باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-497      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۰ مهر تعداد بازدید : 1315
خانه های رویایی بازیکنان فوتبال در امریکا (عکس)
بازیکنان لیگ NFL (فوتبال حرفه ای در امریکا) در خانه هایی رویایی زندگی کنند. خانه هایی بسیار زیبا که حتما دوست دارید آنها را ببینید. شاید شما این بازیکنان فوتبال را نشناسید اما مطمئن باشید که از تماشای عمارت هایشان هیجان زده خواهید شد ، پس این تصاویر را از دست ندهید.

از عمر لیگ فوتبال حرفه ای در ایالات متحده خیلی نمی گذرد ، با این حال بازیکنان این لیگ باهوش تر از این حرف ها بودند که بخواهند برای کسب درآمد بیشتر منتظر زمان بمانند. آنها با امضای قرار دادهای چشمگیر و البته فعالیت های تبلیغاتی میزان درآمد خود را به جایی رسانده اند که زندگی کاملا لوکس برای آنها به اتفاقی کاملا عادی تبدیل شده است. سایت ریچست لایف استایل درباره این بازیکنان فوتبال اینطور می نویسد که شاید هیچ چیزی زیر سقف آسمان وجود نداشته باشد که آنها توانایی خریدش را نداشته باشند.

با همه این اوصاف طبیعی است که آنها در خانه هایی رویایی زندگی کنند. خانه هایی بسیار زیبا که حتما دوست دارید آنها را ببینید. شاید شما این بازیکنان فوتبال را نشناسید اما مطمئن باشید که از تماشای عمارت هایشان هیجان زده خواهید شد ، پس این تصاویر را از دست ندهید.

پاتریک پترسون ، قیمت خانه : 1.8 میلیون دلار

این خانه در آریزونا واقع شده ، 8300 متر مربع است و پاتریک پترسون در سال 2011 آن را با قیمت 1.3 میلیون دلار خریداری کرد که قیمت فعلی اش 1.8 میلیون دلار است. دو نما از این خانه را ببینید.

Patrick Peterson House

Patrick Peterson House

 

دی مارکوس وار ، قیمت خانه : 2.2 میلیون دلار

عمارت دی مارکوس وار در محوطه ملک خصوصی او در دالاس بنا نهاده شده ، در فضای 10 هزار متری این خانه 6 اتاق خواب ، 7 حمام و 6 شومینه وجود دارد. او اخیرا این خانه را با قیمت 2.2 میلیون دلار فروخته است.

DeMarcus Ware Home

 

ریچارد شرمن ، قیمت خانه : 2.3 میلیون دلار

ریچارد شرمن برای این خانه که دقیقا خارج از سیاتل واقع شده است 2.3 میلیون دلار پرداخته است.این خانه 4 اتاق خواب و 6 سرویس حمام و دستشویی دارد.

Richard Sherman House

 

رابرت گیریفین ، قیمت خانه : 2.5 میلیون دلار

گیریفین این خانه 8800 متری را در ویرجینیا با قیمت 2.5 میلیون دلار خریداری کرده است ، این خانه 5 اتاق خواب ، 6 سرویس دستشویی و حمام ، اتاق بازی و زمین گلف دارد. ضمن اینکه در داخا این عمارت یک آسانسور هم وجود دارد.

Robert Griffin III House

 

فیلیپ ریورز ، قیمت خانه : 3.3 میلیون دلار

این خانه در سان دیه گوی کالیفرنیا واقع شده است ، 6 اتاق خواب ، 6 سرویس حمام دستشویی ، استخر ، چشمه و آبنما دارد. شاید برایتان جالب باشد وقتی بدانید این خانه 3.3 میلیون دلاری آبشار هم دارد!

Philip Rivers House

 

مارشاون لینچ ، قیمت خانه : 3.3 میلیون دلار

خانه خارق العاده لب آب لینچ در ریچموند کالیفرنیا واقع شده است. این خانه 7 هزار متری 5 اتاق خواب و 5 سرویس حمام و دستشویی دارد. منظره دید این خانه رو به خلیج سان فرانسیسکوست.

Marshawn Lynch House

 

مت فورت ، قیمت خانه : 4 میلیون دلار

این خانه 9 هزار متری در محدوده شمال شیکاگو واقع شده است. امکانات مدرن این خانه بسیار زیاد است. به عنوان مثال در اتاق تلویزیون این خانه دست کم 20 نفر جا می شوند.

Matt Forte

 

پایتون مانینگ ، قیمت خانه : 4.6 میلیون دلار

درآمد 15 میلیون دلاری سالانه پایتون مانینگ او را مجاب کرد تا بابت این خانه در کلورادو 4.6 میلیون دلار بپردازد. این خانه 7 اتاق خواب و 9 سرویس دستشویی و حمام دارد. می توانید سه نما از این خانه را مشاهده کنید.

Peyton Manning House

Peyton Manning House

Peyton Manning House

 

براندون مارشال ، قیمت خانه : 4.9 میلیون دلار

این خانه 11877 متری در فلوریدا واقع شده است. 6 اتاق خواب و 7 سرویس حمام و دستشویی به همراه یک سالن تئاتر خارق العاده صرفا برخی از امکانات این خانه را تشکیل می دهند.

Brandon Marshall House

Brandon Marshall Home

 

رجی بوش ، قیمت خانه : 5.7 میلیون دلار

این خانه واقع در لس آنجلس ، کالیفرنیاست. استخر ، چشمه ، کتابخانه ، آشپزخانه مخصوص سر آشپز و سالت تئاتر و تلویزیون از جمله امکانات خانه رجی بوش هستند که در ماه ژوئن 2015 به قیمت 5.7 میلیون دلار خرید.

Reggie Bush House

Reggie Bush House