باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-518      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۲ مهر تعداد بازدید : 1743
Nexus 5X؛ به زودی در بازار ایران
ال جی بلاگ : گوگل و ال‌جی به زودی سومین محصول جذاب مشترک خود را با سیستم‌عامل مارشملو وارد ایران می‌کنند.

ال جی بلاگ : گوگل و ال‌جی به زودی سومین محصول جذاب مشترک خود را با سیستم‌عامل مارشملو  وارد ایران می‌کنند.

Nexus 5X به اندروید ۶٫۰ مارشملو تجهیز شده و بهترین‌های گوگل و دانش و تبحر ال‌جی را در خود جای داده است.

Nexus 5X نمایشگر ۵٫۲ اینچ از نوع Full HD IPS با ۴۲۳ پیکسل در اینچ دارد که مجهز به فناوری لمس درون‌سلولی است و به همین منظور از قدرت تشخیص سریع‌تر، خوانایی بهتر در فضای بیرون و تصاویر واضح‌تر و شفاف‌تری برخوردار است.

Nexus 5X از پردازنده کوالکوم Snapdragon 808 بهره می‌گیرد و هر کاری که بر عهده‌اش می‌سپارید را خیلی روان و بی‌زحمت انجام می‌دهد. با پورت یواس‌بی نوع C می‌توانید ۱۰ دقیقه شارژ کنید و از قدرت کافی برای حدود ۴ ساعت استفاده از عمر باتری برخوردار شوید.

در Nexus 5X، دوربین ۱۲٫۳ مگاپیکسل در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسل در جلوی Nexus 5X تعبیه شده است. هر دو حسگر ۱٫۵۵µm در دوربین پشت و حسگر ۱٫۴µm در بالای نمایشگر نور بیشتری را نسبت به تمام نکسوس‌های قبلی جذب می‌کند و در نهایت تصاویر روشن‌تر با جزییات بیشتری، حتی در شرایطی که نور ایده‌آل نیست، میسر می‌کند. Nexus 5X می‌تواند ویدئوهای ۴K و ویدئوهایی با حرکات آهسته ضبط کند.

Nexus 5X به دلیل وجود قابلیت Nexus Imprint امن‌تر از همیشه است و کاربری راحت‌تری دارد؛ Nexus Imprint یک حسگر تشخیص اثر انگشت است که برای آسودگی بیشتر در پشت گوشی تعبیه شده است؛ یعنی دقیقاً همان جایی که انگشتان شما به طور طبیعی قرار می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات ال جی به سایت گلدیران با آدرس goldiran.ir مراجعه کنید.