باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-336      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ شهريور تعداد بازدید : 1880
Top Gun ال‌جی؛ یک دستگاه تهویه مطبوع ایستاده
اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید کولرگازی مدام روی دیوار متصل باشد و جای تابلوی نقاشی را بگیرد، حتماً از مدل ایستاده این کولرها استقبال خواهید کرد. دستگاه تهویه مطبوع ال‌جی مدل آرت کول ایستاده Top Gun قدرت پرتاب باد فوق‌العاده‌ای دارد و در ظرفیت‌های مختلف عرضه می‌شود.

ال جی بلاگ در گزارشی درباره دستگاه تهویه مطبوع ال جی ، اطلاعات جالبی ارائه کرد.اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید کولرگازی مدام روی دیوار متصل باشد و جای تابلوی نقاشی را بگیرد، حتماً از مدل ایستاده این کولرها استقبال خواهید کرد.

 دستگاه تهویه مطبوع ال‌جی مدل آرت کول ایستاده Top Gun قدرت پرتاب باد فوق‌العاده‌ای دارد و در ظرفیت‌های مختلف عرضه می‌شود.

پرتاب باد در چهار جهت

این دستگاه که ساخت کشور کره جنوبی است و می‌تواند باد را در ۴ جهت مختلف پرتاب کند. در نتیجه، با توزیع باد در چهار جهت، تمامی فضای کاربر به طور یکسان خنک می‌شود.

صرفه جویی در انرژی

دستگاه تهویه مطبوع Top Gun ال‌جی ۷۰ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند و از ظرفیت سرمایشی ۲۸ هزار بی.تی.یو. برخوردار است.

 

کنترل مصرف انرژی

اگر دکمه عملکرد کنترل مصرف انرژی فشار داده شود، فرکانس حداکثری موتور محدود می شود تا میزان مصرف انرژی کنترل شود، که در ۳ مرحله قابل انجام است.

فناوری اینورتر

با فن آوری جدید صرفه جویی در مصرف انرژی، از خنکی بیشتر و صرف هزینه کمتر لذت ببرید.

اسکن هوشمند

با استفاده از این قابلیت موقعیت مکانی و جابه‌جایی فرد شناسایی شده و بر اساس آن جهت پرتاب باد و میزان خنکی تنظیم می‌گردد.

سرمایش سریع

با روشن کردن این دستگاه می‌توانید به سرعت تمامی فضای داخلی را خنک کنید زیرا Top Gun ال‌جی به قابلیت سرمایش سریع تجهیز شده است.

پره‌های طلایی

با به‌کارگیری پره‌های (فین‌های) طلایی در قسمت خارجی دستگاه کندانسور، مبدل حرارتی از خوردگی و فرسایش حاصل از شرایط آب و هوایی خارجی در امان می‌ماند.

فیلتر محافظ چند مرحله‌ای طراحی شده با فناوری ۳M از دیگر امکانات این محصول است. در ضمن، وزن پنل داخلی ۵۱ کیلوگرم و وزن واحد بیرونی ۴۳ کیلوگرم است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوع از محصولات ال جی می توانید به سایت گلدیران به آدرسgoldiran.ir مراجعه کنید.