باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2830      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ دوشنبه ۳ آبان تعداد بازدید : 2403
کدام صندلی سالن سینما را بخریم؟
اگر می‌خواهید برای تهیه بلیت فیلمی پولی پرداخت کنید شاید علاقه‌مند باشید بدانید کدام صندلی بهترین انتخاب است.

اگر می‌خواهید برای تهیه بلیت فیلمی پولی پرداخت کنید شاید علاقه‌مند باشید بدانید کدام صندلی بهترین انتخاب است.

 

به گزارش ال‌جی و به نقل از لایف‌هکر، مدیر فناوری عام  شرکت THX استیو مارتز به ولتور می‌گوید که تکنسین‌ها کیفیت صدا و تصویر را در زمان ساخت سینما با قرار دادن میکروفون‌های اندازه‌گیرنده در قسمت‌های مختلف صندلی‌ها آزمایش می‌کنند. در حالی که هدف فراهم آوردن بهترین تجربه برای همه صندلی‌ها در سالن است، هر چه قدر بتوانید به صندلی‌هایی که آزمایش شده‌اند نزدیک شوید صندلی بهتری خواهید یافت. عموما یعنی مرکز ردیفی که به اندازه دو سوم طول سالن در مقابل پرده سینما قرار دارد.

 

دسته‌ای از میکروفن‌ها شامل یک «میکروفن اولیه» می‌شوند و برای تعیین سطح بازنوازی صدا یا محدوه صوتی و دیگر پارامترها که یک جای به خصوص برای اندازه گیری و کالیبره کردن نیاز دارد استفاده می‌شوند. برای داشتن بهترین تجربه باید تا جایی که می‌توانید به صندلی‌هایی که این میکروفن‌ها جاگزاری شده‌اند نزدیک شوید: حدودا دو سوم اندازه سالن پشت پرده سینما در مرکز ردیف.

 

مارتز اضافه می‌کند که شرکتش همه صندلی‌ها را بسیار خوب طراحی می‌کند ولی مردم بهتر است برای داشتن بهترین تجربه نزدیک  میکروفن‌های اولیه باشند و اگر این‌ها قبلا پر شده بود جاهای دیگر را بخرند.

 

البته ما از قبل هم می‌دانستیم بسیاری افراد به صورت طبیعی به این ناحیه از سالن سینما تمایل دارند (‌چرا که مهندسان یک نقطه را به صورت تصادفی انتخاب نمی‌کنند).