باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-340      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ شهريور تعداد بازدید : 948
سرنوشت هفته ششم ، استقلال برد ، پرسپولیس باخت
لیگ برتر فوتبال ایران بعد از وقفه ای تقریبا 20 روزه دوباره به جریان افتاد. ششمین هفته این مسابقات اما با توقف صدرنشین جدول مسابقات و البته برد آبی های پایتخت و شکست پرسپولیس همراه شد.

لیگ برتر فوتبال ایران بعد از وقفه ای تقریبا 20 روزه دوباره به جریان افتاد.

ششمین هفته این مسابقات اما با توقف صدرنشین جدول مسابقات و البته برد آبی های پایتخت و شکست پرسپولیس همراه شد.

در همین راستا سپاهان اصفهان که با 14 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران صدرنشین است با کسب تساوی صفر صفر در دیدار خانگی برابر تراکتورسازی با به دست آوردن یک امتیاز همچنان صدرنشین باقی ماند؛ هر چند استقلال با یک بازی کمتر و دوازده امتیاز و فاصله صرفا دو امتیازی با صدر، خطر جدی بیخ گوش قهرمان نصف جهان به حساب می آید.

استقلال تهران اما در بازی هفته ششم خود مقابل در تبریز مهمان گسترش فولاد بود که موفق شد با نتیجه 2 بر صفر تیم میزبان را شکست دهد و همچنان روند موفقیت هایش را حفظ کند.

اوضاع برای پرسپولیس اما بعد از یک تنفس و رهایی از بحران ، دوباره ناخوشایند پیش رفت.

قرمزپوش های پایتخت که روز گذشته میزبان سایپا در ورزشگاه آزادی بودند یک شکست دیگر را در کارنامه این فصل خود ثبت کردند. به این ترتیب زور برانکو و شاگردانش به سایپایی که در این فصل جواد نکونام را هم در ترکیب دارد نرسید تا پرسپولیسی ها این بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کنند.در پایان هفته ششم رقابت های لیگ برتر سپاهان با 14 امتیاز صدرنشین است و استقلال با یک بازی کمتر و 12 امتیاز روی پله دوم نشسته است.

استقلال خوزستان هم با 11 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و ذوب آهن اصفهان ، قهرمان فصل گذشته مسابقات جام حذفی با 10 امتیاز چهارم است.

پرسپولیس اما با 4 امتیاز همچنان در رده های انتهایی جدول و در رتبه چهاردهم قرار دارد.