باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-427      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ چهارشنبه ۸ مهر تعداد بازدید : 1133
گران ترین بازیگران ، لئوناردو دی کاپریو
اگر نام لئوناردو دی کاپریو در این لیست نبود ، شما باید تعجب می کردید. درخشش در تایتانیک ابتدای راه این بازیگر بود که حالا به مرز 40 سالگی رسیده. بعد از آن مردی با نقاب آهنین ، شاتر آیلند ، departed ، inception و بسیاری دیگر از فیلم های دیدنی در کارنامه او ثبت شد تا دی کاپریوی محبوب ، آرام آرام به یک ابر ستاره در هالیوود تبدیل شود.

اگر نام لئوناردو دی کاپریو در این لیست نبود ، شما باید تعجب می کردید. درخشش در تایتانیک ابتدای راه این بازیگر بود که حالا به مرز 40 سالگی رسیده. بعد از آن مردی با نقاب آهنین ، شاتر آیلند ، departed  ، inception و بسیاری دیگر از فیلم های دیدنی در کارنامه او ثبت شد تا دی کاپریوی محبوب ، آرام آرام به یک ابر ستاره در هالیوود تبدیل شود. همکاری های متعدد او با اسکورسیزی در سال 2013 در قالب فیلم گرگ وال استریت ، دوباره این بازیگر را کاندید جایزه اسکار کرد.

توانایی دی کاپریو در گرگ وال استریت چیزی نبود که از نگاه داوران اسکار پنهان بماند و در همین راستا وقتی همه آماده می شدند که نام او برای برنده جایزه بهترین بازیگر مرد خوانده شود ، یکبار دیگر قضاوت های اسکار همه را شوکه کرد تا باز هم دست دی کاپریو از این جایزه دور بماند و با وجود همه درخشش و توانایی هایش در طول سال های اخیر باز هم اسکار برای او یک حسرت شود.

بعد از گرگ وال استریت دی کاپریو برای مدت دو سال از سینما فاصله گرفت و به فعالیت های محیط زیستی پرداخت ؛ اگرچه او سال 2015 با فیلم   The Revenantبیلم  سینمای سال 2015 با سینمایی مدت دو سال از سینما فاصله گرفت و به فعالیت های محیط زیستی پرداخت ؛ اگرچه او سال 2015 با سینمایی
به پرده سینماها باز گشته ، فیلمی که منتقدان بر این باورند می تواند اینبار اسکار را نصیب لئوناردو دی کاپریو کند.

دی کاپریو اما با کسب درآمد 29 میلیون دلار در سال 2015 در جمع گران قیمت ترین بازیگران امسال و در رتبه چهاردهم این جدول قرار گرفته است.