باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2876      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ آبان تعداد بازدید : 776
تلویزیون کاغذدیواری ال‌جی چشم‌ها را خیره کرد
تلویزیون کاغذدیواری ال‌جی با عنوان OLED wallpaper و با ضخامت باورنکردنی 1.2 میلی‌متر در نمایشگاه فناوری جیتکس دوبی (GITEX 2016) به نمایش گذاشته شد.

تلویزیون کاغذدیواری ال‌جی با عنوان OLED wallpaper و با ضخامت باورنکردنی 1.2 میلی‌متر در نمایشگاه فناوری جیتکس دوبی (GITEX 2016) به نمایش گذاشته شد.

این محصول یک تلویزیون فوق‌العاده باریک است که مانند کاغذدیواری به دیوار می‌چسبد. پس، به جدیدترین فناوری نمایشگر خوشامد بگویید.

محصولات تجاری ال‌جی یک فناوری مبتکرانه نمایشگر تلویزیون را به خلیج فارس آوردند تا سهم بیشتری از بازار روبه‌رشد تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال و هتلداری داشته باشند.

غرفه ال‌جی در نمایشگاه جیتکس بسیار چشمگیر بود زیرا هنگام تماشای این غرفه محصولی مقابل دیدگان شما ظاهر می‌شد که با ضخامت خیره‌کننده 1.2 میلی‌متر مثل کاغذدیواری به دیوار چسبیده و خم می‌شود. این محصول چیزی جز تلویزیون 65 اینچ OLED ال‌جی نیست که کیفیت تصویر شگفت‌آور 4K دارد.

به گفته مدیر منطقه بخش فروش  B2B در ال‌جی خاورمیانه و آفریقا، اتصال به تلویزیون و پخش اطلاعات توسط یک نوار مغناطیسی فراهم می‌شود که به یک مدیاپلیر متصل است.

فناوری OLED تنها زمانی که جریان برق متصل باشد نور از خود ساطع می‌کند. تلویزیون‌های قدیمی مانند CRT، پلاسما و LCD نیاز به نوردهی پشت دارند.

بدون نوردهی پشت، تلویزیون‌های OLED بازده انرژی بیشتری دارند، باریک‌تر هستند و راحت‌تر ساخته می‌شوند. تلویزیون‌های OLED از پس‌زمینه مشکی واقعی برخوردارند. چیزی که نمایشگرهای LCD در حال حاضر قابل رقابت با آن نیستند.