باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-451      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۲ مهر تعداد بازدید : 940
مورینیو: من فرار نمی کنم!
ژوزه مورینیو از آن دست مربیان فوتبال است که همیشه در صدر اخبار خبرگزاری های ورزشی جا خوش کرده است. شخصیت خاص و اظهار نظرهایش و البته موفقیت هایش و چه بسا حتی ناکامی هایش نسبت به دیگر مربیان برای جامعه فوتبال همیشه جالب توجه است و شاید به همین دلیل مورینیو همواره جای ثابتی در اخبار را به خود اختصاص می دهد.

ژوزه مورینیو از آن دست مربیان فوتبال است که همیشه در صدر اخبار خبرگزاری های ورزشی جا خوش کرده است.

شخصیت خاص و اظهار نظرهایش و البته موفقیت هایش و چه بسا حتی ناکامی هایش نسبت به دیگر مربیان برای جامعه فوتبال همیشه جالب توجه است و شاید به همین دلیل مورینیو همواره جای ثابتی در اخبار را به خود اختصاص می دهد.

در اینروزها اما چلسی به رهبری مورینیو چندان اوضاع و احوال روبه راهی ندارد. آنها از 8 مسابقه 4 شکست را در پرونده خود ثبت کرده اند که آخرین آن باخت 3 بر 1 مقابل ساوتهمپتون است.

با این حال سرمربی جنجالی چلسی همچنان روی مواضع خود پافشاری می کند و می گوید تسلیم نخواهد شد.

"می خواهم یک چیزی را روشن کنم. اول اینکه من فرار نخواهم کرد! دوم ؛ اگر باشگاه می خواهد من نباشم باید من را اخراج کند چون من از مسوولیتم و تیمم فرار نمی کنم!"

چلسی که در حال حاضر در رده شانزدهم جدول است با 10 امتیاز کمتر از رقیب همیشگی اش یعنی منچستر یونایتد که در همین هفته با نتیجه 6 بر یک نیوکاسل را در هم کوبید، هوادارانش را نگران کرده است.
با همه این احوال مورینیو با خونسردی درباره اتفاقات اینروزهای لیگ جزیره حرف میزند و البته درباره شرایطی که تیمش در جدول دارد می گوید:

"برای قهرمان شدن در حال حاضر شرایط سختی وجود دارد. به خصوص با توجه به فاصله ای که وجود دارد و قابل تامل است. البته من معتقدم ما می توانیم در پایان فصل در جمع 4 تیم برتر باشیم. به هر حال وقتی فصل را بد شروع می کنید طبیعی است که اگر در پایان فصل جزو چهار تیم بالای جدول باشید ، همه چیز روبه راه خواهد بود. نکته سوم و مهمتر از اول و دوم هم اینکه ، شرایط فعلی یک زمان حیاتی برای باشگاه ما محسوب می شود. می دانید چرا؟ چون اگر آنها من را اخراج کنند در واقع بهترین مربی که تا به حال این باشگاه داشته را اخراج کرده اند"