باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-298      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ شهريور تعداد بازدید : 999
جاناتان استرنج و آقای نورل فردا در بازار نشر
فردا یکشنبه 22 شهریور ، رمان «جاناتان استرنج و آقای نورل» نوشته سوزانا کلارک با ترجمه مصطفی رضیئی توسط انتشارات کتابسرای تندیس وارد بازار نشر می‌شود.

برای علاق مندان به کتاب و کتابخوانی خبرهای خوبی در راه است. یکی از پرفروش های سال 2008 خیلی زود وارد بازار خواهد شد.

فردا یکشنبه 22 شهریور ، رمان «جاناتان استرنج و آقای نورل» نوشته سوزانا کلارک با ترجمه مصطفی رضیئی توسط انتشارات کتابسرای تندیس وارد بازار نشر می‌شود.

بنا به گزارش خبرگزاری مهر ، انتشارات کتابسرای تندیس، چند عنوان ترجمه رمان جدید برای عرضه به بازار نشر دارد که یکی از آن ها، «جاناتان استرنج و آقای نورل» نوشته سوزانا کلارک است. این رمان در سال ۲۰۰۸ به چاپ رسیده و جزو یکی از رمان های پرفروش انگلیسی زبان بود.

«جاناتان استرنج و آقای نورل» در حال حاضر در ۳۱ کشور دنیا جزو رمان های پرفروش است و شبکه بی بی سی نیز چندی پیش سریالی را با اقتباس از آن، تولید کرد. این رمان سرگذشت دو جادوگر در سال ۱۸۰۶ است که در ابتدای داستان با هم رفیق و در ادامه با هم رقیب می شوند. ترجمه این رمان به تازگی به چاپ رسیده و از فردا یکشنبه ۲۲ شهریور توسط کتابسرای تندیس وارد بازار نشر می شود.

کتاب دیگری که این ناشر برای عرضه آماده کرده، «موج پنجم» نام دارد که رمانی اثر ریچ یانسی است و توسط ویدا اسلامیه ترجمه شده است. این اثر در گروه ادبیات فانتزی جا می گیرد و یک فیلم سینمایی نیز با اقتباس از آن، ساخته شده است. هم کتاب و هم فیلم مذکور جزو آثار پرفروش ژانر خودشان هستند.

در این رمان، موجودات فضایی به زمین حمله می کنند و طی ۴ موج، انسان ها را از بین می برند. زمان شکل گیری داستان رمان، مربوط به موج بعدی یعنی موج پنجم است. این رمان نیز به زودی و طی روزهای آتی وارد بازار نشر خواهد شد.