باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-279      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ شهريور تعداد بازدید : 1206
طالع بینی هفته ، بر وفق مراد مهر ماهی ها
در روزها منتهی به انتهای شهریور ، و در آستانه فصل جدید شاید زندگی تان صرفا در چند روز دستخوش اتفاقات بزرگی شود ؛ شاید هم همه چیز مثل قبل باقی بماند و تغییرات زمان بیشتری بطلبد. با طالع بینی این هفته همراه شوید.

متولدین ماه فروردین

شاید کمی تنش را در این هفته تجریه کنید اما در عین حال صلح و آرامش دور از دسترس نیست. شاید این تنش بیشتر در زندگی کاری تان دیده شود ، با این حال مختصر و گذراست.

در هفته پیش رو برخی اتفاقات شما را مجاب می کنند تا تغییراتی کلیدی را در زندگی روزمره و روتین خود ، برنامه ها و اهدافتان ایجاد کنید. شاید این تغییرات کلیدی حتی زمینه کاری شما را هم شامل شود.

به هر حال جدا از همه این تغییرات شما بیش از هر چیزی به ایجاد تغییرات اساسی برای یک شروع تازه احتیاج دارید. این شروع جدید می تواند دقیقا در همان زمینه ای باشد که خودتان دلتان می خواهد بنابراین مطمئن باشید این تغییر می تواند تجربه های هیجان انگیزی را برای شما در پی داشته باشد.

با توجه به اینکه سلامتی و برنامه غذایی صحیح از هر چیزی در زندگی مهمتر است ، شاید وقت آن رسیده باشد که متولدین فروردین در این هفته یک بازنگری جدی این زمینه داشته باشند.

 

متولدین ماه اردیبهشت

از شواهد و قرائن اینطور برمی آید که شما در این هفته با یک واکنش سریع وارد یک مساله خانواده کی خواهید شد.

بصیرت درونی شما این توانایی را برایتان ایجاد می کند که با یک حضور تاثیر گذار هر مشکلی را که این میان به وجود آمده است حل کنید. در زمینه های کاری ، فکری ، عاطفی و حتی تفریحی ، دقیقا همین هفته می تواند برایتان هفته ای پرماجرا و البته مثبت باشد.

به خصوص در این هفته به لحاظ عاطفی می تواند برایتان اتفاقات خوبی بیفتد. با این حال حواستان باشد که زیادی هیجان زده نشوید. اول هر موقعیتی را بررسی را کنید و بعد وارد آن شوید.

 

متولدین ماه خرداد

زندگی خانوادگی تان در این هفته رونق خاصی می گیرد. به همین دلیل معاشرت با اعضای خانواده و گذراندن اوقاتی خوش با آنها می تواند دقیقا همانطوری پیش برود که دلخواه شماست.

این هفته می توانید یک تصمیم بزرگ را فیکس کنید. اگر این تصمیمی است که شما مدت ها درباره اش فکر می کردید حالا وقت آن رسیده که خیلی زود فکرتان را تبدیل به عمل کنید.

آخر هفته آرام و راحتی پیش روی شماست. پس بهتر است از این فرصت استفاده کنید و بیشتر از اینکه حرکت جدیدی انجام بدهید ، تامل کنید.

 

متولدین ماه تیر

یک میوه از درخت افتاده ، در همین اوایل هفته لبخند را به صورت شما می نشاند. این موضوع می تواند مالی باشد و در همین راستا شاید یک پول بادآورده ای به شما برسد.

یا اینکه یک موقعیتی برای شما ایجاد شود که به واسطه آن بتوانید درآمد خود را بالاتر ببرید. همین موفقیت اول هفته به شما انگیزه می دهد تا زمانتان را مدیریت کنید و کارهایی را که به شما محول شده به مناسب ترین شکل ممکن پیش ببرید.

اگر از استراتژی های جدید استفاده کنید توانایی شما برای ارائه بهترین کارها بیشتر خواهد شد.

شاید به همین زودی پیغامی دریافت کنید که حاوی پیشنهادی به شما برای استفاده مثبت از یک فرصت جدید باشد.

 

متولدین ماه مرداد

خیلی از مشکلات شناور هستند و می توانند ماندگار شوند اگر شما صرفا برای موفقیت خودتان تلاش کنید.

بنابراین بهتر است در این هفته صرفا روی راحتی خودتان زوم نکنید و کمی هم خارج از این محدوده جستجو کنید. نیازی نیست که شما در یک زمان کوتاه برای رفع و رجوع مشکلات دیگران قدن بردارید ، بلکه می توانید خیالی آهسته اما در عین حال پیوسته به بقیه هم کمک کنید.

در همین هفته متوجه می شوید کسی هست که حاضر است برای استفاده از توانایی شما بهای بسیاری بپردازد و از آن استفاده کند اما شما هیچ توجهی به او نکرده اید.

در کنار همه این ماجراها باید بدانید شما قدرت این را دارید که رویاهایتان را در زندگی واقعی هم پیاده کنید.

 

متولدین ماه شهریور

این هفته باید برای تغییر نتیجه بازی زندگی توانایی و پتانسیل خود را تغییر بدهید.

در همین راستاست که درست در همین هفته برای گرفتن یک تصمیم کلیدی تشویق می شوید. شما در این هفته به اطلاعات جدیدی دست پیدا خواهید کرد که در خیلی موضوعات مهم زندگی تان چرخش 180 درجه ای ایجاد می کنند.

به همین دلیل است که بدتان نمی آید در مسایل مرتبط کمی کنجکاوی کنید و سر از همه جزئیات دربیاورید.

دقیقا به دلیل همین کنکاش است که می توانید فرصت های جدید را ببینید ؛ فرصت هایی که قبلا هم وجود داشته اند اما شما تا به حال درباره شان فکر نکرده بودید.

با انتخاب های زیادی رو به رو می شوید که می توانند بهترین موقعیت ها برای شما باشند بنابراین نترسید و در دل این ماجراها بروید.

 

متولدین ماه مهر

زندگی اجتماعی شما خواهد درخشید و البته در همین زمینه ، این هفته هم مستثنی نیست.

این هفته بهترین فرصت شما برای گشت و گذار همراه دوستان و خانواده است ، می توانید در زمینه های جدید کاری و تحصیلی هم کنکاش کنید چون بخت یارتان خواهد بود.

اگر طی هفته های اخیر ذهن شما حسابی شلوغ بوده و استرس زیادی را تحمل کرده اید ، بدانید که در هفته پیش رو آرامش در خانه شما را خواهد زد و برای بلند مدت ماندگار می شود.

رویاهایتان را بنویسید چون در این هفته تحقق آنها غیر ممکن نیست.

 

متولدین ماه آبان

روند زندگی اجتماعی شما در هفته پیش رو ، شناور خواهد بود. ترکیب فرصت ها و آدم های مختلف ، افق دید شما را گسترده تر خواهد کرد.

این هفته شما قدم بزرگی برای کنکاش و جستجو در دنیای پیرامون خود برخواهید داشت.

ضمن اینکه شما در این هفته با موقعیت هایی رویه رو می شوید که کاملا تصادفی سر راهتان قرار می گیرند و البته درباره آنها به طور جدی فکر خواهید کرد.

همچنین شما می توانید یک قدم بزرگ هم برای آینده خود بردارید. آن هم درست در همین هفته و دقیقا درباره هر آنچه که ذهنتان را در خصوص آینده مشغول کرده است.

 

متولدین ماه آذر

اگر برای دستیابی به موفقیت در زمینه خاصی انتظار می کشید ، بدانید که در این هفته استارت این پروسه موفقیت خواهد خورد.

شاید برای تحقق این موفقیت ، دیدار با فردی خاص که اهداف شما را سازماندهی می کند یا به دست آوردن فرصتی که راه را برای رسیدن به اهدافتان مهیا می کند ، استارت این پروسه باشد.

هر چه که باشد ارزش سرمایه گذاری را دارد. مادی و معنوی.

برخی انطباق ها و هماهنگی ها که در این هفته پیش روی شما قرار می گیرد می توانند شما را در مسیر مستقیمی برای دستیابی به موفقیت قرار دهند.

همه اینها دست به دست هم می دهند تا افق دیدتان در هر زمینه ای گسترده تر شود و این واقعا به نفع شماست.

 

متولدین ماه دی

ذهن خود را این هفته فراتر از تلاش ها و اعتمادهای همیشگی قرار بدهید. وقتی صحبت از مباحث کاری شما به میان می آید ، دیالوگ هایی که بین شما و همکارانتان برقرار می شود ؛ انتخاب هایی را پیش رویتان می گذارد که کمی عجیب و غریب به نظر می رسند.

با این حال همکارانتان می توانند شما را برای انتخاب یکی از گزینه ها قانع کنند. در هفته پیش رو در زمینه یادگیری درها به روی شما بازخواهد بود.

اتفاقا اگر از این فرصت یادگیری استفاده کنید ، موفق می شوید راه را برای ارتقا شغلی و یا حتی برخورداری از شغل بهتر ، هموار کنید.

مطمئن باشید پشت این شرایط شغلی بهتر ، درآمد بیشتری هم وجود خواهد داشت. پس از فرصت یادگیری تان استفاده کنید.

 

متولدین ماه بهمن

اتفاقات مالی خوبی در پی تعامل های گروهی در کار است. همه چیز به لحاظ مالی در هفته پیش رو می تواند بهتر و بهتر شود.

تغییرات برای شما اینقدر چشمگیر هست که خودتان هم بابت این همه اتفاق مثبت شگفت زده شوید.

همین مساله باعث می شود شما اطرافتان را با دقت بیشتری تحت نظر داشته باشید تا موقعیت هایی را که می توانند برایتان منفعت های مالی داشته باشند از دست ندهید.

قبل از اینکه خودتان حرکتی بکنید ، در یک برنامه ریزی برای استارت یک فعالیت تجاری قرار میگیرید.  تلفیق قدرت فکری خودتان با استراتژی های صحیح می تواند در هفته پیش رو برای شما معجزه خلق کند.

 

متولدین ماه اسفند

این هفته می تواند برای شما هفته هیجان انگیزی باشد چون یک مکالمه و یا یک مواجهه بدون برنامه ریزی تاثیر عمیقی بر شما خواهد گذاشت.

در این هفته درخواهید یافت ، بعضی از افرادی که شما با آنها در ارتباط هستید ، پتانسیل این را دارند که زندگی تان را به شکلی مثبت دگرگون سازند و یا اینکه شما را زیر بال و پر خود بگیرند. شاید هم به لحاظ عاطفی زندگی تان دستخوش تغییرات مثبت و ایده آلی شود.

دانش ، ایده ها ، تجربیات و چشم انداز افرادی که با آنها در تماس هستید به کمک شما خواهد آمد تا با استفاده از آنها ، مسیرهای جدیدی را در زندگی تان ترسیم کنید.