باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-484      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۱۸ مهر تعداد بازدید : 921
طالع بینی هفته ، یک هفته شلوغ برای همه!
این هفته می تواند برای متولدین همه ماه ها ، هفته ای پر از فعالیت باشد. فعالیت هایی که اگر آنها را درست هدایت کنید شاید بهترین نتیجه ها را برایتان در بر داشته باشد. با طالع بینی این هفته تان همراه شوید و از آنچه که می توانید با مدیریت صحیح به بهترین مسیر ممکن سوق بدهید ، نهایت استفاده را ببرید.

متولدین ماه فروردین

عمده تمرکز شما در هفته جاری بر روی مسائل کاری است ، از همین رو خیلی مهم است که در این زمینه حسابی فعال باشید.

شما باید همه تلاشتان را بکنید و بزرگترین قدم ها را به سمت جلو بردارید هر چند شاید این مهم خیلی هم ساده نباشد اما قطعا امکانپذیر است.

در اوایل هفته قدرت تمرکز شما روی کار بالا می رود و البته این توانایی را خواهید داشت تا با همت و تلاش خودتان یک ازتقای کاری و پیشرفت کاملا محسوس را دقیقا در همین هفته تجربه کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

در این هفته دیگران شما را ترغیب می کنند تا درباره مسئله مهمی در زندگی تان تصمیم گیری کنید و البته شما تصمیم می گیرید اما در اجرای آن کوتاهی نکنید چون خودتان هم می دانید این تصمیم کاملا صحیح بوده است.

اگر مردد هستید ، انتخاب های پیش روی خود را بررسی کنید و در انتظار زمان برای عملی کردن تصمیم تان باقی بمانید. همین زمانی که به این ماجرا می دهید باعث می شود فرصت های جدیدتری پیش رویتان قرار بگیرد.

در این هفته همچنین وقت کافی خواهید داشت تا درباره سبک زندگی و سلامت جسم و روان خود تصمیمات بهتری اتخاذ کنید.

شما همچنین در این هفته در برابر یک پیشنهاد غیر منتظره بسیار خوب قرار می گیرید. آنقدر خوب که اصلا بعید نیست از شدت هیجان آن را رد کنید!

متولدین ماه خرداد

این هفته با شکفته شدن زندگی عاطفی شما همراه می شود! در عین حال ایده های خلاقانه تان می تواند یک کارآفرینی به معنای واقعی کلمه را در پی داشته باشد.

به دلیل همین شلوغی شما ممکن است کمی تحت فشار باشید اما در عین حال تلاش کنید تا وقتی آسوده خاطر نشده اید تصمیمی درباره موضوع خاصی نگیرید.

اگر در اواخر هفته پولی بادآورده به دستتان رسید که لبخند را روی لب های شما آورد اصلا تعجب نکنید.

اگرچه هفته شلوغی پیش رو دارید اما از قرار هفته خوب و پر انرژی خواهد بود.

متولدین ماه تیر

این هفته در برابر زندگی شخصی و برنامه های کاری خود احساس مسئولیت به مراتب بیشتری می کنید و تصمیم می گیرید زمام امور را خودتان به دست بگیرید.

این اتفاق یک معنی دارد و آن هم اینکه شما بیش از قبل خودتان را تحت فشار می گذارید.

دقیقا به همین دلیل است که نباید فراموش کنید تا برای اوقات بیکاری خود برنامه ربزی کاری نکنید و وقتی هم برای کسب آرامش در اختیار خودتان بگذارید.

در اواسط هفته قبل از اینکه قرارداد یا هر برگه ای را با دقت نخوانده اید ، آن را امضا نکنید چرا که همه چیز آنطور که در ظاهر به نظر می رسند نیستند.

در ضمن اصلا بعید نیست که این هفته با پیشنهادی روبه رو شوید که همه آنچه شما می خواهید را یکجا با خودش داشته باشد.

متولدین ماه مرداد

درباره مسائل مالی تان خیلی سختگیری نکنید هر چند در عین حال باید مراقب کارت اعتباری تان و موجودی داخل آن باشید.

اگر قرار است یک خرید بزرگ انجام بدهید حتما قبض رسید آن و هر کاغذی که به این خرید مربوط می شود را نزد خود نگه دارید. شاید در آینده به آن نیاز پیدا کنید.

در عین حال شما در در این هفته با پیشرفت های کاری روبه رو می شوید که متعاقب آن پیشرفت های مالی هم از راه می رسند و موفقیت شما را تکمیل می کنند.

در کل این هفته قدرت تعادل فوق العاده ای در همه امور شما حاکم است که خود می تواند شرایط را به نفعتان پیش ببرد.

متولدین ماه شهریور

ممکن است این هفته حسابی گیج شوید! چرا که در طول هفته با انبوهی از پیغام ها و البته سوتفاهم ها مواجه خواهید شد.

هر چند در عین حال در هفته پیش رو کلی هیجان های مثبت که می توانند ضربان قلبتان را هم حسابی تند کنند  انتظار شما را می کشند.

این هفته ، هفته شماست چون در اواسط آن انتخاب های جذابی پیش رویتان قرار می گیرد. حتی دغدغه های مالی هم در طول هفته برای شما از بین می رود و آنقدر دست و بالتان باز خواهد بود که بتوانید خریدهای بزرگ را بدون نگرانی انجام دهید.

در نهایت اینکه در طول این هفته چه به لحاظ عاطفی و چه مالی ، همه چیز کاملا بر وفق مرادتان خواهد بود.

متولدین ماه مهر

ممکن است در طول این هفته از طرف اعضای خانواده حسابی تحت فشار قرار بگیرید و البته این فشارها اینقدر آزارتان بدهد که مجبور شوید در برابر آنها واکنش نشان بدهید.

بهتر است کمی سیاست به خرج بدهید و تعادل را در روابط خانوادگی تان حفظ کنید.

در طول این هفته آنچه را که حس ششم تان به شما می گوید ، جدی بگیرید. اگر احساس می کنید باید به فرد خاصی تلفن بزنید ، حتما اینکار را بکنید ، اگر احساس می کنید باید جای خاصی بروید باز هم حتما اینکار را بکنید.

خلاصه اینکه به حس ششم خود حداقل در این هفته اعتماد کنید چون نتیجه قطها ایده آل خواهد بود.

متولدین ماه آبان

این هفته دقیقا همان زمانی است که در طول سال یکبار نصیب تان می شود. باید بیشتر استراحت کنید و از زندگی تان لذت ببرید.

از داشته های خود و هر آنچه که تا به حال به دست آورده استفاده کنید و بابت آنها شاکر باشید و خب در عین حال کمی هم برای ماه های آینده زندگی تان برنامه ریزی کنید.

فرصت های کاری و اجتماعی را برای هفته های آینده حفظ کنید و این هفته را بیشتر به ملاقات با دوستان و لذت بردن از اوقات فراغت خود اختصاص بدهید.

اگر در آخر هفته با یک دعوت غیر منتظره روبه رو شدید ، دست و پایتان را گم نکنید و با پذیرش آن شرایط را برای یک موفقیت دیگر در زندگی تان مهیا کنید.

متولدین ماه آذر

خواسته شما برای کسب موفقیت ، ممکن است در این هفته معنی و مفهوم جدیدی به خود بگیرد. در همین راستا در کار خود فعالیت عمیق تر و بیشتری خواهید داشت.

همین عمیق شدن به شما کمک می کند تا جنبه های بهتری از کار را دریابید و درک کنید. ایده های ناب در همین مرحله به ذهن تان می رسد.

همین ایده های ناب است که باعث پیشرفت شما و البته پیشبرد اهدافتان می شود. در واقع شما در این مسیر با شمایل جدیدی از کار روبه رو می شوید که حسابی به دردتان می خورد.

با همه این احوال بهتر است با سرعت هر چه تمام تر در دل ماجرا نروید و کمی آرام باشید و برای رسیدن به آنچه مدنظرتان است قدم های آهسته و کوچک و البته پیوسته بردارید.

متولدین ماه دی

از اتخاد تصمیمات جدی در اوایل هفته خودداری کنید چون ممکن است از اطلاعات کافی و ضروری برای این تصمیم گیری برخوردار نباشید.

بنابراین اول از همه انتخاب های پیش روی خود را جستجو کنید و مطمئن باشید که اطلاعات بسیاری در همین مسیر به دست می آورید.

زندگی رمانتیک شما هم البته در این هفته می تواند با تغییرات مثبتی روبه رو شود آن هم درست در جاییکه که توقعش ندارید و در نهایت روابط شما را بهبود بخشد.

آخر هفته اما می تواند برایتان بسیار خاطره انگیز شود به خصوص وقتی که برنامه های جدید می گذارید و اوقات خوشی را با دوستانتان می گذرانید.

متولدین ماه بهمن

درباره مسائل مالی ، حداقل در این هفته دغدغه ای نخواهید داشت. هر چند احتمال اینکه اشتباهات مالی را منجر شوید هم کم نیست!

با همه این احوال اگر تصمیم به خرید بزرگی دارید که چند روز است برای آن صبر کرده اید به عقب بازگردید و دلیل اینکه صبر کرده اید را دوباره بررسی کنید. شاید باز هم منصرف شوید و باز هم صبر کنید و به تبع آن پول بیشتری پس انداز کنید.

برنامه ریزی برای سفر در طول این هفته می تواند خیلی راحت انجام شود. شما با این سفر شانس این را خواهید داشت که یک خستگی حسابی در کنید.

در عین حال یک ایده درونی از طرف شما در زمینه مسائل کاری می تواند طوری به بار بنشیند که اضافه درآمدی را برایتان به همراه داشته باشد.

متولدین ماه اسفند

شاید دیگران خیلی مایل باشند که در این هفته تا می توانند شما را نصیحت کنند.

بخصوص که آنها فکر می کنند شما در مسیر اشتباهی قرار گرفته اید.

شاید آنها درست فکر کنند اما در واقع آنها نمی دانند که دقیقا در ذهن شما چه چیزی می گذرد.

در اواخر هفته از حرکت های قاطعانه و بدون انعطاف پرهیز کنید. قدم هایتان را با احتیاط بردارید چون در اینصورت به یک برد مالی بزرگ دست پیدا خواهید کرد.

آخر هفته می تواند برای شما همراه با یک اتفاق غیر منتظره عالی پیش برود.