باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-329      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ شهريور تعداد بازدید : 978
Dislike به فیس بوک میرود
فیس بوک اینروزها با اضافه کردن انواع امکانات جدید ، همچنان کاربران خود را راضی نگه می دارد. در همین راستا طی جلسه پرسش و پاسخ زاکربرگ با خبرنگاران که در دفتر مرکزی فیس بوک در مانلو پارک کالیفرنیا برگزار شد ، رییس و بنیان گذار این شبکه اجتماعی از اضافه شدن دکمه جدید dislike خبر داد.

فیس بوک اینروزها با اضافه کردن انواع امکانات جدید ، همچنان کاربران خود را راضی نگه می دارد.

در همین راستا طی جلسه پرسش و پاسخ زاکربرگ با خبرنگاران که در دفتر مرکزی فیس بوک در مانلو پارک کالیفرنیا برگزار شد ، رییس و بنیان گذار این شبکه اجتماعی از اضافه شدن دکمه جدید dislike خبر داد.

زاکربرگ 31 ساله معتقد است اضافه شدن این دکمه می تواند راهی باشد تا مردم از این طریق یکدلی خود را اظهار کنند.

بنا به اظهارات زاکربرگ ، کاربران فیس بوک در آینده ای بسیار نزدیک می توانند از دکمه دیس لایک به صورت آزمایشی استفاده کنند.

دکمه دیس لایک اما از زمانی که در سال 2009 ، دکمه لایک به یکی از سرویس های فیس بوک تبدیل شد ، در لیست درخواست برخی از کاربران این شبکه اجتماعی قرار داشت که برای زاکربرگ و همکارانش مرتب ارسال می شد.

بنیان گذار جوان فیس بوک در همین رابطه می گوید:

شاید تا به حال هزاران درخواست درباره دکمه دیس لایک دریافت کرده باشیم. برای همین هم امروز روز خاصی است چون حالا من می توانم اعلام کنم که ما مدت هاست بر روی این موضوع کار کرده ایم و حالا دیگر زمان بسیار کوتاهی تا استفاده آزمایشی آن باقی مانده است.

زاکربرگ در عین حال اعلام کرده او نمی خواهد دکمه دیس لایک تبدیل به مکانیزمی شود که صرفا مردم به پست های دیگر رای منفی بدهند.

 

منبع:bbc