باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-304      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ شهريور تعداد بازدید : 1100
عصبانیت ولیعهد بریتانیا از پاپاراتزی ها
خانواده سلطنتی بریتانیا به خصوص پرنس ویلیامز عصبانیت شدید خود را از عکاس های پاپاراتزی رسانه ای کردند.

خانواده سلطنتی بریتانیا به خصوص پرنس ویلیامز عصبانیت شدید خود را از عکاس های پاپاراتزی رسانه ای کردند.

ظاهرا وقتی چند روز پیش خودرویی که پرنس جورج 2 ساله، پسر ویلیامز و کیت میدلتون ، را به همراه پرستارش از قصر خارج می کرد تا برای بازی به پارکی در لندن ببرد ؛ عکاس های پاپاراتزی آنها را تعقیب کرده اند و از جورج کوچک عکس های متعددی گرفته اند.

از قرار معلوم عکس های پرنس جورج هنوز هم خریدارهای خوبی در جمع اهالی مطبوعات انگلستان دارد و از آنجایی که برای این عکس ها بهای قابل توجهی پرداخت می شود ، پاپاراتزی ها دست از تلاش برای گرفتن عکس از کوچک ترین عضو خانواده سلطنتی برنمی دارند.

این در حالی است که چندی پیش پرنس ویلیامز اعلام کرد دوست دارد فرزندش بدون مزاحمت و مانند بقیه بچه ها در پارک های عمومی لندن بازی کند. با این حال اتفاق اخیری که پای پلیس را هم وسط کشید باعث شد خانواده سلطنتی بریتانیا از این اقدام با عنوان تلاشی خطرناک و آزار دهنده انتقاد شدید کنند.

موضوع پاپاراتزی ها البته برای پرنس ویلیامز جدی تر از بقیه است چه اینکه او چند سال پیش مادرش پرنسس دایانا را بر سر همین مسئله از دست داد. سال های سال پیش در حالیکه راننده خودروی لیموزین دایانا سعی داشت از عکاس ها پاپاراتزی فرار کند با برخورد به دیوار ، تصادف وحشتناکی را رقم زد که در نهایت باعث مرگ دایانا شد.