بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهد و می‌توانید بدون هیچ مزاحمتی تنها روی محتوای اصلی تمرکز کنید.

 

05_fhd_feature_clear-voice

 

پنل IPS: ضربه بزنید تا متوجه شوید

در تلویزیون های ال جی از پنل مخصوصی به نام IPS استفاده می شود که هم زاویه دید گسترده تری دارد و کیفیت تصویر سازی بالاتر. پنل IPS علت داشتن تصویری واضح تر، ثابت تر و صفحه نمایش محکم تر در تلویزیون های ال جی است.

 

img1

 

HDMI

به واسطه کابل HDMI می‌توانید همه تصاویر HD، صدا و دیتاها را با سرعت بسیار بالا و کمترین افت کیفیت تصویر به تلویزیون منتقل کنید.

 

17_hdmi_uf85_b

 

بلندگوی چندکاناله

با سیستم بلندگوی چندکاناله و روبه‌جلو، شما از صدایی واقعاً قدرتمند و فراگیر برای ایجاد تجربه سرگرمی شگفت‌انگیز لذت ببرید که به زیبایی هرچه‌تمام‌تر با جلوه‌های بصری Ultra HD درخشان درهم‌می‌آمیزد.

 

 

multi_channel_speaker_ub83

 

قابلیت DVB-T2

قابلیت دریافت امواج نسل دوم تلویزیون‌های دیجیتال زمینی است که فقط تلویزیون‌های ال‌جی با ضمانت گلدیران به آن مجهز هستند و این قابلیت را دارند. با این فناوری جدید تعداد بیشتر و کیفیت بالاتر شبکه‌ها و سرویس‌های تلویزیونی به صورت HD فراهم می‌شود. پخش DVB-T2 به زودی در ایران راه‌اندازی و فراگیر خواهد شد.

 

dvb-t2_logo

 

صفحه نمایش مقاوم

پنل های IPS، مستحکم و بسیار مانا هستند و در مقایسه با پنل های رقبا، در برابر آسیب ها مقاوم ترند. تنها کافیست ضربه ای کوچک به پنل بزنید و خودتان از نزدیک این واقعیت را درک کنید.

 

stable_screen_ub83

 

شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های فروش ال‌جی-گلدیران در سراسر ایران این تلویزیون‌های جدید را خریداری نمایید. در حال حاضر، قیمت اندازه 43 اینچ تلویزیون LH54100 ال‌جی با گارانتی گلدیران 17,760,000 ریال و اندازه 49 اینچ آن 24,080,000 ریال است.