باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-355      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ شهريور تعداد بازدید : 1187
ثروتمندان ، آلیس والتون
او از معدود خانم هایی است که نامش در لیست ثروتمندترین ها قرار گرفته است. آلیس والتون اما بیش از اینکه بابت ثروتمند بودنش مشهور باشد ، به دلیل خیر بودن مشهور است.

او از معدود خانم هایی است که نامش در لیست ثروتمندترین ها قرار گرفته. آلیس والتون اما بیش از اینکه بابت ثروتمند بودنش مشهور باشد ، به دلیل خیر بودن مشهور است.

آلیس والتون متولد 7 امتبر 1949 و 65 ساله است. او از خانواده متمول و ثروتمند والتون ها می آید ؛ بنابراین اصلا عجیب نیست اگر نامش در این لیست قرار گرفته است. او از وارثان کمپانی وال مارس است و در حال حاضر عضو هیات مدیره این کمپانی هم هست.

آلیس فارغ التحصیل رشته مدیریت مالی و اقتصادی از دانشگاه ترینیتی در ایالت تگزاس است. او یکی از علاقه مندان هنر است و در حال حاضر رئیس موزه هنری کریستال بریدج امریکا نیز هست.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید آلیس در جمع خانواده اش که نام اغلب آنها در لیست ثروتمندترین ها قرار دارد ؛ بیشترین فعالیت های خیرخواهانه و بشردوستانه را به خود اختصاص داده است.

وال مارت ، این برند تجاری بزرگ که وارثان خود را در جرگه ثروتمندترین ها قرار داده است با انبوهی از فعالیت های تجاری از جمله فروشگاههای زنجیره ای مواد غذایی ، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها در دنیا به یک برند کاملا شناخته شده تبدیل شده است.

در حال حاضر آلیس والتون 65 ساله که یکی از وارثان وال مارت است ارزش درآمد خالصی معادل 39.4 میلیارد دلار دارد.