باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-487      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۱۸ مهر تعداد بازدید : 1347
از اوباما تا چرچیل ، روز را چگونه آغاز می کنند؟
شاید برایتان جالب باشد بدانید آدم های سرشناسی مانند رییس جمهور ایالات متحده یا نخست وزیر انگلستان ، موسس شبکه اجتماعی فیس بوک یا مالک سایت اینترنتی تجاری آمازون چطور روزهایشان را آغاز می کنند...

مجله خبری : شاید برایتان جالب باشد بدانید آدم های سرشناسی مانند رییس جمهور ایالات متحده یا نخست وزیر انگلستان ، موسس شبکه اجتماعی فیس بوک یا مالک سایت اینترنتی تجاری آمازون چطور روزهایشان را آغاز می کنند...

این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا بدانید هر کدام از این افراد چطور صبح را استارت می زنند.

 

باراک اوباما صبح ها به باشگاه می رود!

برای خیلی ها عجیب است وقتی که متوجه می شوند رییس جمهور ایالات متحده با انبوهی از دغدغه های کوچک و بزرگ ، هر صبح ، روزش را با ورزش کردن آغاز می کند. اوباما هر روز صبح راس ساعت 6.45 از خواب بیدار می شود و مستقیم به سمت باشگاه ورزشی می رود.

بعد از وزنه زدن و به قول معروف ورزش های صبحگاهی رییس جمهور امریکا سر میز صبحانه حاضر می شود و همراه همسر و دخترانش صبحانه می خورد.

بعد از همه اینهاست که اداره کشور آغاز می شود!

دیوید کامرون صبح ها تلویزیون نگاه نمی کند!

نخست وزیر انگلستان صبح را ساعت 6 آغاز می کند. البته او فعالیت های سیاسی اش را در قامت نخست وزیر انگلستان از ساعت 8 صبح استارت می زند.

در این فاصله او اوقاتش را همراه همسر و سه فرزندش می گذراند.

نکته جالب توجه اما درباره قانون آپارتمان دیوید کامرون در صبح ها ، منع استفاده از تلویزیون است!

کامرون اگرچه از علاقه مندان به پیگیری اخبار در طول روز و حتی هر روز صبح است اما دست کم دوست ندارد فرزندانش صبح ها قبل از رفتن به مدرسه تلویزیون نگاه کنند. برای همین چنین قانون سفت و سختی در خانه اش گذاشته است.

چرچیل هرگز یک سحرخیز نبود!

نخست وزیر سابق بریتانیا ، چرچیل نسبت به دیگر سیاستمدرانی که تقریبا همگی زندگی روزانه شان را از صبح بسیار زود آغاز می کنند کاملا متفاوت بوده است.

او هر روز صبح ساعت 7.30 بیدار میشده است. تا اینجای کار همه چیز می تواند نرمال باشد. اما ماجرا وقتی جالب می شود که بدانید نخست وزیر پرآوازه بریتانیا زودتر از ساعت 11 از رختخوابش بیرون نمی آمده.

حتما پیش خودتان می پرسید او این سه ساعت و نیم را در طول روز چکار می کرده است؟

جواب کاملا ساده است. او صبحانه اش را در رختخوابش می خورده و همان جا هم روزنامه می خوانده است. و البته در همان حالت مکاتبات روز را به منشی های متعددش اعلام می کرده تا از کارها هم عقب نیفتد!

مدیرعامل استار باکس روزش را با یک فنجان قهوه شروع می کند!

اصلا غیر عادی و عجیب نیست اگر بدانید که مدیرعامل استار باکس روزش را با یک فنجان قهوه آغاز می کند. هوالد اسکاتلز ، ساعت 4.30 صبح از خواب بیدار می شود ، سگ هایش را به گردش می برد و بعد از گشت صبحگاهی ساعت 5.30 به خانه بازمی گردد و برای خود و همسرش قهوه درست می کند.

البته ویژگی منحصر به فرد مدیرعامل استارباکس در نوع قهوه ای است که او می نوشد. او قهوه های دانه درشت سن سوماترا را دم می کند. آنطور که خودش گفته 3 ال 4 دقیقه این نوع از قهوه در آب جوش حل می شود و در نهایت دم می کشد.

مدیر عامل سابق اپل برای خودش سخنرانی می کرد!

هیچکس نیست که استیو جابز را نشناسد. مرد سیاه پوش با لباس هاس یقه اسکی اش که برای وی به مشخصه ای بارز تبدیل شده بود.

استیو جابز اما بیشتر از همه اینها برای تبدیل کردن اپل به یک کمپانی جهانی شناخته می شود و شاید دقیقا به همین دلیل بود که هر روز صبح را طوری آغاز می کرد که مطمئن باشد برای موفقیت چیزی کم ندارد.

استیو جابز هر روز صبح بعد از اینکه از خواب بیدار می شد ، مقابل آیینه می ایستاد و به خود می گفت: اگر امروز آخرین روز زندگی من بود آیا کاری بود که با انجام دادن آن خوشحال شوم؟

استیو جابز اگر یک روز به این سوال پاسخ منفی می داد ، مطمئن می شد که باید چیزی را تغییر دهد تا انگیزه به زندگی اش بازگردد.

مدیرعامل ماکروسافت ، روح و جسمش را ورزش می دهد!

بیل گیتس ، مدیرعامل ماکروسافت ، یکی از ثروتمندان عرصه تکنولوژی و یکی از ثروتمندترین مردان جهان دوست دارد صبح هایش را با ورزش دادن جسم و روح آغاز کند.

در همین راستا بیل گیتس هر روز صبح یکساعتی روی تردمیل راه می رود و در عین حال فیلم های آموزشی کمپانی اش را تماشا می کند.

بیل گیتس می خواهد همزمان حواسش به همه مسائل پیرامون خود از جمله سلامتی اش باشد.

مدیرعامل فیس بوک اصلا نمی خوابد!

مارک زاکربرگ مدیرعامل 31 ساله فیس بوک که دانشگاه هاروارد را رها کرد تا تجارت خودش را راه بیاندازد ، با تی شرت های خاکستری معروفش از جمله کسانی است که فعالیت های روزانه اش برای مردم جالب توجه است.

وقتی یکبار از زاکربرگ سوال کردند چرا همیشه تی شرت خاکستری بر تن دارد پاسخ داده تی شرت خاکستری کمکش می کند بهترین تصمیم های ممکن را اتخاد کند.

زاکربرگ اما صبح ها از خواب بیدار می شود و بلافاصله فعالیت حرفه ای خود را آغاز می کند ، البته اصلا اگر بخوابد! چون زاکربرگ به این معروف است که خیلی کم می خوابد ومعمولا بسیاری از شب ها تا 6 صبح بیدار می ماند و سوالات کاربران فیس بوک را جواب می دهد.

صاحب آمازون دوست دارد صبح ها یک صبحانه مفصل بخورد!

جف بزاس ، مدیر عامل و موسس سایت تجاری آمازون ، بر خلاف بسیاری از افراد موفق و سرشناس آدم سحرخیزی نیست.

او تاکید بسیاری بر خواب کامل شبانه دارد. بزاس سالها پیش در مصاحبه با وال استریت ژورنال اعلام کرد اگر 8 ساعت در شبانه روز کامل بخوابد ، قطعا در طول روز سرحال تر است و شرایط بهتری دارد.

جف بزاس اما معمولا زیر بار جلسات صبح های زود نمی رود چون ترجیح می دهد این زمان را همراه همسر و چهار فرزندش پای میز صبحانه صرف کند.

او به شخصه معتقد است وقتی قرار نیست با آلارم ساعت از خواب بیدار شود می تواند شب را راحت تر بخوابد و البته صبح ها وقت کافی در اختیار دارد تا یک صبحانه سالم بخورد.

 

منبع : business insider