باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-310      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ شهريور تعداد بازدید : 1114
کنترل جادویی ال جی...
تا به حال چیزی درباره کنترل جادویی شنیده اید؟ ال جی باز هم با امکانی جدید ، گامی دیگر در مسیر زندگی راحت تر برداشته است. به گزارش ال جی بلاگ ، تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی به سادگی با استفاده از کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی کنترل می‌شود.

تا به حال چیزی درباره کنترل جادویی شنیده اید؟ ال جی باز هم با امکانی جدید ، گامی دیگر در مسیر زندگی راحت تر برداشته است. به گزارش ال جی بلاگ ،  تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی به سادگی با استفاده از کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی کنترل می‌شود.

با این کنترل می‌توان همه دستگاه‌های جانبی نظیر دی‌وی‌دی پلیر، ست‌تاپ باکس، سینمای خانگی و غیره را نیز کنترل کرد.

تلویزیون هوشمند webOS  ال‌جی فوق‌العاده ساده، ملموس و کاربرپسند است و با کنترل از راه دور پیشرفته ال‌جی یعنی Magic Remote  کار می‌کند.

کنترل جادویی Magic Remote مجهز به کنترل جهانی، اشاره‌گر، چرخ و صدا است که راحت‌ترین و پیشرفته‌ترین کنترل از راه دور برای تلویزیون به شمار می‌رود.

با قابلیت کنترل جهانی یا Universal Control می‌توانید دستگاه ست‌تاپ باکس، بلندگوها، پخش‌کننده بلو-ری و حتی ماهواره را با یک ریموت کنترل کنید و به آنها دسترسی داشته باشید؛ یک راهکار تک‌مرحله‌ای برای راحتی بیشتر.

برنامه کاربردی LG TV Remote مخصوص کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی است. این کنترل که برنده جایزه شده است از طریق این برنامه کاربردی موبایلی می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا تلویزیون خود را با گوشی هوشمندتان کنترل کنید.

در ویدئوی زیر، راهنمای تصویری کنترل همه دستگاه‌ها با کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی را مشاهده نمایید.

(کنترل جادویی Magic Remote ممکن است بر حسب مدل متفاوت باشد.)

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی گلدیران goldiran.ir مراجعه کنید.