باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-282      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ شهريور تعداد بازدید : 912
شکست ایران برابر لهستان
تیم ملی والیبال ایران ساعت 7.40 ، صبح امروز در مقابل لهستان قرار گرفت. با وجود اینکه والیبالیست های ایران موفق شدند در برابر لهستان بدون شکست در جام جهانی والیبال ، دو ست اول را از آن خود کنند اما بازی آرام و منطقی لهستان در نهایت نتیجه را به نفع این تیم تغییر دارد تا ایران در این مسابقه برابر لهستان با نتیجه 3 بر 2 بازی را واگذار کند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 7.40 ، صبح امروز در مقابل لهستان قرار گرفت.

با وجود اینکه والیبالیست  های ایران موفق شدند در برابر لهستان بدون شکست در جام جهانی والیبال ، دو ست اول را از آن خود کنند اما بازی آرام و منطقی لهستان در نهایت نتیجه را به نفع این تیم تغییر دارد تا ایران در این مسابقه برابر لهستان با نتیجه 3 بر 2 بازی را واگذار کند.

ست اول این دیدار با نتیجه 25 بر 18 به نفع ایران تمام شد. در ست دوم هم تیم ملی والیبال کشورمان موفق شد با نتیجه 25 بر 23 پیروز شود. در ست سوم اما این لهستان بود که با نتیجه 25 بر 15 ، نتیجه را مال خود کرد.

در ست چهارم باز هم لهستان بود که با نتیجه 25 بر 20 بازی را به تساوی کشاند تا در نهایت سرنوشت این دیدار به ست پنجم بکشد.

در ست پنجم باز هم لهستان بود که با ارائه بازی منطقی و به دور از اضطراب

موفق شد دیداری را که تا آستانه باخت آن پیش رفته بود ، با برد عوض کند.

در مقابل آرامش لهستانی ها اما تیم ملی ایران در ست پنجم با ارائه بازی پر اشتباه نتوانست روند موفقیت آمیز خود در دو ست ابتدایی را حفظ کند و نتیجه را 15 بر 11 به لهستان واگذار کرد تا در انتهای این بازی شکست را به نام خود ثبت کند.

تیم ملی والیبال ایران فردا ساعت 14.10 مقابل روسیه به میدان می رود.