باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-474      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۵ مهر تعداد بازدید : 1691
10 قابلیت Watch Urbane ال‌جی که نمی‌دانید...
ال جی بلاگ : ال‌جی Watch Urbane از اولین ساعت‌های هوشمند و پیشرفته‌ای است که به بازار آمده. با این که این ساعت هوشمند جایگزین G Watch R شده است اما بسیار قابل اطمینان و هوشمند است و ظاهر شیکی هم دارد.

ال جی بلاگ : ال‌جی Watch Urbane از اولین ساعت‌های هوشمند و پیشرفته‌ای است که به بازار آمده. با این که این ساعت هوشمند جایگزین G Watch R شده است اما بسیار قابل اطمینان و هوشمند است و ظاهر شیکی هم دارد.

این ساعت هوشمند پوشیدنی نه تنها ابعاد مناسبی دارد بلکه صفحه‌نمایش آن انرژی کمی مصرف می‌کند و عمر باتری آن طولانی است. برای اینکه بیشترین بهره را از ساعت هوشمند خود ببرید، در اینجا قصد داریم ۱۰ نکته برای شما بازگو کنیم تا با عملکردهای این محصول مبتکرانه ال‌جی آشنا شوید.

استفاده یا آیفون

قبل از iOS9، اپل سیستم عامل موبایلی خود را با قابلیت جدیدی به‌روز کرد و به کاربران Watch Urbane ال‌جی امکان سینک کردن ساعت هوشمندشان با آیفون اپل را داد. این به‌روزرسانی به iOS 8.2 یا بالاتر نیاز دارد؛ یعنی یا باید آیفون ۵ داشته باشید یا مدل‌های جدیدتر از آن.

hero2-650-80

 

کنترل دوربین تلفن همراه از راه دور

استفاده از دوربین تلفن همراه از فاصله دور برای ثبت تصویر عالی معمولاً به لوازم جانبی خاصی نظیر بلوتوث ریموت نیاز دارد اما Watch Urbane ال‌جی این کار را انجام می‌دهد.

اگر یک برنامه کاربردی سازگار با Android Wear نظیر Remote Shot را دانلود کنید، می‌توانید با استفاده از Urbane دوربین تلفن همراه خود را از راه دور کنترل کنید.

رابط کاربری ساده

جدیدترین اندروید سیستم اعلان و خبررسانی ساده‌ای دارد و کاربران می‌توانند به همه این اعلان‌های جدید با یک آپدیت ساده Urbane ال‌جی دسترسی پیدا کنند. اگر کاربری بخواهد همه اعلان‌های خود را ببیند، با یک لمس کششی به چپ می‌تواند همه آنها را مرور کند.

LG Watch Urbane_contact2-650-80

 

پاسخ دهی سریع به ایمیل ها

سیستم عامل Android Wear کار را برای پاسخدهی به ایمیل‌ها از طریق صفحه Urbane آسان کرده است. زیرا اکنون نمایشگر ایمیل‌ها را در قالب کارت یا جعبه‌های کوچک از متن‌های خلاصه که اطلاعات لازم را شامل می‌شوند به نمایش می‌گذارد. اگر بخواهید یک ایمیل را مشاهده کنید و به سرعت پاسخ دهید، می‌توانید از طریق برنامه کاربردی Android Wear ایمیل را باز کنید و سپس با چند حرکت تند و تیز به آن پاسخ دهید.

سفارش پیتزا!

آیا به طور ناگهانی هوس پیتزای ایتالیایی کردید؟ برنامه کاربردی Eat24 این فرایند را ساده می‌کند و خیلی سریع غذایتان را به درب منزلتان می‌رساند. با استفاده از این برنامه، با چند فرمان ساده می‌توانید غذا را از رستوران دلخواه خود سفارش دهید. شما قبل از استفاده از این فرایند، از طریق تلفن همراهتان سفارش را اعلام می‌کنید. اما وقتی یک بار آن را انجام دادید، دفعات بعد، به راحتی می‌توانید پیتزا دومینوی خود را خیلی راحت‌تر تحویل بگیرید.

کنترل عمر باتری

با این که عمر باتری Watch Urbane خوب است اما خیلی از کاربران ساعت‌های هوشمند همیشه از یک مشکل مشترک رنج می‌برند: فعال بودن برنامه‌های کاربردی غیرضروری که عمر باتری را کم می‌کنند. اگر شما هم نگران کم شدن عمر باتری هستید، زبانه Watch Battery در تنظیمات را چک کنید. شما باید بتوانید برنامه‌های کاربردی که در حال مصرف انرژی بیشتری هستند را ببینید و با استفاده از برنامه مدیر وظایف از اجرای آنها در پس‌زمینه جلوگیری کنید.

LG Watch Urbane_charging-650-80

 

بهبود عمر باتری

وقتی شما تشخیص دادید که چه چیزی باتری را مصرف می‌کند، حالا وقت آن رسیده که آن را بهتر کنید. با چند نکته که در ادامه عنوان می‌کنیم عمر باتری شما بهبود پیدا می‌کند:

  • استفاده از گوشی در حالت Theater Mode: این تنظیمات حساسیت به حرکات و روشنایی صفحه را کم می‌کند و اعلان‌های لرزشی را متوقف می‌نماید. شما می‌توانید این حالت را با دو بار ضربه بر روی کلید روشن/خاموش فعال یا غیرفعال کنید.
  • کم کردن روشنایی صفحه: با ضربه بر روی کلید روشنایی صفحه در قسمت تنظیمات و تغییر عدد می‌توانید روشنایی صفحه را تغییر دهید.
  • غیرفعال کردن حالت همیشه‌روشن: این قابلیت که با به‌روزرسانی به اندروید ۱ اضافه شده به گونه‌ای طراحی شده است که برنامه کاربردی در حال استفاده را به نمایش صفحه مربوطه وامی‌دارد؛ مگر اینکه کاربر عملکردی مغایر با آن را بخواهد. شما می‌توانید این گزینه را در تنظیمات فعال یا غیرفعال کنید.

پیدا کردن گوشی گمشده

همه ما برای یک بار هم که شده گوشی خود را در مکانی جا گذاشته یا کم گرده‌ایم. بیشتر مردم سعی می‌کنند با دوست یا اعضای خانواده خود تماس بگیرند و از مکان گوشی خود باخبر شوند. اما اگر Urbane ال‌جی داشته باشید، لازم نیست تماس بگیرید. چون شانس با شماست!

ساعت هوشمند با بسیاری از برنامه‌های کاربردی شخص ثالث سازگاری دارد تا به شما کمک کند تلفن همراه خود را ردیابی کنید. ما توصیه می‌کنیم از برنامه Find My Android Phone استفاده کنید و همیشه اطمینان داشته باشید که ال‌جی Urbane شما آن را پیدا می‌کند.

تصویر صفحه قفل

بیشتر کاربران صفحه پین قفل بر روی گوشی خود دارند که از سرقت گوشی و دسترسی غریبه‌ها و حتی هک کردن شبکه پیشگیری می‌کند که البته وارد کردن مدام این پین ممکن است آزاردهنده باشد.

خوشبختانه کاربران Android Wear می‌توانند این صفحه را به یک قابلیت خاص مزین کنند. اگر یک دستگاه Android Wear در نزدیک تلفن همراه باشد، ساعت با صفحه پین گوشی جفت می‌شود و به کاربران دسترسی فوری به گوشی را می‌دهد.

این قابلیت هر بار که کاربری دستگاه خود را به بلوتوث دیگری متصل کند فعال می‌شود اما می‌توان به طور دستی نیز با دسترسی به زبانه Security یا امنیت در تنظیمات Android Wear و ضربه بر روی Smart Lock یا قفل هوشمند فعال کرد.

LG Watch Urbane_portrait face-650-80

 

استفاده از ساعت به عنوان MP3 Player

ال‌جی Watch Urbane از ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که امکان ذخیره همه چیز شامل برنامه‌های کاربردی، مخاطبان و تنظیمات را به شما می‌دهد. اگر کاربری خیلی از ساعت خود استفاده کند، می‌تواند در آن MP3 هم ذخیره کند.

اگر برنامه Google Play Music در تلفن همراه اندروید شما نصب باشد، پس باید کلید جدیدی در تنظیمات با عنوان Download to Android Wear را ببینید. با ضربه بر روی این گزینه، شما می‌توانید موسیقی خود را به Watch Urbane منتقل کنید تا در نهایت به آهنگ‌های دلخواه خود، در هر زمانی که از گوشی هوشمندتان دور بودید، گوش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات ال جی می توانید به سایت گلدیران با آدرس goldiran.ir مراجعه کنید.