باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-345      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۲۸ شهريور تعداد بازدید : 1172
طالع بینی هفته ، موفقیت های مالی در راه است!
اگر فقط کمی حواستان را بیشتر جمع کنید ، اگر فقط کمی به امضاهایی که قرار است پای برخی برگه ها بزنید بیشتر دقت کنید اصلا بعید نیست ، هفته ای پر از موفقیت مالی پیش روی شما باشد.

متولدین ماه فروردین

این هفته برای متولدین ماه فروردین هفته حرکت و بهره برداری است هر چند در عین حال باید هر قدمی که برمی دارند جانب احتیاط را هم نگه دارند.

احتیاط از آن جهت از الزامات است که ممکن است در طول این هفته با برخی از سوتفاهم ها درگیر شوید و کمی هنگ کنید!

این هفته قوه تخیلتان اوج می گیرد و رویاهایتان به نهایت می رسد که البته اتفاق خوبی است. هر چند مهم این است که بتوانید برای تحقق رویاهای خود به واقعیت روی آنها تمرکز کنید.

در این هفته باید روی جزئیات دقیق شوید و وقت کافی بگذارید تا اهدافتان طبق برنامه دنبال شود.

اگر هنرمند هستید ، این هفته هر نکته ای می تواند برایتان الهام بخش باشد و حسابی به کارتان بیاید. در عین حال این هفته اگر بخواهید می تواند هفته ای رمانتیک برای شما باشد و خب کلی موقعیت برای تفریح پیش رویتان قرار می گیرد.

پس اگر به تنوع و خوشی احتیاج دارید این هفته را دریابید. این موقعیت را دارید که حسابی حال و هوایتان را عوض کنید.

 

متولدین ماه اردیبهشت

شما در یک موقعیت رمانتیک قرار می گیرید. موقعیتی که ممکن است به همان سرعتی که مهیا شده ؛ ناپدید شود البته اگر غیر عاقلانه رفتار کنید.

بنابراین بهتر است که خیلی سریع وسط این موقعیت نپرید و پخته تر رفتار کنید.

البته نباید این نکته را نادیده گرفت که شرایط مرموزی در اطراف شما وجود دارد که شما را تشویق می کند تا هر فرصت به دست آمده را احاطه کنید. با این حال بهتر است قبل از اینکه هر قدمی به جلو بردارید درباره تبعات اقدامات خود فکر کنید.

موقعیت و حتی فردی را که سرراهتان قرار می گیرد ابتدا خوب بشناسید و بعد درباره اش جدی شوید.

شما در این هفته توانایی عجیبی برای مجادله و رفع دغدغه های کاری مالی دارید. در زمینه کسب و کار بهتر است استراتژی های عملی را در دستور کار قرار بدهید و همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.

علایق خلاقانه جدید را به زندگی تان راه بدهید چون می توانند برای شرایط روحی شما نقش درمانگری داشته باشند.

 

متولدین ماه خرداد

برقرار کردن تعادل در زندگی کاری و شخصی تان یک موضوع حیاتی است. شاید حواستان نبوده باشد اما شما در یکی از این زمینه ها بسیار فعال هستید و به دیگری بهای چندانی نمی دهید.

در عین حال فقط خودتان هستید که می توانید تشخیص بدهید در حال حاضر چه کاری برای شما بهتر است. اگر از خودتان توقعات غیر واقعی داشته باشید ، در آینده ای نه چندان دور خودتان را بیش از حد خسته خواهید یافت.

یک نگاه جدی دیگر به برنامه ها و اهداف خود بیاندازید و آنهایی که را که خیلی ضروری نیستند فعلا کنار بگذارید. شاید اواسط هفته با برخی کندی ها در زمینه مسائل عاطفی روبه رو شوید. با این حال گذراست بنابراین خودتان را اذیت نکنید.

گاهی بد نیست برخی چیزها را به دست سرنوشت بسپارید.

 

متولدین ماه تیر

در این هفته پیام های خوبی دریافت خواهید کرد. پیام هایی که حاوی انرژی مثبت هستند و البته قدرت این انرژی ها اینقدر زیاد هست که می تواند شما را تا روی ابرها بالا ببرد.

ایده های نابی به ذهن تان می رسد که می تواند هفته تان را متحول کند هر چند اگر بخواهید برای آنها زمان خاصی را مشخص کنید ، ممکن است خیلی جواب ندهند پس هر چه سریعتر برای اجرایی کردن افکارتان اقدام کنید.

ورزش روزانه ممکن است به شما کمک کند تا خودتان را پیدا کنید. در واقع این ورزش به شما کمک می کند تا توانایی هایتان بالاتر برود و قدرت تمرکزتان روی کارها بیشتر شود.

در این هفته از زیر بار تعهدات سنگین رفتن پرهیز کنید. دست کم اول از چم خم ماجرا سردربیاورید و بعد درباره اش تصمیم بگیرید.

 

متولدین ماه مرداد

شاید برای یک خرید یا یک تجارت خاص تصمیم گیری و برنامه ریزی کرده باشید که در حال حاضر خیلی برای شما خوب نیست. در همین راستا اگر کسی با مهارت هر چه تمام تر ، تلاش کرد شما را وادار به یک خرید و یا امضای خاصی بکند ، زیر بار نروید.

برای هر کدام از این موارد کمی زمان بدهید و بیشتر تحقیق کنید چون شاید با گزینه دیگری مواجه شوید که برای شما بهتر باشد. در اینصورت است که می توانید وقت و پول بیشتری را برای خودتان صرفه جویی کنید.

شما در این هفته انرژی مضاعفی برای وقت گذاشتن بر روی علایق خود خواهید داشت. حالا این علایق می توانند مسایل عاطفی باشند یا استارت ورزش مورد علاقه تان.

 

متولدین ماه شهریور

اگر درباره احساسی یا مساله خاصی مطمئن نیستید بهتر است هیچ حرکتی انجام ندهید. شما این هفته تشویق می شوید تا فرد خاصی را به عنوان ستون در زندگی تان قرار بدهید.

شما برای شناخت بهتر این فرد وقت کافی خرج می کنید و در نهایت متوجه خواهید شد که او هم مانند دیگران نقص هایی دارد. اتفاقا همین نقص ها می تواند او را برای شما عزیزتر کند.

شما در این هفته ، پتانسیل پیشرفت در همه زمینه ها را دارید. در همین راستا اصلا بعید نیست اگر به شدت راغب باشید تا یک پروژه بزرگ جدید را استارت بزنید.

 

متولدین ماه مهر

زیاد کار می کنید و کم به دست می آورید! البته این موضوع صرفا در مسایل مالی خلاصه نمی شود بلکه ممکن است در زمینه های دیگر مصداق پیدا کند. برای همین شاید ترجیح بدهید که کمی خودتان را از همه چیز دور نگه دارید و به آرامش برسید.

بدون شک اگر به اندازه ای که لازم است استراحت کنید ، کارایی بیشتری خواهید داشت.

بهتر است این هفته از همه اطلاعاتی که در کامپیوتر خود دارید یک بک آپ بگیرید و مطمئن شوید که آنتی ویروس سیستم شما آپ دیت شده است.

در این هفته خیلی به وضوح شاهد پیشرفت در امور مالی خود خواهید بود.

 

متولدین ماه آبان

فکر می کنید معاشرت با یک فرد خاص ، تصمیمی بسیار صحیح است اما بعد از اینکه وقت می گذارید و این معاشرت را جدی می کنید در خواهید یافت که اینقدرها هم تصمیم درستی نبوده است.

شاید حتی بهتر باشد لیست آدم های اطرافتان را مرور کنید تا ببنید آیا موقعیت بهتری برای رفت و آمد با افراد موجه تر دارید یا خیر. که البته مطمئن می شوید این فرصت را دارید.

موفقیت های مالی که در طول این هفته نصیبتان می شود شما را بسیار بیش از قبل در زمینه فعالیت های تجاری مشتاق می کند. در حقیقت احساس شما برای کسب درآمد بیشتر ، باعث می شود یک برنامه ریزی جدید کاری مالی کنید.

 

متولدین ماه آذر

نیاز شما برای کسب تجربیات جدید بیش از همیشه خواهد بود. بنابراین اگر برای سفر برنامه ریزی نکرده اید اصلا بعید نیست که احساس بی قراری بکنید.

همچنین شما برای پیشبرد برنامه ها و اهدافتان و البته تبدیل کردن آنها به واقعیت بسیار مصمم هستید. اتفاقا در همین راستا سفری را ترجیح می دهید که در آن یک موفقیت کاری نصیب تان شود تا اینکه صرفا جنبه تفریحی داشته باشد.

در عین حال یک دوست قدیمی ، شاید هم یک عشق قدیمی ممکن است دوباره به تصویر زندگی شما بازگردد!

 

متولدین ماه دی

اگر امضای شما پای یک برگه ضروری است ، اول آن را با دقت بخوانید و شرایطی را که پیشنهاد شده بررسی کنید. ممکن است ایده ای ناب را برای پیشبرد برنامه هایتان فراموش کرده باشید که البته استفاده از ایده برای عملی کردن برنامه هایتان از ضروریات است.

در پیشنهادهایی که مقابلتان قرار می گیرد شاید اولین گزینه بهترین نباشد بنابراین سراغ گزینه بعدی هم بروید.

با بررسی همه انتخاب های پیش روی خود ، تصمیم گیری بهتری خواهید کرد و چیزی را انتخاب می کنید که در نهایت باب میل تان خواهد بود.

 

متولدین ماه بهمن

در مسایل مالی هیچ نکته ای را بر اساس فرضیات برنامه ریزی نکنید چون ممکن است راه را اشتباه بروید. اگر دنبال این اشتباه پیش روید ممکن است یک سرمایه گذاری اشتباه یا یک خرید اشتباه را انجام بدهید.

بنابراین قبل از هر اقدامی با یک دوست که در این زمینه تبحر دارد مشورت کنید و یا اینکه سراغ کارشناسان فن بروید تا از هر اشتباهی پرهیز کرده باشید.

اگر برنامه سفر دارید ممکن است با کمی تاخبر مواجه شوید. اگر هم راهی سفر شدید حتما حواستان باشد که وسایل ضروری مانند شناسنامه یا پاسپورت را در جای امنی نگهداری کنید.

 

متولدین ماه اسفند

شما در محیط کاری همچنان در فضای رقابتی به سر می برید که اتفاقا همین فضا به شما کمک می کند تا پیشرفت خوبی را تجربه کنید. با این حال اگر حواستان را کاملا جمع نکنید و نیاز موقعیت ها را اشتباهی بگیرید ممکن است این پیشرفت به کندی هر چه تمام تر انجام شود.

قبل از اینکه بخواهید با کسی موافقت کنید یا اعلام کمک به دیگران کنید ، مطمئن باشید که از همه شرایط موجود باخبر هستید.

در هفته پیش رو شما برای کسب موفقیت احساس مسئولیت می کنید و همین جاه طلبی معنادار شما می تواند سبب پیشرفت تان شود.