باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-442      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۱۱ مهر تعداد بازدید : 1196
طالع بینی هفته ، شهریوری ها به حس ششم خود اعتماد کنید!
طالع بینی یک هفته آینده دوازده ماه سال را در این متن پیش رو دارید. بایدها و نبایدها، درست و غلط ها...

متولدین ماه فروردین

آیا در حال حاضر ، همراه یک دوست یا یک همکار مشغول کار بر روی پروژه ای مهم هستید؟ اگر همینطور است پس منتظر بمبی از انرژی باشید که به زودی درون شما منفجر می شود و سبب خواهد شد تا پروژه تان را به بهترین شکل ممکن تکمیل کنید.

شاید همین امروز بیشترین پیشرفت در کار و زندگی عایدتان شود. پیشرفتی به مراتب بیشتر از آنی که در هفته های گذشته داشته اید.

شما در مواجه با پیشبرد برنامه های کاری خود و هر مسئله دیگری که برایتان جنبه حیاتی دارد غافلگیر خواهید شد.

در این هفته ، گردش های بیرون از خانه بعد از ساعات کاری می تواند برایتان بسیار جذاب و در عین حال خاطره انگیز باشد.

متولدین ماه اردیبهشت

شاید همین امروز در محیط خانه تان به استارت برخی فعالیت های زیر ساختی نیاز باشد! نگران نباشید موضوع بسیار ساده تر از آنی است که فکر می کنید.

گرفتگی یک لوله و یا مشکل در سیستم برقی الکتریکی می تواند همان نیاز به تعمیر زیر ساخت ها باشد.

مطمئن باشید بعد از اینکه تعمیرات توسط تعمیرکار انجام شود ، خیالتان اینقدر آسوده خواهد بود که انگار کل خانه را از نو بازسازی کرده اید. خانه دوباره برایتان همان فضای محبوب و دوست داشتنی خواهد بود که برای آرامش داشتن فقط به آن پناه می برید.

دقیقا به همین دلایل بهتر است که خودتان برای تعمیر دست به کار نشوید و کار را به دست کاردان بسپارید.

در این هفته برای خانه وقت بگذارید. کاستی هایش را پیدا کنید و با وجود توانایی که در خود میبینید حتما با یک تعمیر کار حرفه ای تماس بگیرید.

متولدین ماه خرداد

زمانی که این هفته برای یک دست نوشته حرفه ای می گذارید یا تدوین متن سخنرانی برای یک پروژه کاری ، و یا چیزی شبیه این ، بیشتر از آنی خواهد بود که در ابتدا فکرش را می کردید.

با این حال وقتی که از شما گرفته می شود ارزشش را دارد چون نه تنها ذهنتان درباره فعالیت کاری بازتر می شود بلکه پیشرفت های قابل توجهی هم در فضای کار نصیب تان خواهد شد.

اینقدر غرق در کار خود می شوید که پس از اتمام پروژه به سختی می توانید به زندگی عادی و طبیعی خود بازگردید.

مهم نیست. مهم این است که نتیجه ای که از این همه تلاش به دست می آورید کاملا دلخواهتان خواهد بود.

متولدین ماه تیر

ارزش های خانوادگی که برای شما بسیار مهم و حائز اهمیت هستند ممکن است در طول این هفته با چالش هایی مواجه شوند.به همین دلیل شاید ترجیح بدهید کمی وقت بیشتری با دوستانتان بگذرانید و یا اینکه به جای کارهای هر روز خانه ، به سراغ برخی برنامه های جدید و غیر متعارف برای رتق و فتق امور خانه بروید.

البته خیلی بهتر می شود اگر شما به جای فرار از چالش خانواده گی ، بنشینید و با صحبت هایی گرم و صمیمی با اصلی ترین اعضای خانواده تان شرایط را تعدیل کنید.

اجازه ندهید نگرانی های مربوط به اقوام  شما را از روند عادی زندگی تان عقب تر نگه دارد.

متولدین ماه مرداد

بعضی از کتاب های مورد علاقه تان که طی چند وقت اخیر مطالعه کرده اید ، خیلی نامحسوس زندگی شما را در برخی مسیرها تغییر می دهند.

این کتاب ها می توانند شامل  سبک جدیدی از زندگی باشند یا رمز و رازهایی از اعصار گذشته که به نظر شما در دوران حاضر هم به کار می آیند و یا کشفیات جدید دانشمندان که می توانند زندگی شما را دستخوش تغییرات مثبتی بکنند.

باید بدانید که هیچکدام از اینها برای شما صرفا یک اتفاق ساده و جالب نیست که خیلی راحت از کنار آن عبور کنید.

آنچه که شما از این کتاب ها می آموزید به بخشی از هویت تان تبدیل خواهد شد. برای همین شما مشتاق خواهید بود هر چه که مربوط به این مسئله می شود را پیدا کرده و مطالعه کنید.

متولدین ماه شهریور

شما به طور معمول درباره مسائل مالی به غرایز خود اعتماد می کنید. اما در این هفته باید به طور قطع به آنچه که احساستان درباره مسائل مالی به شما گوشزد می کند اعتماد کنید.

برخی ایده های غیر متعارف شما برای بالا بردن میران درآمدتان می توانند به عین واقعیت تبدیل شوند.

مادامیکه حس غریزی تان به شما می گویند که برای این موضوع جلو بروید ، ممکن است منطق به شما بگوید ، نه سرجایتان بایستید.

با مشورت با یک فرد حرفه ای که بر همه شرایط موجود اشراف دارد ، به خودتان کمک کنید و اگر او هم با احساس غریزی شما موافق بود ، پیش بروید.

متولدین ماه مهر

یک دوست یا یک گروه نه تنها می توانند به لحاظ شخصیتی در شما تغییراتی ایجاد کنند بلکه می توانند زندگی شما را هم دگرگون کنند.

این تغییر می تواند قرار گرفتن شما در جایگاهی بسیار عمیق باشد ، جایی که شما درباره آن هیچ ذهنیتی ندارید.

شما قطعا غافلگیر می شوید اما بدون شک نباید ناراحت و عصبی شوید. همه تغییر می کنند همینطور که شما تغییر می کنید. اما مطمئن باشید که این تغییر شرایط برای شما مثبت خواهد بود.

هر چند شاید برای این تغییرات برنامه ریزی نکرده باشید اما بدون شک آنها اتفاق می افتند.

متولدین ماه آبان

آیا مدت هاست که به تغییر شغل یا راه اندازی یک حرفه جدید فکر می کنید؟ اگر چنین است پس باید بدانید که حالا وقت این تغییر فرا رسیده است.

اگر هم خیلی این تغییر را جدی نگرفته اید باید بدانید که موقعیت جدیدی برایتان پیش خواهد آمد که می توانید با استفاده از این فرصت جدید ، تغییرات فوق را عملی کنید.

این تغییر درست مانند این می ماند که شما از پشت صحنه یک کار ، مثلا فعالیت در قسمت بایگانی بانک به روی صحنه یک شغل دیگر مانند بازیگری مقابل دوربین رو بیاورید! غافلگیر کننده و در عین حال موفقیت آمیز است. به خصوص که زمینه کاری تان عمومی تر خواهد شد.

با احساس نا امنی در خودتان تردید ایجاد نکنید. اگر این کار را دوست دارید پس شک و تردید را کنار بگذارید و پیش بروید.

متولدین ماه آذر

شاید این هفته ، جو اطراف شما بیش از پیش تند و پر تنش باشد. آنچه که اطرافتان اتفاق می افتد می تواند کمی عصبانی تان کند و تپش قلب شما را بالا ببرد!

اصلا بعید نیست اگر با سیلی از انرژی سخت و کلافه کننده اطرافیانتان مواجه شوید. به هر حال این همه انرژی نه چندان خوشایند می تواند بازتابی از عصبانیت شما در قبال اطرافیانتان باشد که حالا به سمت خودتان بازمی گردد.

از قرار معلوم شما خیلی حساس تر از آن چیزی هستید که به نظر می رسد. بهتر است این حساسیت را کم کنید.

متولدین ماه دی

اقتدار ، فاکتوری است که شاید در طبیعت شما نباشد ، با این حال اگر این هفته همان زمانی است که شما باید با اقتدار وزنه روی دوشتان را به کره دیگری پرتاب کنید پس آماده باشید.

دیگر بس است! بهتر است کنترل رفتارها و مسوولیت های خود را به واسطه تبعاتی که می توانند در پی داشته باشند ، در اختیار خود بگیرید.

در این هفته تمام تلاش خود را بکنید تا اعتماد به نفستان را بازیابید و با اطمینان و اقتدار در همه زمینه های زندگی پیش بروید.

چه بخواهید و چه نخواهید باید این تغییرات ضروری را در خود ایجاد کنید.

متولدین ماه بهمن

شما در این هفته قدرت عجیبی خواهید داشت. بنابراین بهتر است این قدرت را در همه زمینه های زندگی تان به کار ببندید. اما فراموش نکنید که هیچکس داد و هوار کردن را دوست ندارد.

به همین دلیل از قدرت خود در راه ایجاد دوستی استفاده کنید نه دشمن تراشی. بهتر است از توانایی هایی که دارید برای کمک به دیگران استفاده کنید نه اینکه با آنها بحث و مجادله کنید.

مراقب زندگی عاطفی تان باشید. بحث های بی مورد فقط می تواند باعث شود مانند یک کوه آتشفشان فوران کنید. بنابراین از بحث بی دلیل پرهیز کنید.

متولدین ماه اسفند

بهتر است در هفته پیش رو کمی با خودتان خلوت کنید. انرژی از دست رفته تان را بازیابی کنید و دوباره به دنیای زنده بازگردید.

این را بدانید که اگر روی یک موضوع تمرکز کنید نه تنها می توانید آن کار را بهتر پیش ببرید بلکه قادر خواهید بود دانش خود را در همان زمینه خاص بیشتر هم بکنید.

کمی عمیق تر فکر کنید و کمتر در سطح شناور باشید. آنچه که با دقیق شدن در عمق زندگی تان نصیب شما خواهد شد درست مانند پاداشی دلچسب می ماند که دریافت کرده باشید.

در این هفته یک ارتباط قطع شده با یک مکالمه جالب توجه از سر گرفته می شود.