باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-317      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ شهريور تعداد بازدید : 983
با Easy Clean راحت تمیز کنید
به گزارش ال جی بلاگ در مایکروویوهای جدید ال‌جی، دیگر نیاز به تلاش بسیار برای تمیز کردن بقایای غذا نیست. قابلیت Easy Clean به معنای تمیزکاری آسان با جلوگیری از چسبیدن دوده و آلودگی به دیواره‌های داخلی پاکسازی آنها را ساده‌تر می‌کند. به دلیل مقاومت زیاد پوشش داخلی در برابر بقایای غذا، مصرف‍‌کنندگان تجربه طبخ سالم‌تر و تمیزتری را خواهند داشت.

تکنولوژی زندگی را برای شما راحت تر می کند. راحت تر از آنی که تصورش را بکنید. بخصوص وقتی پای آشپزخانه وسط باشد ، تکنولوژی خوب بلد است چطور خودش را نشان بدهد.

ال جی هم که انتخاب بکنید ، این راحتی دو چندان می شود. مایکروویو در آشپزخانه گذاشته اید و تمیز کردنش برایتان سخت است؟ اگر انتخابتان ال جی باشد سختی در کار نیست.

به گزارش ال جی بلاگ در مایکروویوهای جدید ال‌جی، دیگر نیاز به تلاش بسیار برای تمیز کردن بقایای غذا نیست.

قابلیت Easy Clean به معنای تمیزکاری آسان با جلوگیری از چسبیدن دوده و آلودگی به دیواره‌های داخلی پاکسازی آنها را ساده‌تر می‌کند. به دلیل مقاومت زیاد پوشش داخلی در برابر بقایای غذا، مصرف‍‌کنندگان تجربه طبخ سالم‌تر و تمیزتری را خواهند داشت.

پوشش پیشرفته EasyClean بیشتر تلاشی که برای از بین بردن باقیمانده مواد غذایی به کار می‌رود را کاهش می‌دهد. این فناوری از چسبیدن دوده‌های سیاه به دیواره‌های داخلی جلوگیری می‌کند و باعث تمیز نگه داشتن فر به روشی آسان‌تر می‌شود. به دلیل مقاومت قوی پوشش در برابر تجمع پسماندها، مشتریان می‌توانند تجربه آشپزی تمیزتر و سالم‌تری داشته باشند.

بدون نیاز به مواد شیمیایی سخت و ساییدن، قابلیت EasyClean تمیز کردن را به چند گام ساده تبدیل می‌کند: آب را به داخل فر اسپری کنید، کلید لمسی EasyClean را فشار دهید، فر را روشن کنید و پوشش لعابی داخلی را تمیز کنید. از این ساده‌تر نمی‌شود.

این قابلیت فر را به مدت ۲۰ دقیقه گرم می‌کند. وقتی فر گرم شد، هر ذره از جرمی که چسبیده و در گوشه و کنار مایکروویو لانه گزیده است راحت پاک می‌شود. به این معنی که دیگر هیچ ذره‌ای به دیواره‌ها نمی‌چسبد و بوی نامطبوع متساعد نمی‌شود. همه اینها بدون هیچ زحمتی از جانب شما انجام می‌شود.

با این قابلیت، روند تمیز کردن فر از ساعت‌ها به چند دقیقه کاسته می‌شود. حتی اگر در میان شما کسانی هستند که واقعاً از کار خانه وحشت دارند، قطعاً قابلیت EasyClean ال‌جی را تحسین می‌کنند که مفهوم کلمه “آسان” را واقعاً تحقق می‌بخشد. علاوه بر این، مایکروویوهای ال‌جی که قابلیت EasyClean دارند هنوز هم گزینه برنامه شست‌وشوی سنتی را دارند؛ آن هم برای کسانی که بیش از حد وسواس دارند یا کثیفی زیادی روی هم انباشته شده است.

با قابلیت EasyClean ال‌جی، شما می‌توانید شست‌وشوی فصلی (یا اگر بخواهیم صادق باشیم، شست‌وشوی سالانه) و سخت را به کاری سریع، بدون استرس مبدل کنید که زیبایی ظاهری فر شما را حفظ و بهترین پخت را فراهم می‌کند.

اگر می خواهید درباره مایکروویوهای ال جی بیشتر بدانید به سایت گلدیران به آدرس goldiran.ir مراجعه کنید.