باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-383      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ سه شنبه ۳۱ شهريور تعداد بازدید : 1776
تعبیر روانشناسی معمول ترین خواب هایی که می بینید
مجله خبری : قریب به اتفاق روانشناسان ترجیح می دهند درباره تعبیر خواب های افراد که می تواند بیانگر وجوه مختلف شخصیتی آنها باشد ، و البته بازتاب این موضوع در زندگی روزمره شان حرفی نزنند. اما یک روانشناس پیدا شده که در مصاحبه با بیزنس اینسایدر معمول ترین رویاهایی را که بیشتر مردم به طور مشترک در خواب می بینند تفسیر کرده است.

مجله خبری : قریب به اتفاق روانشناسان ترجیح می دهند درباره تعبیر خواب های افراد که می تواند بیانگر وجوه مختلف شخصیتی آنها باشد ، و البته بازتاب این موضوع در زندگی روزمره شان حرفی نزنند. اما یک روانشناس پیدا شده که در مصاحبه با بیزنس اینسایدر معمول ترین رویاهایی را که بیشتر مردم به طور مشترک در خواب می بینند تفسیر کرده است.

یان والاس ، روانشناسی است که در طول دوره 30 سال فعالیت حرفه ای خود ، بیش از 150 هزار رویا را تعبیر کرده است.

در این لیست معمول ترین خواب هایی که بیشتر مردم می بینند و نمایی از افکار آنها در زندگی واقعی شان است را برای شما توضیح می دهیم. در کنار تعبیر این خواب ها ، این روانشناس به شما توضیح می دهد که اگر رویای خاصی را در خواب دیدید ؛ در بیداری چه واکنشی باید نشان بدهید.

وقتی خواب می بینید یک اتاق خالی پیدا کرده اید

معنی: اتاق خالی بیانگر جنبه های مختلف شخصیتی شماست. بنابراین وقتی در خواب می بنید که یک اتاق خالی و بلا استفاده پیدا کرده اید ، به این معناست که استعدادی را در خود کشف می کنید که قبلا از آن بی خبر بوده اید.

چه باید بکنید: در زندگی واقعی تان هر چه زمان بیشتری برای کشف استعدادهای نهفته تان بگذارید ، درهای بیشتری به روی تان باز می شود. پس به دنبال کشف استعدادهایتان باشید.

وقتی خواب می بینید نمی توانید ماشین را کنترل کنید

معنی: ماشین بیانگر توانایی پیشرفت شما در برابر موضوع خاصی است. در زندگی واقعی ممکن است این تصور را داشته باشید که نمی توانید مسیر موفقیت خود را کنترل کنید.

چه باید بکنید: والاس به شما پیشنهاد می کند به جای اینکه تلاش کنید تا همه چیز را صد در صد تحت کنترل داشته باشید ، بهتر است کمی آرام باشید و اجازه بدهید نیروی غرایز بنیادی تان فرمان خودروی موفقیت شما را به بهترین سمت ممکن بچرخاند.

وقتی خواب می بینید در حال افتادن از بلندی هستید

معنی: وقتی در خواب می بینید از بلندی به پایین در حال سقوط هستید به این معنی است که در زندگی واقعی تان به موضوعی خاص سخت چسبیده اید و پیگیر هستید. شما باید آرام باشید تا از این ماجرا عبور کنید.

چه باید بکنید: بیش از اینکه بخواهید نگران از دست دادن کنترل امور باشید بعضی وقت ها باید به خودتان و دیگران اعتماد کنید تا همه چیز به طور طبیعی سر جای خودش قرار بگیرد.

وقتی خواب می بینید در حال پرواز کردن هستید

معنی: اگر در خواب ببینید که توانایی پرواز کردن دارید به این معنی است که شما خودتان را از موضوعی که در زندگی واقعی باعث ناراحتی تان شده رها می کنید.

چه باید بکنید: اگرچه شما ممکن است این رهایی را به عنوان یک شانس یا اتفاق نگاه کنید اما این اتفاق به دلیل تصمیم بزرگی است که شما با وجود محدودیت های ناشی از مسئولیت سنگینی که بر عهده دارید اتخاذ می کنید.

وقتی خواب می بینید برای امتحان آماده نیستید

معنی: امتحان ، نوع قضاوت ما از توانی هایمان برای نشان دادن آنهاست. بنابراین چنین خوابی بدین معنی است که شما در زندگی واقعی خیلی منتقدانه رفتارهای خودتان را مورد قضاوت و بررسی قرار می دهید.

چه باید بکنید: بیش از اینکه بخواهید خودتان را غرق آزمون های زندگی کنید تا بتوانید خود را محک بزنید ، باید در یک آزمون واقعی خودتان را با همان استعدادهایی که دارید بپذیرید و بابت این دانشی که از آن بهره مند هستید جشن بگیرید. این پذیرش بهتر از این است که مدام خودتان را قضاوت کنید.

وقتی خواب می بینید لباس کافی بر تن ندارید

معنی: ما لباس هایمان را انتخاب می کنیم تا با کمک آنها تصویری از خود به آدم های اطرافمان ارائه کنیم. اگر در خواب ببینید که در مکانی عمومی لباس کافی به تن ندارید به این معناست که در زندگی واقعی ، در یک موقعیت، احساس آسیب پذیر بودن خواهید کرد.

چه باید بکنید: حتی اگر می ترسید هم اما گاهی اوقات باید استعدادهایتان را رو کنید تا دیگران هم بتوانند آنها را کشف کنند.

وقتی خواب می بینید دندانتان افتاده است

معنی: دندان های شما بیانگر این موضوع هستند که شما چقدر احساس قدرت و اعتماد به نفس می کنید. بنابراین برخی اتفاقات باعث می شوند که شما در بعضی مواقع اعتماد به نفس خود را از دست بدهید.

چه باید بکنید: بیشتر از اینکه بخواهید به این موضوع به چشم اتفاقی نگاه کنید که قدرت شما را سلب کرده است ؛ سعی کنید درباره مسایلی که وجود دارد خوب فکر کنید و موقعیت پیش رو را به عنوان یک چالش بپذیرید.

وقتی خواب می بینید که وسط یک هرج و مرج هستید

معنی: موضوعی در زندگی واقعی تان وجود دارد که شما می خواهید با آن رو در رو شوید اما نمی دانید چطور باید اینکار را انجام بدهید.

چه باید بکنیم: این موضوع می تواند یک فرصت بزرگ برای دنبال کردن جاه طلبی های معقول و خاص شما باشد. هر چند ممکن است کمی ترسناک باشد اما پیگیری شما باعث می شود استعدادهای تازه ای را در خود کشف کنید که به کمک آنها می توانید خواسته هایتان را به سرانجام برسانید.


منبع : business insider