باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-365      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ شهريور تعداد بازدید : 2420
من آکا هستم و شخصیت دارم!
اولین گوشی هوشمند ال‌جی که شخصیت دارد ال‌جی AKA است. این تلفن همراه جالب و متفاوت با مدل H788N قابلیت‌هایی دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. با AKA از تمامی امکانات تلفن هوشمندتان به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و بر حسب سلیقه خود استفاده کنید. در این مطلب نگاهی به خلاقیت‌های ال‌جی در این تلفن همراه می‌اندازیم.

 

ال جی بلاگ درباره اولین گوشی هوشمند ال جی که شخصیت هم دارد اینطور نوشت: اولین گوشی هوشمند ال‌جی که شخصیت دارد ال‌جی AKA است. این تلفن همراه جالب و متفاوت با مدل H788N قابلیت‌هایی دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. با AKA از تمامی امکانات تلفن هوشمندتان به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و بر حسب سلیقه خود استفاده کنید. در این مطلب نگاهی به خلاقیت‌های ال‌جی در این تلفن همراه می‌اندازیم.

بیدار شدن

وقتی آکا ماسک بر چهره دارد، خواب است. اگر می‌خواهید آکا را بیدار کنید، با دوبار ضربه بر روی قسمت بالای صفحه این کار را انجام دهید. اکنون، شما چشمان مهربانی می‌بینید که از بالای ماسک به شما خوشامد می‌گویند.

01_H788N_Wake-UP

لرزاندن

وقتی ماسک روی آکا است آن را بلرزانید تا ببینید چه اتفاقی رخ می‌دهد. آکا سرگیجه می‌گیرد و چشمانش دودو می‌زنند.

02_H788N_Shaking

قایم باشک

وقتی آکا ماسک بر چهره دارد می‌توانید با آکا بازی کنید. کمی روی چشمان آکا را بپوشانید تا برای شما چشمک‌های خنده‌دار بزند.

03_H788N_Hide-and-Seek

گذاشتن هدفون

وقتی آکا ماسک بر چهره دارد و شما هدفون را متصل می‌کنید، آکا هم هدفون‌های خود را می‌گذارد. موسیقی خود را با آکا به اشتراک گذارید تا او هم با شما به موسیقی گوش دهد.

04_H788N_Earphone

شارژ باتری

وقتی در حال شارژ آکا هستید، چشمان آکا به شما می‌گوید که باتری چقدر شارژ شده است.

05_H788N_Battery_Charging

پیش‌بینی وضع هوا

آکا با برنامه LG Weather برای پیش‌بینی وضع هوا مرتبط است و بر حسب دمای کنونی مکانی که هستید تغییر حالت می‌دهد. وقتی دما بین یک تا ۲۹ درجه سانتی‌گراد باشد چشمان آکا حالت طبیعی دارد. وقتی بیشتر از ۳۰ باشد عرق می‌ریزد و وقتی زیر صفر درجه باشد بخار از آن بلند می‌شود.

06_H788N_Weather_Casting

پنل اعلان‌ها

ماسک را تا نیمه پایین بکشید تا به پیام‌های متنی، ایمیل، زنگ هشدار و چیزهای دیگر تنها از طریق یک پنل اعلان دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید به همه اعلان‌ها در یک چشم به هم زدن نگاه کنید.

07_H788N_Notification_Panel

تصاویر تصادفی

اگر می‌خواهید تصاویری برای ظاهر شدن ایجاد کنید، همه این تصاویر در پوشه Gallery>Rotary ذخیره شده‌اند. هر وقت که شما ماسک را تا نیمه پایین بیاورید تصاویر به صورت اتفاقی نمایش داده می‌شوند.

08_H788N_Random_image

تماس‌های دریافتی، موسیقی، زنگ هشدار

قسمت بالای صفحه نمایش که بالای ماسک نمایان است در حکم یک داشبورد میانبر است و آکا را کنترل می‌کند. تماس‌های ورودی را پاسخ دهید، به آهنگ بعدی در فهرست پخش موسیقی بروید و زنگ هشدار را تنها با یک لمس کششی راحت روی داشبورد خاموش کنید. همه این کارها را در هنگامی که ماسک روی آکا است می‌توانید انجام دهید.

09_H788N_Incoming_call

ویجت &Come in

وقتی به طور کامل ماسک را برمی‌دارید، دنیای شخصیت‌های اِگی، ووکی، سول و یویو را روی صفحه می‌بینید.  این دنیا خودش ویجتی است که &Come in نام دارد و شما می‌توانید روی آن کلیک کنید تا ۳ منو را ببینید: AKA Space، Snapsh-OO-t و t-oo-n. در هر منو امکانات منحصربه‎فرد یا محتوایی مربوط به آکا ارائه شده است. دنیای سرگرم‌کننده آکا در انتظار شماست.

10_H788N_Come_in

عکس‌برداری

شما می‌توانید با شخصیت‌های بامزه آکا عکس‌های خاص بیاندازید. در ویجت Come in& به Snapsh-OO-t دسترسی پیدا خواهید کرد و با دوربین عکس‌های هنری بیاندازید. اسباب‌بازی‎‌های Art Toy روی صفحه جان می‌گیرند و به لمس، رقص و خط و خش روی گوشی واکنش نشان می‌دهند و در همان حال نیز منتظر شما هستند که با او عکس بگیرید.

11_H788N_Snapshoot

ماسک‌های شخصی

شما می‌توانید ماسک‌ها را با برچسب‌های مورد علاقه یا لوازم تزیینی دکور بزنید یا حتی می‌توانید از هنر دست خود استفاده کنید و روی آنها نقاشی بکشید. سعی کنید شخصیت خاص خود را برای آکا ایجاد کنید.

12_H788N_DIY_Mask

تغییر شخصیت

قاب پشت آکا را با رنگ متفاوتی تغییر دهید و از چیزی که اتفاق می‌افتد متعجب شوید. خود شخصیت، رابط کاربری و زنگ‌ها نیز تغییر می‌کنند. مثلاً یویو تبدیل به اِگی می‌شود.

13_H788N_Mask_Change

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات مشابه ال جی به سایت گلدیران با آدرس goldiran.ir مراجعه کنید.