باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2802      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۸ مهر تعداد بازدید : 711
سرنوشت مناظره آخر چه خواهد شد؟
تا ساعاتی دیگر سومین و آخرین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بین هیلاری کلینتون از حزب دموکرات و دونالد ترامپ از حزب جمهوری‌خواه برگزار می‌شود.

تا ساعاتی دیگر سومین و آخرین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بین هیلاری کلینتون از حزب دموکرات و دونالد ترامپ از حزب جمهوری‌خواه  برگزار می‌شود.

به گزارش ال‌جی، طبق آخرین اعلان قرض‌ها و اعتبارات پرداختی، مهاجرت، اقتصاد، دادگاه قانون اساسی، موضوعات داغ سیاست خارجی و شایستگی برای ریاست جمهوری موضوعاتی هستند که دو طرف در بخش‌هاش 15 دقیقه‌ای درباره آن صحبت ‌می‌کنند.

مناظره سوم در دانشگاه نودا شهر لاس وگاس، ساعت 9 شب چهارشنبه( ساعت 4.5 بامداد پنجشنبه به وقت تهران) به وقت محلی برگزار می‌شود. مجری برنامه کریس والاس از شبکه فاکس نیوز خواهد بود.

طبق اعلام مسولان صدا و سیما این مناظره به صورت زنده از شبکه خبر و پرس‌تی‌وی پخش خواهد شد. 

آیا خبر ویژه‌ای مناظره را تحت تاثیر قرار خواهد داد

 تمام برنامه ریزی‌ها برای مناظره دوم 48 ساعت قبل از آغاز آن تغییر کرد. روزنامه واشنگتن‌پست نوار ویدویی از ترامپ مربوط به سال 2005 پخش کرد که در آن ترامپ جملات زشتی را خطاب به زنان گفته بود. می‌توان گفت بیشتر منظره دوم تحت تاثیر این نوار قرار داشت. از آن روز چند زن اتهام سوءاستفاده جنسی ترامپ از آنان را مطرح کرده‌اند. ترامپ همه این‌ها را تکذیب کرده است و آن‌ها را زنان دروغ‌گو خطاب کرده است. 

البته افشاگری‌ها فقط مربوط به ترامپ نیست. برای اردوگاه دموکرات‌ها وب‌سایت ویکی‌لیکس اعلام کرده است 50 هزار ایمیل از کمپین تبلیغاتی هیلاری کلینتون در دست دارد که تا روز انتخابات به مرور آن‌ها را منتشر خواهد کرد. امری که فعلا با انتشار ایمیل‌های شخصی جان پودستا  مدیر تبلیغاتی هیلاری به واقعیت پیوسته است. البته پودستا اصلالت ایمیل را تایید نکرده است. احتمالا ترامپ کلینتون را در این باره راحت نخواهد گذاشت. 

باید دید ترامپ آیا می‌تواند در آخرین شانس خود نظر رای دهندگان را نسبت به خودش تغییر دهد. امری که البته در دو مناظره قبلی رخ نداد و نظر سنجی‌ها هیلاری کلینتون را پیروز نسبی آن‌ها دانستند.