باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-436      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ پنج شنبه ۹ مهر تعداد بازدید : 1370
رونمایی از جدیدترین تلفن همراه ال جی (گزارش-عکس)
ال جی بلاگ با اعلام خبر رونمایی از جدیدترین تلفن همراه ال جی ، گزارش کاملی درباره این محصول منتشر کرد: جدیدترین تلفن همراه ال‌جی به اولین‌های دنیا مجهز شده است: صفحه‌نمایش دوم، دو دوربین جلو و حالت Manual برای ویدئو.

ال جی بلاگ با اعلام خبر رونمایی از جدیدترین تلفن همراه ال جی ، گزارش کاملی درباره این محصول منتشر کرد:

جدیدترین تلفن همراه ال‌جی به اولین‌های دنیا مجهز شده است: صفحه‌نمایش دوم، دو دوربین جلو و حالت Manual برای ویدئو.

سئول، اول اکتبر ۲۰۱۵- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، امروز، از جدیدترین گوشی هوشمند خود با امکانات چندرسانه‌ای جدیدی پرده‌برداری کرد که نظیرش تا کنون در هیچ تلفن همراهی دیده نشده است. ال‌جی V10، اولین تلفن از سری V است که برای ارائه تجربه غنی چندرسانه‌ای، هم از نظر استفاده و هم خلاقیت، مخصوص مشتریان امروزی که شیفته شبکه‌های اجتماعی هستند طراحی شده است. امکانات متمایز و جدیدی نظیر صفحه‌نمایش دوم، دو دوربین جلو و حالت Manual یا دستی برای ویدئو ال‌جی V10 را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

صفحه‌نمایش دوم

ال‌جی، که همیشه فراتر از مرزهای نوآوری در تلفن‌های هوشمند گام برمی‌دارد، صفحه‌نمایش دومی را معرفی می‌کند که به عنوان نمایشگر الحاقی در بالای نمایشگر ۵٫۷ اینچ QHD IPS Quantum ال‌جی V10 متصل شده است. این صفحه‌نمایش دوم که عملکرد مستقلی دارد می‌تواند به منزله یک نمایشگر همیشه روشن تنظیم شود تا قابلیت‌های تولیدی در V10 را بهبود ببخشد بدون اینکه کوچک‌ترین تأثیر منفی بر روی باتری داشته باشد. می‌توانید صفحه‌نمایش دوم را طوری تنظیم کنید که اطلاعاتی نظیر آب‌وهوا، تاریخ و نماد باتری را در زمان خاموش بودن صفحه اصلی به شما نمایش دهد. وقتی صفحه‌نمایش اصلی روشن است می‌توان صفحه‌نمایش دوم را به یک فضای اختصاصی برای اجرای میانبرها یا برنامه‌های کاربردی مورد علاقه خود مبدل کنید. علاوه بر این، وقتی در حال لذت بردن از فیلم یا بازی در V10 هستید، صفحه‌نمایش دوم به طور مجزا و بدون تداخل ایجاد کردن در چیزی که تماشا می‌کنید شما را از تماس‌ها یا پیام‌های دریافتی باخبر می‌کند. نادیده گرفتن هشدار شما را از لذت‌هایتان محروم نمی‌کند یا می‌توانید کاری که انجام می‌دهید را مکث کنید و پاسخ دهید.

http://lgblog.ir/wp-content/uploads/2015/10/LG-V10-Second-Screen-e1443647213533.jpg

دو دوربین جلو و ضبط چندنمایی

تصاویری با زاویه دید وسیع معمولاً نیاز به لنزهای بزرگ و سنگین دارند که می‌تواند گوشه‌های تصویر را دچار اعوجاج کنند. ال‌جی V10 از دو دوربین ۵ مگاپیکسل با دو لنز جداگانه برخوردار است که سلفی‌های ۸۰ درجه استاندارد یا سلفی‌هایی با زاویه عرض کامل ۱۲۰ درجه ثبت می‌کند؛ بدون اینکه لازم باشد گوشی هوشمند خود را عقب ببرید و احتمال لرزش دوربین بیشتر شود. برای نماهایی که زاویه عریض دارند، V10 به الگوریتم نرم‌افزار پیشرفته‌‌ای مجهز است که تصاویر دو لنز جداگانه را ترکیب می‌کند. اینها آنقدر مجزا از هم هستند که دو زاویه دید متفاوت را ارائه می‌دهند. توانایی گرفتن سلفی‌های گروهی بدون استفاده از دستگاه‌های ثبت سلفی (مونوپاد) تاکنون اینقدر آسان نبوده است. ضبط چندنمایی یا Multi-view Recording می‌تواند زوایای مختلف را با استفاده از همه دوربین‌های V10 ثبت کند.

http://lgblog.ir/wp-content/uploads/2015/10/LG-V10-Black-02.jpg

قابلیت‌های ضبط صدا و فیلم

همان طور که ال‌جی G4 در عکاسی خبره بود، ال‌جی V10 نیز نهایت قابلیت‌ها در ضبط ویدئو، ویرایش و اشتراک‌گذاری را فراهم می‌کند. ال‌جی V10 اولین گوشی هوشمندی است که حالت دستی یا Manual برای ویدئو دارد. این قابلیت که اولین بار برای عکس گرفتن در G4 معرفی شد، فناوری پیشرفته‌ای است که برای ضبط ویدئو نیز بهبود یافته است. در حالت Manual Video، کارگردانان نوپا و تازه‌کار به راحتی می‌توانند با تنظیم گزینه‌هایی نظیر سرعت شاتر، کادربندی، ایزو، تراز سفیدی و فوکوس در هنگام ضبط ویدئوهایی با کیفیت حرفه‌ای تولید کنند. ویدئوها می‌تواند در سه وضوح HD، FHD و UHD با دو نسبت تصویر ۱۶:۹ استاندارد و ۲۱:۹ سینمایی ضبط شوند.

LG V10 Manual Camera Mode

ال‌جی V10، علاوه بر ویدئوهای حرفه‌ای شگفت‌انگیز و قابلیت‌های صوتی، امکانات بیشتری دارد که باعث می‌شود محتوای ویدئو به بهترین شکل خود به نظر برسد. این امکانات عبارت‌اند از:

  • قابلیت ضبط ثابت یا Steady Record از تثبت الکترونیک تصویر یا EIS استفاده می‌کند که برای ضبط ویدئو بهینه شده و لرزش‌ها را خنثی می‌کند تا ویدئوهایی واضح‌تر، حتی در حال حرکت، ضبط شود.
  • حالت Snap Video یک ویدئو را با ترکیب ویدئوهای کوتاه‌تر ایجاد می‌کند.
  • قابلیت  ۱۵Sec Auto Edit یک ویدئوکلیپ کوتاه را به صورت خودکار و با حذف فریم‌های مات و صحنه‌های ساکن یا بی‌حرکت ایجاد می‌کند.
  • قابلیت ویرایشگر سریع ویدئو یا Quick Video Editor به راحتی اصلاحات یا تغییراتی در کادربندی انجام می‌دهد و جلوه‌های ویژه‌ای نظیر رنگ و موسیقی پس‌زمینه به آن اضافه می‌کند.
  • قابلیت اشتراک‌گذاری سریع بعد از ضبط ویدئو، یک پنجره روی نمایشگر ظاهر می‌کند و به شما گزینه‌هایی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار را نمایش می‌دهد تا اشتراک‌گذاری ویدئو آسان‌تر و سریع‌تر شود.
  • قابلیت کنترل صدا به شما امکان می‌دهد تا حساسیت سه میکروفون را طوری تنظیم کنید که هنگام ضبط ویدئو صدا دقیق‌تر ضبط شود و به طور مستقیم صداهای دریافتی کنترل و نظارت شوند: مانند ضبط جهت‌دار صدا برای پررنگ‌تر کردن صدا از یک مکان خاص.
  • فیلتر صدای باد قادر است صدای باد مزاحم را حذف کند تا صدایی با کیفیت بالا در زمان ضبط ویدئو در فضای آزاد داشته باشید.

LG V10 Manual Video Mode

ال‌جی V10 نیز همان سنت ال‌جی در ارائه ذخیره حافظه جانبی را با کارت حافظه میکرواس‌دی دنبال می‌کند. V10 با کارت‌های حافظه تا ۲ ترابایت سازگاری دارد و کاربران آن قادرند تا می‌توانند ویدئوی ۴K ضبط کنند. با باتری ۳ هزار میلی‌آمپر جداشدنی، شما می‌توانید همیشه برای استفاده از باتری یدکی دوم و سوم در صورت کم شدن انرژی دستگاه خود آماده باشید. با فناوری Quick Charge™ ۲٫۰ کوالکوم که در V10 تعبیه شده است با ۴۰ دقیقه شارژ تلفن شما ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

دوام و طراحی

ال‌جی V10 برای این طراحی شده است که جاهایی قدم بگذارد که گوشی‌های دیگر معمولاً جرئتش را ندارند. فریم مقاوم Dura Guard به طور محکم نمایشگر را در بر می‌گیرد و از گوشی در برابر ضربات یا سقوط‌های ناگهانی محافظت می‌کند. قاب V10 از استیل ضدزنگ SAE با درجه ۳۱۶L ساخته شده است که سختی آن با مواد ضدحساسیتی که در ساخت ابزار جراحی و ساعت‌های پیشرفته به کار می‌رود برابری می‌کند. از آنجا که لبه‌ها و گوشه‌ها آسیب‌پذیرترین بخش‌های یک تلفن هوشمند هستند، قاب Dura Guard محافظت بیشتری از این مناطق به عمل می‌آورد تا دوام بیشتر آن را به کاربر اطمینان دهد.

LG V10 02

در پشت گوشی و پایین نمایشگر پوسته نرم Dura Skin محافظت بیشتری را در برابر ضربات مستقیم به این گوشی ارائه می‌دهد. پوسته Dura Skin جنس نرمی دارد اما در برابر خط‌وخش و خراش بسیار مقاوم است. علاوه بر این، طراحی شبکه‌ای در پشت به طور مخصوص برای این طراحی شده است که گوشی با ایمنی بیشتری حتی در حال حرکت به دست گرفته شود. مؤسسه مستقل آزمایش و تأییدیه MET Laboratories ال‌جی V10 را با انداختن از ارتفاع ۴۸ اینچ به طور مکرر و در زوایای مختلف تست کرد و آن را در برابر شوک و ضربه MIL-STD-810G Transit Drop Compliant مقاوم یافت.

LG V10 Black 01

صدا و موسیقی بی‌نظیر

ال‌جی V10 ، به عنوان یک گوشی هوشمند چندرسانه‌ای پیشرفته، صدایی دارد که برای بهترین بودن در نوع خود طراحی شده است. ال‌جی V10 از صدای های-فای ۳۲ بیت DAC با فناوری ESS برخوردار است که طراحان محصولات صوتی باکیفیت برای حرفه‌ای‌ها هستند. گوشی هوشمند V10 ال‌جی به صورت خودکار دستگاه‌های متصل را شناسایی می‌کند و گزینه‌های کنترل صدا را با قابلیت سفارشی شدن ارائه می‌دهد. همچنین، ال‌جی V10 اولین دستگاهی است که از فناوری TruSignal کوالکوم برای آنتن برخوردار است. این طراحی به گونه‌ای بهینه شده است که قدرت سیگنال را همیشه بیشتر می‌کند تا تماس‌هایتان کمتر با اختلال مواجه شود، سرعت انتقال اطلاعات بیشتر باشد و پوشش تماس نیز بهتر شود؛ بدون اینکه طرز نگهداشتن گوشی در دست اهمیتی داشته باشد.

LG V10 04

دسترسی و امنیت

ال‌جی V10 علاوه بر قفل پرطرفدار Knock Code از حسگر تشخیص اثر انگشت برخوردار است که قفل این گوشی هوشمند را باز می‌کند و همزمان نمایشگر را روشن می‌نماید. این حسگر در ایالات متحده با Android Pay کار می‌کند تا خرید‌ها را تا آنجایی که امکان دارد سریع و ساده کند.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی V10 در اصل به عنوان یک گوشی هوشمند چندرسانه‌ای برای اکوسیستم اشتراک‌گذاری طراحی شده بود. ما از بسیاری از مشتریان شنیدیم که تا قبل از G4، آنها از رفتن به تعطیلات یا گردش بدون استفاده از دوربین جداگانه راحت نبودند. اما با V10، ما امیدواریم کار مثبتی برای ویدئو کرده باشیم؛ همان طور که G4 برای عکس‌ها انجام داد.»

LG V10 01

ال‌جی V10 از آغاز ماه جدید در کره عرضه می‌شود و پس از آن، به بازارهای دیگری نظیر ایالات متحده، چین و کشورهای اصلی در آسیا، امریکای لاتین و خاورمیانه راه پیدا می‌کند. اطلاعات بیشتر شامل بازارهای دیگر و تاریخ عرضه در کشورها به صورت بومی در هفته‌های آتی اعلام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات ال جی می توانید به سایت گلدیران با آدرس goldiran.ir مراجعه کنید.