باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-456      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۲ مهر تعداد بازدید : 1178
از دست ندهید: 10 مقصد برتر گردشگری اینستاگرامی
همه ما خوب می دانیم که فضای مجازی اینروزها به انتگرالی از زندگی اجتماعی مان تبدیل شده است. در همین راستا طبیعی است که مقوله سفر هم در این مجموعه جایگاهی ثابت برای خود دست و پا کند. در عین حال شاید برایتان جالب باشد بیش از 80 درصد مسافران ، برای انتخاب مقصد سفر خود از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توئیتر و اینستاگرام الهام می گیرند.

مجله خبری : دوربین را برای گرفتن سلفی آماده کنید و انگشتتان را روی دکمه بگذارید. فقط یک اشاره کافی است تا سلفی شما ثبت شود.

همه ما خوب می دانیم که فضای مجازی اینروزها به انتگرالی از زندگی اجتماعی مان تبدیل شده است. در همین راستا طبیعی است که مقوله سفر هم در این مجموعه جایگاهی ثابت برای خود دست و پا کند.

در عین حال شاید برایتان جالب باشد بیش از 80 درصد مسافران ، برای انتخاب مقصد سفر خود از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توئیتر و اینستاگرام الهام می گیرند.

در همین راستا امکان ندارد شما بین پست ها و عکس های اینستاگرامی دوستانتان بگردید و چند نفری را پیدا نکنید که از محلی که در آنجا به سر میبرند تصویری منتشر نکرده باشند.

از لندن تا بانکوک ، ده مقصد محبوب گردشگری در اینستاگرام است. به این ترتیب که بیشترین تصاویر مسافران در این مقاصد منتشر شده است. با این ده مقصد گردشگری اینستاگرامی آشنا شوید. شاید روزی شما هم به عنوان مسافر به یکی از این مقاصد سفر کنید و عکسی به یادگار در اینستاگرام خود منتشر کنید.

شماره 10 : بانکوک

پیش بینی ها از این قرار است که بانکوک در انتهای سال 2015 ، دومین مقصد گردشگران در جهان باشد. همین پیش بینی می گوید باید در پایان سال 2015 بیش از 18 میلیون نفر از این شهر دیدن کرده باشند.

خب با این وصف طبیعی است که از این تعداد میلیونی ، میلیون ها پست هم روی صفحات اینستاگرام می نشیند. همین کافی است تا بانکوک که به پایتخت آسیا معروف است ، در رتبه دهم گردشگری اینستاگرامی قرار بگیرد.

شما در بانکوک می توانید از جاذبه های تاریخی کهن تا مدرن های دوست داشتنی را ببینید و لذت ببرید.

شماره 9 : آمستردام

آمستردام شهر کوچکی است اما در عوض شهر بسیار زیبایی است. شاید همین زیبایی کافی باشد که در جمع 10 مقصد برتر گردشگری اینستاگرامی قرار بگیرد.

خیابان های سنگ فرش آمستردام که البته به شکل عجیب و جالبی مفروش شده اند به همراه دوچرخه هایی که روی آنها حرکت می کنند و ساختمان های زیبای تاریخی که ساکنان محلی را در خود جای داده اند ، چنان مناظر جالبی را خلق می کنند که امکان ندارد بتوانید بدون ثبت آنها با عکس از کنارشان عبور کنید.

چه خوب و چه بد هشتک آمستردام ، یکی از محبوب ترین هشتک های اینستاگرامی است.

شماره 8 : سنگاپور

بعد از بانکوک و دوبی ، سنگاپور در آسیا بیشترین گردشگران را به خود اختصاص داده است.

مردم از سراسر دنیا به شلوغ ترین بندر سنگاپور می روند تا زیست مسالمت آمیز آسمانخراش های مدرن را با باغ های و معابد قدیمی تماشا کنند.

فرهنگ محلی سنگاپور هم اتفاقا تحت تاثیر ملیت های مختلف است. چینی ها ، هندی ها و مالزیایی ها بیشتر تاثیر گذاری را بر فرهنگ شکل گرفته در سنگاپور دارند که اتفاقا فرهنگی با قدرت انرژی بسیار زیاد است.

شماره 7 : توکیو

با بیش از 13 میلیون نفر جمعیت و سالانه 5 میلیون نفر بازدید کننده ، اصلا عجیب نیست اگر توکیو در لیست ثابت مقاصد اینستاگرامی قرار بگیرد.

منطقه آسمانخراش توکیو که به نام شینجوکو معروف است ، بیشترین بازدید کننده را دارد و خب طبیعی است که بیشترین عکس ها هم در همین منطقه گرفته می شود.

هر چند سلفی های زیبایی هم که در باغ وحش پایتخت انداخته و در اینستاگرام دیده می شوند نباید نادیده گرفت.

در منطقه ای که معابد واقع شده اند و همچنین موزه ها هم می توان عکس های خاطره انگیز زیبایی ثبت کرد.

شماره 6 : مادرید

پایتخت اسپانیا ، شهری زنده و چند فرهنگی ، واقع شده در مرکز اسپانیا ، دور تا دور با پارک ها ، کاخ ها ، موزه ها ، کلیساها و میدان ها محصور شده است.

اگرچه در ساعات بخصوصی ، ترافیک شدید مادرید کاملا مشهود است اما در عین حال ، پایتخت اسپانیا ، شهر پیاده روی است.

گردشگران در حین پیاده روی لحظه به لحظه به این زیبایی ها می رسند و خاطرات سفر خود به مادرید را با سلفی هایی زیبا ثبت می کنند.

شماره 5 : برلین

هشتک ها مانند هشتک برلین وال ، هشتک برلینو و هشتک برلین اینستاگرام ، برای اینکه برلین را در جایگاه پنجم این لیست و البته پنجمین مقصد گردشگری در جهان قرار بدهند کفایت می کنند.

برلین اما به جز صحنه هنر پر رونق ، معماری خیره کننده و آشپزی منحصر به فردش ، یکی از مقاصد مقرون به صرفه برای سفر در تعطیلات به خصوص در اروپا به حساب می آید.

شماره 4 : جاکارتا

پایتخت بزرگ اندونزی یعنی جاکارتا با تاثیر پذیری از فرهنگ تلفیقی چین و هند و اروپا ، در رتبه چهارم این لیست قرار میگیرد.

با وجود ترافیک سنگین و البته آلودگی هوای جاکارتا که دیگر برای مردم بومی به یک اتفاق عادی تبدیل شده است ، این شهر پس زمینه های بسیار دلخواهی برای عکس ها اینستاگرامی دارد.

اگر روزی گذرتان به جاکارتا افتاد شک نکنید که شما هم در کنار پارک ها ، آثار تاریخی ملی و البته کاخ ریاست جمهوری ، عکس های زیبایی به یادگار خواهید گرفت.

شماره 3 : مسکو

همین چند سال قبل بود که مسکو به لحاظ تعداد حضور گردشگران به عدد قابل توجهی رسید هر چند هنوز هم به نسبت برخی دیگر از مقاصد با محدودیت هایی روبه روست اما در عین حال در این لیست جای ثابتی برای خود دارد.

پایتخت 860 ساله روسیه اما در اینستاگرام ، هواداران بسیاری دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که سالانه درباره مسکو 11 میلیون عکس و پست روی صفحه اینستاگرام قرار می گیرد.

برای آنهایی که عاشق عکاسی هستند ، میدان قرمز ، کاخ کرملین و کلیسای جامع باسیل بهترین پس زمینه ها برای عکاسی هستند.

شماره 2 : پاریس

از شیرینی های رولتی تا طراحی های لباس های خاص ، از باغ های مجلل گرفته تا نماد فرانسه یعنی برج ایفل ، همه و همه پاریس را به شهر فلش های دوربین های موبایل تبدیل کرده اند. شهر نور و سرزندگی.

شماره 1 : لندن

شاید پاریس شهر محبوبی برای مسافران اینستاگرامی باشد اما بدون شک لندن در صدر این لیست قرار دارد.

فقط همین را بدانید که لندن سالانه با بیش از سی میلیون پست در اینستاگرام و هشتک هایی مانند  #LondonEye and #LondonLife ، هر ماجراجوی اینستاگرامی را قانع می کند تا از پایتخت بریتانیا دیدن کند.

لندن فقط در اینستاگرام پرطرفدار نیست بلکه پرطرفدارترین مقصد گردشگری در دنیا هم محسوب می شود به طوریکه سالانه بیش از 19 میلیون گردشگر از سراسر دنیا از این شهر دیدن می کنند.

به جز اینکه لندن بزرگترین شهر غرب اروپاست ، همچنان به عنوان پایتخت جهانی مد ، سیاست ، تجارت و بازرگانی و مالی شناخته می شود.

 

منبع : business insider