باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-393      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر تعداد بازدید : 988
طالع بینی هفته ، روزهایتان پاییزی
یک هفته آرام و شاید هم کمی شلوغ. بستگی به این دارد که متولد چه ماهی باشید. شاید اولین هفته پاییز برایتان دقیقا آنطور که می خواهید پیش برود.

متولدین ماه فروردین

شاید در این هفته با یک دو گانگی مواجه شوید. در واقع خواسته هایی سراغتان می آیند که شاید فراتر از توانایی شما باشند. بنابراین به جای خیال پردازی سعی کنید ، کارهایی را که برای رسیدن به هدف شما مشکل ساز هستند حذف کنید.

در همین راستا شاید مجبور باشید در طول این هفته اوقات فراغت خود را هم صرف کار کنید. خودتان را در شرایطی پیدا می کنید که احساس رقابت عجیبی در کار دارید و می خواهید تاثیر گذاری تان را بالاتر ببرید.

شاید آخر هفته هم مجبور باشید به جای استراحت کار کنید ، بنابراین خونسردی خود را حفظ کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

خورشید این هفته بر روی آسمان زندگی شما خواهد تابید به خصوص در زمینه مسایل مربوط به سلامت.

اگر می خواهید آخر هفته راحتی داشته باشید باید تمام طول هفته را سخت کار کنید تا بتوانید آخر هفته فقط برای استراحت وقت بگذارید. در اینصورت است که می توانید آخر هفته استخر بروید ، ماساژ بگیرید و شاید هم برای استفاده از چشمه آبگرم به شهر نزدیکی سفر کنید.

این هفته به شدت خودتان را مشتاق میبینید که فرد خاصی را تحت تاثیر خود قرار بدهید. اتفاقا کار درستی می کنید چون به او نشان می دهید که با حمایت ها ، کمک های بی سر و صدا و مراقبت هایتان ، چقدر باارزش هستید.

متولدین ماه خرداد

شاید در این هفته اطراف شما جر و بحث هایی به وجود بیاید. به خصوص اگر یک نفر بیشتر از همیشه به جزئیات اهمیت بدهد در حالیکه به نظر نفر دیگر این جزئیات کاملا نامربوط و بی اهمیت هستند.

اتفاقا اگر شما نظرات هر دو طرف این ماجرا را گوش کنید ، چشم انداز جدیدی درباره خیلی از مسایل برایتان ایجاد می شود.

خورشید در این هفته زندگی شما را در زمینه تفریحات و عاطفی روشن می کند. شاید این هفته وقتش رسیده باشد که کمی هم برای خودتان وقت بگذارید و از آخر هفته تان لذت ببرید.

می توانید سراغ ورزش مورد علاقه تان بروید یا اینکه یک سفر کوتاه را برنامه ریزی کنید.

متولدین ماه تیر

یک دوست یا شاید هم یک همکار ممکن است تلاش کند تا توجه شما را جلب کند. اصلا بعید نیست بعضی از افکار غیر واقعی و نادرست شما او را مجاب کرده باشد تا در همین راستا کمی با شما گفتگو و چه بسا نصیحت تان کند.

بهتر است در این هفته به جای اینکه صرفا اهدافتان را در قالب چشم اندازی در ذهن ترسیم کنید ، با شروع اقدامات عملی به سمت تحقق آنها گام بردارید.

شاید در همین مسیر با کاستی هایی مواجه شوید که قبلا متوجه آنها نشده باشید. با این حال همین کاستی ها به شما کمک می کنند تا استراتژی انتخاب کنید که شما را به سمت موفقیت هدایت کند. بعد از همه اینها یک استراحت آخر هفته می تواند خستگی را حسابی از وجودتان بیرون کند.

 

متولدین ماه مرداد

این هفته در دو حالت متضاد قرار می گیرید ، از طرفی صرفه جویی و از طرف دیگر دست و دلبازی. هر چند در نهایت موفق خواهید شد تا یک ریتم متعادل را در همین خصوص برقرار کنید.

در این هفته شدیدا به این موضوع فکر خواهید کرد که به دنبال راهی برای اضافه کردن درآمدتان باشید. بنابراین می توانید برای یک کار پاره وقت اقدام کنید. در رزومه خود تمام توانایی هایتان را قید کنید و مطمئن باشید که در این هدف موفق خواهید شد.

برای اضافه درآمد ، بهره مندی از یک کار پاره وقت ضروری است. در ضمن این هفته ، یک پیغام رمانتیک می تواند لبخند را بر لب شما بیاورد.

متولدین ماه شهریور

با وجود همه دغدغه هایی که دارید می توانید این هفته پاهایتان را روی زمین نگه دارید! تحت تاثیر حرف های یک نفر ، آرامش خود را بازخواهید یافت.

اگر در موضوع خاصی دچار تردید شده اید مطمئن باشید اطراف شما فردی قابل اطمینان پیدا خواهد شد که با او مشورت کنید. در این هفته در زمینه مسایل مالی ، خورشید بر آسمان زندگی شما خواهد تابید.

همین موفقیت های مالی سبب می شود که اهداف خاصی را برای ماه های آینده خود برنامه ریزی کنید. اهدافتان را یادداشت کنید.

انرژی و زنده دلی شما کمک تان می کند تا در هر زمینه ای که می خواهید پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.

متولدین ماه مهر

اگر از قبل برای این هفته تقویم زندگی اجتماعی شما در قالب دیدارها و  معاشرت ها پر شده است ، شاید تصمیم بگیرید کمی اوضاع را عوض کنید و هفته خلوت تری را بگذرانید و البته در این خلوتی بیشتر روی کارتان تمرکز کنید.

شما در این برنامه ریزی جدید ، این فرصت را خواهید داشت تا بازتاب افکار و عقاید خود را در رفتارتان ببینید و البته در عین حال با خواسته های قلبی خود آشنا شوید.

به این ترتیب می توانید خواسته ها و حتی رویاهایتان را دسته بندی کنید و از آنها برای بالا بردن سطح کیفی زندگی تان استفاده کنید.

در میانه های هفته به شکل عجیبی سرحال و سرزنده خواهید شد. پس نگران نباشید این کسالت اول هفته با دوام نخواهد بود.

متولدین ماه آبان

شاید برایتان کمی عجیب باشد اما باور کنید ، استفاده از اینترنت در این هفته برای شما فرصت خوبی خواهد بود تا در زمینه کسب و کار پیشرفت کنید و جلو بروید.

اگر در این هفته تصمیم گرفتید که در دایره جدیدی قدم بگذارید بدانید که موفقیت همراهتان خواهد بود و با آدم های جدید بسیاری آشنا می شوید.

یادتان نرود که باید تعادل بیشتری بین کار و استراحت برقرار کنید چون زوم کردن بیش از حد روی هر کدام از این دو موضوع می تواند دیگری را به مخاطره بیاندازد.

در این هفته شما وارد مرحله طبیعی از زندگی خود می شوید به طوریکه قادر خواهید بود کمی بیشتر آرامش پیدا کنید و از نظر روحی خودتان را ریکاوری کنید. به زبان ساده تر اینکه زندگی تان روال طبیعی تری به خودش می گیرد.

شاید بدتان نیاید به مهمانی بروید که اخیرا دعوت شده اید با این حال ، از استراحت کردن در فضایی آرام و بی سر و صدا هم لذت می برید.

متولدین ماه آذر

یک کلمه یا اظهارنظر از فردی که شما خیلی به او اهمیت می دهید ، حسابی بی قرارتان می کند. هر چند این احساس ناخوشایند خیلی دوام نمی آورد.

اگرچه شاید توجهات بیش از حدی هم که تا به حال به شما می شده خیلی دوام نیاورد. تنش بر سر موضوعی بخصوص می تواند شما را در موقعیت خاصی قرار بدهد.

با این حال ، نزدیک به اواخر هفته خورشید بر زندگی شما خواهد تابید ، دست کم آنقدر که بتوانید تعادل زندگی اجتماعی تان را دوباره برقرار کنید.

بعد از این تعادل به سمت هدف و برنامه خاصی پیش خواهید رفت. هر چقدر بیشتر به جزئیات اهمیت بدهید ، موفقیت بیشتر به سمت شما خواهد آمد.

متولدین ماه دی

یک خواسته قلبی بسیار قوی ، احساسات شما را نسبت به فردی از گذشته تقویت می کند. در عین حال یک طوفان یا یک انفجار همراه با هیجان می تواند رازی را به دایره زندگی شخصی شما وارد کند.

البته این هیجان شدید می تواند به مرور آرام تر شود و در نتیجه حواستان کمی جمع خواهد شد تا بقیه کارهایتان را هم معقولانه پیش ببرید.

در اواسط هفته به لحاظ کاری در شرایط بهتر و متعادل تری قرار خواهید گرفت به طوریکه ترغیب می شوید اهداف کاری تان را با جدیت بیشتری دنبال کنید و اولویت هایتان را مشخص کنید.

در عین حال مراقب باشید اینقدر سر خودتان را شلوغ نکنید که تعادل زندگی شخصی و کاری از دستتان در برود.

متولدین ماه بهمن

به لحاظ مالی هفته درخشانی در پیش دارید. در عین حال باید حواستان حسابی جمع باشد و همه جزئیات مالی را تحت نظر داشته باشید.

مراقب باشید تحت تاثیر ایده هایی قرار نگیرید که غیر کاربردی هستند. اصلا بعید نیست اگر این هفته با پیشنهاد یک مسافرت ناگهانی مثبت روبه رو شوید. بنابراین باید خیلی زود برای رزرو بلیط و هتل اقدام کنید.

در این هفته همه چیز مهیاست تا بر مشکلات نه چندان جدی اخیر که البته ذهن شما را هم کم و بیش درگیر کرده بودند غلبه کنید و در زمینه کاری پیشرفت هایی را بسازید.

متولدین ماه اسفند

روابط و زندگی اجتماعی شما در این هفته در فضایی خوش بینانه و مطلوب پیش خواهد رفت. همه چیز در این هفته آنقدر ایده آل خواهد بود که لبخندی از سر رضایت بر لب شما بنشاند.

باید در این هفته مراقب باشید تا افراد را بر اساس عنوان هایی که دارند ، ارزش گذاری نکنید. بنابراین اگر با کسی مواجه شدید که درباره اش اطلاعات خاصی نداشتید می توانید از یک دوست یا همکار که بیشتر می داند پرس و جو کنید.

در اواسط هفته روی مسایل کاری تمرکز بیشتری می کنید. به این ترتیب می توانید اولویت هایتان را دوباره دسته بندی کنید و اتنخاب هایی با وسعت دید بیشتر داشته باشید.