باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-333      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ شهريور تعداد بازدید : 1111
چهارمین شکست شاگردان کواچ
به گزارش "ورزش سه"، ششمین دیدار تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی والیبال از ساعت 10:40 مقابل ایتالیا برگزار شد. عملکرد نه چندان خوب ایران در نهایت منجر به چهارمین شکست شاگردان کواچ در جام جهانی شد. سرمربی ایران برای این دیدار مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، عادل غلامی، محمد موسوی، امیر غفور و سعید معروف را به زمین فرستاد و مهدی مرندی لیبرو تیم بود.

به گزارش "ورزش سه"، ششمین دیدار تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی والیبال از ساعت 10:40 مقابل ایتالیا برگزار شد. عملکرد نه چندان خوب ایران در نهایت منجر به چهارمین شکست شاگردان کواچ در جام جهانی شد. سرمربی ایران برای این دیدار مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، عادل غلامی، محمد موسوی، امیر غفور و سعید معروف را به زمین فرستاد و مهدی مرندی لیبرو تیم بود.

ست اول

اسپکرهای ایرانی شروع خوبی نداشتند و حملات موفق ایتالیایی ها اختلاف را در همان ابتدای بازی به 4 رساند.

عثمانی خوآنتورنا به خط سرویس رفت و موفقیت او کار را به جایی رساند که تکنیکال تایم اوت اول با امتیازات 8 بر 3 برای ایتالیا گرفته شد.

دریافت کننده های ایران شروع خوبی نداشتند و سرویس های ریسکی ایتالیایی ها عاملی شد تا توپ اول به خوبی در اختیار پاسور قرار نگیرد.

معروف نتوانست نقشه هایی که در نظر داشت را در زمین پیاده کند و دریافت امتیاز به امتیاز بهتر می شد.

اختلاف دو تیم در ابتدای کار را برای جبران سخت کرده بود اما با این حال بازیکنان ایران امتیاز به امتیاز بهتر می شدند.

فرهاد قائمی به جای میرزاجانپور به زمین آمد و مهدوی هم جایگزین معروف شد که این دو تغییر اختلاف را کمتر کرد.

با حضور زایتسف در خط سرویس کار دریافت ایران کاملا مختل شد و در نهایت ایتالیا ست نخست را با امتیازات 25 بر 19 به سود خود کرد.

 

ست دوم

تغییرات پایانی ست اول جواب داده بود و کواچ تصمیم گرفت ست دوم را هم با ترکیب اواخر ست نخست شروع کند.

مهدی مهدوی و فرهاد قائمی در ترکیب اصلی ایران برای شروع ست دوم قرار داشتند.

ایران شروع خوبی در ست دوم داشت و خبری از اشتباهات ابتدای بازی نبود و هیمن موضوع دلیلی شد تا ایران 7 بر 5 پیش بیافتد.

اختلاف 2 امتیازی حفظ نشد و تکنیکال تایم اوت اول این ست با امتیازات 8 بر 7 به سود ایتالیا گرفته شد.

فرهاد قائمی با حضورش در منطقه سرویس توانست دریافت ایتالیا را به مشکل بیاندازد و همین مساله کار را برای جبران امتیازات عقب افتاده آسان کرد.

ایران توانست بالاخره در امتیاز 13 با حریف در امتیازگیری به تساوی برسد.

جا خالی مهدی مهدوی ایران را از ایتالیا پیش انداخت و از امتیاز 15 تیم ها یک به یک پیش می رفتند.

بازی نزدیک به هم بالا می رفت تا اینکه 2 حمله ناموفق از بازیکنان ایران نتیجه را 25 بر 23 به سود ایتالیا کرد تا بازی 2 بر صفر به نفع حریف شود.

ست سوم

کواچ از عملکرد بازیکنان در ست دوم رضایت داشت و ست سوم را هم با ترکیب همان ست آغاز کرد به طوریکه معروف بازهم در جمع بازیکنان ذخیره قرار داشت.

در ابتدا ایتالیا 4 بر یک پیش افتاد اما بازیکنان ایرانی با ارائه یک بازی محکم ضمن تساوی امتیازات، تکنیکال تایم اوت اول را 8 بر 5 به سود خود کردند.

2
دفاع پی در پی از فرهاد قائمی و محمد موسوی، زایتسف را از کار انداخت و این بازیکن برای امتیازاتی فقط جا خالی می انداخت و دیگر خبری از اسپک های قدرتمندش نبود.

ایران توانسته بود 3 امتیاز از حریف پیش بیافتد و با همین اختلاف پیش برود اما ایتالیایی ها توانستند در امتیاز 15 به ایران برسند.

کواچ دست به تغییر زد و معروف را به همراه محمودی به زمین فرستاد تا این دو تعویضه گره گشای کار ایران باشد.

این تغییر کارساز نبود و ایتالیا توانست امتیازات عقب افتاده را جبران کند.

کواچ تغییر خود را سرجای خود آورد تا بازی روال عادی خود را طی کند اما ایران 22 بر 20 عقب افتاده بود و جبران این موضوع سخت بود.

اشتباهات ایران از یک طرف و بازی خوب ایتالیایی ها از طرف دیگر دلیلی شد تا ایران این ست را با امتیازات 20 بر 21 واگذار کند تا ایتالیا در نهایت 3 بر صفر پیروز بازی شود.

این چهارمین شکست ایران در جام جهانی محسوب می شد و فردا ساعت 7:40 باید به مصاف آمریکا برود.