باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-490      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۱۸ مهر تعداد بازدید : 4818
با ماکروویو سولاردام ال جی کشک بادمجان بپزید!
ال جی بلاگ : بله! اشتباه نمی‌بینید. با مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی کشک بادمجان هم می‌توان طبخ کرد. کشک بادمجان از آن دسته غذاهایی است که هویت ایرانی دارد و خیلی هم خوشمزه است.

ال جی بلاگ: بله! اشتباه نمی‌بینید. با مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی کشک بادمجان هم می‌توان طبخ کرد. کشک بادمجان از آن دسته غذاهایی است که هویت ایرانی دارد و خیلی هم خوشمزه است.

طبخ این غذا اصلاً کار سختی نیست، به مدت زمان زیادی نیاز ندارد و به جز کشک، مواد افزودنی خاصی هم لازم ندارد. اگر از ترکیب طعم بادمجان و کشک لذت می‌برید و دوست دارید یک غذای ایرانی را که از مطبخ‌های ایران باستان سرچشمه گرفته با کمی چاشنی فناوری مخلوط کنید و آن را باب طبع و متناسب با سبک زندگی مدرن امروز کنید، حتماً این مطلب را بخوانید تا با تهیه این خوراک خوشمزه با کمک مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی آشنا شوید

Solardom Persia Plus

مواد لازم برای تهیه کشک بادمجان با مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی:

بادمجان                      ۴ عدد

آب                            یک فنجان

روغن                         ۵ قاشق غذاخوری

سیر                           ۳ قاشق غذاخوری

نعناع خشک                ۳ قاشق غذاخوری

پودر گردو                     ۱۰۰ گرم

کشک                        ۵ قاشق غذاخوری

روش تهیه کشک بادمجان:

  1. بادمجان‌ها را ورقه ورقه کرده و به ۲ قاشق غذاخوری روغن آغشته می‌کنیم، در ظرف پیرکس می‌چینیم و منوی اتوماتیک سرخ کردن سالم بادمجان (Fd2) را انتخاب می‌کنیم.
  2. سیرها را خرد می‌کنیم و نعناع خشک و ۴ قاشق غذاخوری روغن را در ظرف مایکروویو به آن می‌افزاییم. ظرف را بر روی سه پایه کوتاه روی سینی فلزی قرار داده و با توان ۹۰۰ وات مایکروویو به مدت ۲ تا ۳ ثانیه حرارت می‌دهیم.
  3. سپس بادمجان‌های سرخ شده را با همزن برقی له کرده و تمامی مواد را در ظرف بزرگی مخلوط می‌کنیم و هم می‌زنیم. ظرف را بر روی سه پایه کوتاه روی سینی فلزی قرار داده و منوی کشک بادمجان را انتخاب می‌کنیم.
  4. بعد در ظرف ریخته با کشک و نعنا تزیین می‌کنیم.

kashk bademjan

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات ال جی می توانید به سایت گلدیران با آدرس goldiran.ir مراجعه کنید.